„PaRa“: su ambicija išaugti į Baltijos šalių renginį

Publikuota: 2016-04-27
„PaRa / Impact Awards“ šiemet bus dar solidesnis“, – po sutarties pasirašymo teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius (iš kairės), Orijana Mašalė, LRVS Tarybos pirmininkė ir Kęstutis Gečas, RSVA Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ)nuotr.
„PaRa / Impact Awards“ šiemet bus dar solidesnis“, – po sutarties pasirašymo teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius (iš kairės), Orijana Mašalė, LRVS Tarybos pirmininkė ir Kęstutis Gečas, RSVA Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ)nuotr.

Iki gegužės 6 d. verslas gali pildyti paraiškas ir teikti savo komunikacijos projektus Geriausių ryšių su visuomene metų projektų konkursui. Laimėtojai bus paskelbti metiniame ryšių su visuomene renginyje – „PaRa / Impact Awards 2016“.

Renginį organizuoja dvi šalies komunikacijos verslo atstovus vienijančios asociacijos: Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) bei „Verslo žinios“. Orijana Mašalė, LRVS Tarybos pirmininkė, džiaugiasi, kad 2014 m. jos vadovaujamos sąjungos pradėtas renginys kasmet įgauna vis daugiau svorio.

„Antraisiais metais renginį ėmėmės organizuoti kartu su RSVA, sukėlėme nemažai šurmulio rinkoje. Naujoji šiemetė partnerystė taip pat džiugina. Tolesniuose planuose – ambicijos išaugti iki trijų Baltijos šalių tarptautinio renginio“, – teigia p. Mašalė.

Tradiciškai komunikacijos rinka dabar varžosi tik mūsų organizuojamame lietuviškame renginyje arba Rygoje vykstančiame „Baltic PR Awards“, tačiau kaip rodo pastarųjų metų statistika, Rygoje dalyvauja daugiausia patys latviai. Pavyzdžiui, šiemet iš 119 teiktų darbų, 95 paraiškos buvo latvių, tad 12 iš 13 pirmųjų vietų taip pat atiteko latvių komunikacijos projektams.

„Nors organizuojant pirmąjį „Baltic PR Awards“ ir buvo planuota, kad tai bus bendras Baltijos šalių projektas, kuris kasmet vyks vis kitoje šalyje, tačiau taip neįvyko. Tad dabar patys viliamės užauginti savo organizuojamą renginį iki regioninio projekto“, – ambicingus planus dėsto p. Mašalė.

Dešimt kategorijų

Geriausių ryšių su visuomene (RsV) metų projektų konkurse „PaRa / Impact Awards 2016“ darbai bus vertinami dešimtyje kategorijų: korporatyvinė komunikacija, rinkodaros komunikacija, integruotos komunikacijos kampanija (pastaruosius galima teikti mažo ir didelio biudžeto kategorijose), socialinės atsakomybės projektas, vidinė komunikacija, renginys, komunikacija socialiniuose tinkluose.

Paraišką galite rasti čia.

„Šiemet geriausius Lietuvos komunikacijos projektus vertins tarptautinė komisija, tad paraiškas privalu teikti anglų kalba. Taip keliame renginio kokybės kartelę ir užtikriname didesnį skaidrumą“, – pabrėžia p. Mašalė.

Socialinės atsakomybės kategorijos pretendentai paraiškas gali pildyti lietuvių kalba, šios kategorijos laimėtoją rinks ne konkurso komisija, o vz.lt portalo skaitytojai. Šią paraišką galite rasti čia.

„Socialinė atsakomybė yra sritis, kurią žmonės geriausiai jaučia, supranta, gali gyvai prisiliesti. Kartu norisi įtraukti visuomenę, kuri ir reikalautų, ir skatintų didesnę tiek verslo, tiek viešojo sektoriaus organizacijų socialinę atsakomybę“, – aiškina p. Mašalė. Skaitytojų balsavimas, renkant geriausią socialinės atsakomybės projektą, vyks gegužės 10–20 d.

Dar viena šiemetė naujovė – patekusieji į finalą savo projektus turės pristatyti konferencijoje gegužės 20 d.

Vadovų akimis

Tradiciškai renginio metu vyks konferencija, o vakare bus paskelbti geriausi Metų RsV projektai.

„Matome, jog svarbu apie komunikaciją kalbėti iš vadovų perspektyvos, į situaciją pažvelgti jų akimis“, – teigia p. Mašalė. Tad šiemet ant scenos kalbės Algimantas Markauskas, „Thermo Fisher“ generalinis direktorius, 2015 m. Metų vadovas – jis pasidalys įžvalgomis apie tai, kokią vertę įmonei kuria gerai sustyguota komunikacija.

„Matome čia daug virsmo, anksčiau didieji vadovai būdavo tarsi neliečiami: juodi kostiumai, uždarytos durys... Tačiau laikmetis viską verčia aukštyn kojomis, vis dažniau vadovus matome laisvai bendraujančius ir lengvai pasiekiamus, svarbiuose renginiuose dėvinčius džinsus. Besikeičiančios vartotojų kartos taip pat tam turi įtakos, naujoji karta iš savo potencialių vadovų tikisi kitokių vertybių“, – kalba p. Mašalė. Apie permainas rinkoje byloja ir pati konferencijos tematika – tektoniniai pokyčiai komunikacijoje.

„Šį sektorių keičia tiek turinio rinkodara, tiek socialiniai tinklai, tiek ir pati žiniasklaidos transformacija“, – sako p. Mašalė.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, priduria, jog tokie renginiai augina rinką.

„Norisi skaidrinti rinką, kalbėti apie gerąją praktiką, pavyzdžius, iš kurių gali pasimokyti kiti rinkos dalyviai. Mes patys organizuojame efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimus, tad čia dar viena artima sritis. Matome, jog tai svarbu šalies verslui, tad jungiamės prie šios iniciatyvos. Tai kelias didindi verslo konkurencingumą“, – pabrėžia p. Jankauskas.

Šiemečio konkurso metu bus renkami tik geriausi komunikacijos projektai.

„Ankstesniais metais rinkdavome ir geriausiai komunikuojantį atstovą spaudai, įmonę, šiemet šios minties atsisakėme, nes kas kartą kildavo klaustukų dėl vertinimo metodikos“, – pabrėžia p. Mašalė.

FOTOGALERIJA Praėjusių metų „PaRa / Impact Awards“ apdovanojimų akimirkos.. (12 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau