H&M įsikurs "Akropoliuose"

2012.09.27, 09:16Atnaujinta10:26
Persiųsk 16 Komentarai (16)

Drabužių mažmeninės prekybos tinklas "Hennes & Mauritz" (H&M) pasirašė sutartį dėl ploto nuomos prekybos centruose „Akropolis“ Vilniuje bei Klaipėdoje. (Papildymai visame tekste)

Nuotrauka: "Bloomberg" Nuotrauka: "Bloomberg"

Tai „Verslo žinių“ portalui patvirtino Andrius Vitkus, nuomos sandoriui tarpininkavusios nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „NEWSEC/Re&Solution“ tarpininkavimo skyriaus vadovas Baltijos šalims.

„Planuojamas atidarymas kitų metų rudenį“, – nurodo p. Vitkus.

Anot jo, pasirašyta sutartis ilgalaikė - 10 m. su galimybe pratęsti.

H&M pirmąją parduotuvę Lietuvoje atidarys Vilniuje, kuri bus didžiausia Baltijos šalyse, o po kelių savaičių duris turėtų atverti ir parduotuvė Klaipėdoje. Dėl prekybos ploto Kaune dar vyksta derybos. 

„Džiaugiamės, kad plėtrai Lietuvoje „Hennes & Mauritz“ tinklas partneriais pasirinko prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“. Plėtrą Baltijos šalyse H&M pradėjo šį rudenį Rygoje, tačiau parduotuvė Vilniaus „Akropolyje“ bus didžiausia Baltijos šalyse”, - pranešime spaudai cituojama bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

"Verslo žinių" portalas rašė, kad "Hennes & Mauritz" rugsėjo pradžioje Lietuvoje įsteigė tinklo įmonę UAB "H&M Hennes & Mauritz".

Bendrovė įregistruota Vilniuje. Jos vadovas yra Karlas Johanas Perssonas, o įmonės įstatinis kapitalas - 10.000 Lt, rodo Registrų centrui pateikti duomenys.

Anksčiau skelbta, jog "H&M", šaltinių teigimu, į Lietuvos rinką planuoja įžengti 2013 m. Čia numatyta atidaryti 2 parduotuves. Šių metų sausio pabaigoje pati "H&M" paskelbė, kad 2012 m. į savo naujų rinkų sąrašą įtraukia Latviją. Iš viso tinklas šiemet numatė atidaryti 275 naujas parduotuves Latvijoje, Bulgarijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje.

Rimtas konkurentas

„H&M“ tikrai yra rimtas konkurentas, nėra taip, kad jis nedarys jokios įtakos, bet mes gana tvirtai jaučiamės, investuojame į parduotuvių atnaujinimą, į tam tikrus segmentus, kurie nekonkuruos su „H&M“, – šiemet sausį VŽ kalbėjo Rimantas Perveneckas, drabužių mažmeninės prekybos grupės „Apranga“ generalinis direktorius.

„Aprangos“ grupė valdo per 100 prekės ženklų  jaunimo, ekonominės klasės, prabangos prekių ir verslo segmentuose. Savo ruoštu „Hennes & Mauritz“ grupė, kuri valdo 5 prekės ženklus, į Baltijos šalis atveda tik vieną jų – stipriausią „H&M“.

Šis prekės ženklas, anot p. Pervenecko, konkuruos ne su „Zara“ parduotuvėmis, o labiau jaunimo ir vaikų drabužių segmente, su kitais „Inditex“ šeimai priklausančiais ženklais – „Bershka“, „Pull & Bear“ ar „Stradivarius“.

„Gerokai pasikeis vaikiškų drabužių prekyba, nes „H&M“ šioje srityje yra gana stiprūs, o ir šeimos Lietuvoje tam nori išleisti gerokai mažiau pinigų“, – anksčiau komentavo p. Perveneckas.

Didino pelną ir pardavimus

H&M yra antras pagal dydį drabužių prekybos mažmenininkas Europoje po Ispanijos „Inditex“.

H&M ketvirtadienį paskelbė, jog trečią ketvirtį uždirbo 3,62 mlrd. Švedijos kronų (SEK) (apie 1,45 mlrd. Lt) pelno, t.y. 0,9% daugiau nei atitinkamu metu pernai. Anot bendrovės pranešimo, pelną 200 mln. SEK apkarpė valiutos kurso pokyčiai.

H&M apyvarta per liepą-rugpjūtį padidėjo 7%, iki 28,8 mlrd. SEK (apie 11,5 mlrd. Lt).

* * *

Apie tai, kad H&M atėjimas gali smarkiai paveikti Lietuvos drabužių prekybos rinką "Verslo žinios" rašė šių metų liepą.