"Jacobs" tarptautinę strategiją papildo sprendimais Lietuvos rinkai

2012.04.24, 16:22

Prekių ženklo „Jacobs“ tarptautinę komunikacijos strategiją papildo vietos rinkai pritaikytos akcijos, sėkmingiausia iš jų – „Jacobs“ puodelių kampanija. Tokio tipo projektai skatina vartotojus pirkti produktą ir vėl.

„Nuo pat ženklo sukūrimo „Jacobs“ komunikacijoje kalbama apie šiltą bendravimą, ryšį tarp žmonių ir tradicines vertybes, o kartu – apie produkto kokybę. Ši pastovi ir nuosekli žinia buvo ir yra visų rinkodaros veiksmų pagrindas“, – teigia Jurgita Kojenets, „Jacobs“ prekių ženklo rinkodaros vadovė Baltijos šalims. 

Daugiau nei šimtmečio istoriją skaičiuojanti Vokietijoje sukurta „Jacobs“ kava Lietuvos rinkoje pasirodė 1994 m.

Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen Baltics“ duomenimis, „Jacobs“ yra kavos rinkos lyderė nuo pat debiuto iki dabar.

Bendrovės duomenimis, ją žino 95% Lietuvos gyventojų.

***

 Nuotrauka: VŽ
Nuotrauka: VŽ

***

Prekių ženklas "Jacobs" yra vienas iš konkurso Metų prekės ženklas 2012 finalininkų.

Laimėtojai bus paskelbti trečiadienį, balandžio 25 d., per rinkodaros konferenciją "Password 2012".