Indeksai
S&P 500+0,52%2.063,50
S&P Asia 50+0,53%3.567,02
OMXV-0.23%451.558
EURO STOXX 50+2,97%3.194,22
Valiutos
EUR-USD-1,18%1,2391
USD-RUB-0,98%45,8345
USD-PLN+0,87%3,3896
GBP-USD-0,23%1,5656
USD-JPY-0,36%117,7900
Žaliavos
Oil (Brent)(USD/bbl.)+1,30%80,36
Gas(USD/MMBtu)-4,97%4,27
Gold(USD/t oz.)+0,58%1.198,40
Wheat(USd/bu.)+0,18%553,50
Cattle(USd/lb.)+0,19%172,15
Palūkanos
VILIBOR 60,00%0,27
EURIBOR 60,00%0,181
LIBOR USD 3-0,02%0,23285
Fondai

Buhalteriams – Loretos Graužinienės nuosprendis

108 Komentarai
Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo „Verslo žinių“ portalo skaitytojai. Redakcija neatsako už komentarų turinį, jų netikrina ir neredaguoja. Daugiau nei 10-čiai skaitytojų pareiškus, kad paskelbtas komentaras yra įžeidžiančio pobūdžio, sistema jį pašalina automatiškai.
Kada pagaliau, Lietuvoje kaip užsienyje atsiras mokslo užskaitymas -prilyginamas pagal darbo patirtį? Kam buhalteriui aukštojo - jei jis nebus finansininku? Pvz. asmuo tvarko buhalterijaą namo bendrijoje, paskui įmonėje ir taip toliau, dirba buhalteriu jau 10 metų - ar jis nebus bgeresnis buhalteris - nei tas(-a) šviežiena teorinis "viščiukas" su aukštuoju? Atsakymas į komentarą atsakyti
~KADA 81.16.238.229
2012.04.05 07:26
Draudimas gera ideja,savo veikla drausti privalo ir didesne suma,manau priklausomai nuo apyvartos. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Kukas 84.15.61.246
2012.04.05 07:58
Ir kodėl, kai tik pamatau TV Graužinienės veidelį, iškyla tik vienas vaizdelis: Ji blaškosi po Rasieją, ieško Uspaskio ir kažką vapa, kad jau laikas agurkus sėti. Ir dabar prieš rinkimus vėl kažką vapa. Amžiaus buhalterė būtų, bet kodėl kyla įtarimas, kad Darbo partijos juodoji buhalterija taipogi ne be Graužinienės kuravimo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhalterija 82.135.203.46
2012.04.05 08:03
O p.Graužinienė bedarbio pašalpas nustumtiems buhalteriams pati mokės? Atsakymas į komentarą atsakyti
~VIP 84.46.249.164
2012.04.05 08:11
Norai geri, bet siekiai nevykę, kas taip daro, kad palieka viską reguliuoti poįstatyminiams aktams Atsakymas į komentarą atsakyti
~000 78.60.67.14
2012.04.05 08:39
kaip "pigiai" primityviai kovojama su konkurencija.
primena 90uosius, kai importuoti vynui reikejo licencijos kuri kainavo simtus tukstanciu, tokiu budu ismetant mase smulkesniu is rinkos. Simtai ir kitu pavyzdziu. tingiu plestis
Zodziu, dar vienas oligarchizacijos link zingsnis
akivaizdus dirbanciu zmoniu padarymas bedarbiais
BRAVO
o po to, dar drysta kalbeti apie neemigracija.

siaip visiskai nebuhalteris Atsakymas į komentarą atsakyti
~DS 62.212.200.247
2012.04.05 08:53
Elini karta eiline nesamone is seimo. Kazkas be nuovokos pasiule, burys tokiu paciu pritare ir gavosi kaip visada. Dabar lauks, paskui baus po to "tobulins" ir, galu gale, atsauks kaip "nesuderinama su EU reikalavimais". Per ta laika nukentes daug imoniu bet kam tai rupi. Atsakymas į komentarą atsakyti
~AT 82.135.139.198
2012.04.05 09:07
Manau, kad buhalterio kvalifikacija labiausiai rūpi verlui. Verslas turėtų ir kelti kvalifikacinius bei kitus reikalavimus samdomiems išoriniams buhalteriams. Kada tai pradedama daryti įstatymo leidėjo lygmenyje, iškraipoma rinka, sukuriami barjerai, dirbtinai ribojama paslaugos pasiūla. Verslas puikiai suvokia, kad dėl netinkamo apskaitos tvarkymo apsunkinama galimybė priimti verslo valdymo sprendimus, o dėl netinkamos atskaitomybės gresia mokestiniai nuostoliai, baudos, delspinigiai. Netikęs įstatymas ir blogas Audito komiteto bei jo pirmininkės darbas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Meska 194.126.252.241
2012.04.05 09:08
Kas gali atsakyti,kodėl vienai grupei (teikiantiems paslaugas)reikia profesionalo kvalifikacijos, o su darbo santykiais dirbančiam nereikia.Nors abiems atvejais pagal Buh.įstatymą už buh.apskaitos organizavimą atsako įmonės vadovas.Iš teismų praktikos, matosi, kad baudžiamon atsakomybėn patraukiama daugiau su darbo santykiai dirbančius buhalterius. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Anike 88.119.187.241
2012.04.05 09:18
Vulgarus protekcionizmas ir tiek. Atsakymas į komentarą atsakyti
~diude 77.90.72.134
2012.04.05 09:24
Sis sakinukas pasako viska :( apmaudu "..šiandien Lietuvoje dar nėra nė vienos institucijos, galinčios išduoti kvalifikacinius sertifikatus.." Atsakymas į komentarą atsakyti
~Law 88.119.29.187
2012.04.05 09:35
Keista matyti taip, atrodo, nuoširdžiai sprendimu besistebinčius žmones. Jūs ką, graužinienės kalbų nesate girdėję? Jeigu Seimo komitetui vadovauja žmogus, kuris dviejų iš eilės sakinių logiškų pasakyti negali, tai ko norėti iš to komiteto?

Žiūrėkite, ką renkate ir už ką balsuojate. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ignas 89.117.244.22
2012.04.05 09:38
O kam tas įstatymas reikalingas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Liutauras 194.0.160.129
2012.04.05 09:43
istorikas turintis aukstaji issilavinima ir pas grauzinienę nusipirkes pazymejima buhalterio profesionalo, gales tureti imone, kurioje dirbs diplomuoti buhalteriiai. Uspaskio varijantas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Prekyba diplomais 78.63.219.21
2012.04.05 10:03
p. Graužinienė nujaučia, kad nepateks į seimą tai tokiu būdu konkurentus šalina.
Trumpa dosje:
1996 m. įkūrė L. Graužinienės individualiąją įmonę, kuri teikė buhalterines paslaugas. 1997 m. išlaikė egzaminus Lietuvos apskaitos ir audito institute ir gavo auditorės vardą. 1998 m. L. Graužinienės individualiajai įmonei Finansų ministerija išdavė licenciją, suteikiančią teisę užsiimti audito veikla. 2003 m. Lietuvos auditorių bendruomenė išrinko auditore-kontroliere. Atsakymas į komentarą atsakyti
~:) 88.216.168.42
2012.04.05 10:04
vis dėlto reikėtų įstatymo kas pusmeti tikrinti į valdžią išrinktųjų psichinę sveikatą Atsakymas į komentarą atsakyti
~nebuh 86.100.11.133
2012.04.05 10:30
Reikia skatint bet kokias veiklas,o ne zlugdyt...Jie pirma pasisako,paskui pagalvoja...Buhalteriai imonese ar imones teikiancios apskaitos paslaugas nesa atsakomybe. Jei darys makles,pasodins. Tegul dirba visi ir nesunkinkim veiklos.Idomu p. Grauziniene ka baigus? Atsakymas į komentarą atsakyti
~milijonierius 78.62.191.101
2012.04.05 10:57
Įstatymui pritariu. Kiekvienas ASMUO turi dirbti......... Atsakymas į komentarą atsakyti
~skaitytoja 78.62.68.117
2012.04.05 11:34
Tai kam tos profesinio rengimo istaigos pradedant proftechninem baigiant universitetais, jei pas privatinkus reikia dar sumoketi uz popieriu? Profesionaluma tikrina mokymo istaiga, rinka, mokesciu inspekcija, sodra. Dur domas

" Įstatymui pritariu. Kiekvienas ASMUO turi dirbti......... " tai ta grauziniene ir atima darba ar ta suvoki dur aaa? Atsakymas į komentarą atsakyti
~apsurdas 78.63.219.21
2012.04.05 11:49
Galiu papakoti "tipines" buhalterines paslaugas teikiancios imones darbo schema :
- verslinykas kuriam nesiseke verslas turguje, pasiziuri, kad geras nors bedidelis bizniukas yra teikti buhalterines paslaugas.
- pasamdo bobeles PAPIGIAI, kurios kazkur dirbo apskaitininkemis
- nuperka PIGIAUSIA buhalterines apskaitos programas
- VISA TURTA SUKABINA ANT KITOS IMONES, tame tarpe ir prekes zenkla ir kita nematerialu turta (turtas is sios imones NUOMOJAMAS TAIP KAD pagrindineje imoneje neliktu nei turto nei pelno).
- duoda gera reklama REKLAMUODAMAS MAZA KAINA
- kiti tokie patys smulkus verslinykai susigundo maza kaina, nesa popierius ir isivaizduoja kad su ju buhalterija viskas tvarkoje.
- po kokiu 3 metu ateina patikrinti VMI ir PRISKAICIUOJA kokius 100 000 baudu ir delspinigiu, nes buhalterine apskaita buvo vedama neteisingai.
- Kadangi tvarke ne viena smulkia kontora, pereina per kitas sios imones klientes IR ANALOGISKOS BAUDOS.
- smulkus verslinykai kreipiasi del zalos atlyginimo i buhalteriniu paslaugu imone
- BUHALTERINIU PASLAUGU IMONE BANKRUTUOJA, zalos NIEKAS NEATLYGINA
- tiems kuriu VMI dar nepatikrino, buhalteriai pasiulo pereiti i nauja imone LABAI PANASIU PAVADINIMU.
- VERSLAS SUKAMAS TOLIAU

Na jei paziuresime tarkim i UK ar JAV, tai ten net eiliniu buhalteriu NEGALI DIRBTI ASMUO NEBAIGES MOKSLU IR NEISLAIKES EGZAMINO, nebent noretum tvarkyti savo SMULKIOS IMONES buhalterija, tik gale metu VISA BUHALTERIJA TURES PATIKRINTI SERTIFIKUOTAS SPECIALISTAS Atsakymas į komentarą atsakyti
~verslininkas 77.240.250.38
2012.04.05 12:25
Atsakymas ~verslinunkui. Siūlyčiau iš kiekvienam verlininkui apsidrausti civ.atsakomybės draudimu ir kiekvienas įmonės vadovas turėtų aukštajį išsilavinimą beiturėti profesionalo pažymėjimą.Kodėl ne. Jei einama prie tokio apsurdu. Svarbiausia tai, kad čia- privatus verslas ir įmonės vadovai sprendžia ko jiems reikia, nes pagal įstatymą atsako įmonės vadovas už buh.apskaitos organizavimą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Anike 88.119.187.241
2012.04.05 12:34
viskas teisingai, bet kalba ne apie tai, o apie tai, jog viskas turi būti surašyta įstatyme, o ne palikta poįstatyminiams aktams. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to verslininkas 78.60.67.95
2012.04.05 12:35
Manau gyvenate stereo tipais. Tas zmogelis,kuri aprasete nesugalvos uzsiimti buhalterines apskaitos versliuku...klientu jis neras...:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~milijonierius to verslininkas 78.62.191.101
2012.04.05 12:36
Pirma patiems seimūnams reikia įvesti pataisą dėl išsilavinimo, atitinkamos srities specialisto kvalivikacijos ir patirties. Užtenka tų klounų ir "burleskininkų" privisusių LT seime. Atsakymas į komentarą atsakyti
~2011 78.61.49.75
2012.04.05 12:45
Ir koks save gerbiantis verslas samdysis tokia neaiskia kompanija. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Manau verslininkui 86.38.205.193
2012.04.05 12:48
tavo fantazijose toks versliukas, realiai "na ura" nieks nesamdo apskaitos imones. Kalba eina apie tai, kad grauziniene sugalvojo, kad aukstojo mokslo diplomo pagal kurį asmens specializacija ir kvalifikacija - buhalteris nebeuztenka, reikia dar pas grauziniene eiti i kursus uz juos moketi, tada tikrinti kvalifikacija ir vel moketi. O kas nustatė, kad kvalifikacija tikrinama kvalifikuotai? Vel grauziniene. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Z verslininkui 78.63.219.21
2012.04.05 13:49
Lietuvoje privatūs verslininkai gali kvestionuoti mokslo įstaigų diplomus ir iš to daryti verslą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~faktas 78.63.219.21
2012.04.05 13:53
pasimoke is darbo partijos buhalterijos, kai nesugebejo galu suslepti, o kalte noretu buhalterei suversti.Butu ji apsidraudus-jokiu problemu? Atsakymas į komentarą atsakyti
~manau 87.247.113.21
2012.04.05 14:21
Graužinienė gerulė, bet ir seimas su seimo primininke viena kiečiausių organizacijų. Kas sakė, kad jie negreiti, nelankstūs ir nevieningi :). Per dvi savaites tokį įstatymą, pateikė, aptarė ir vieningai jam pritarė.
Dabar prezidentūra turi šansą reabilituotis, kaip vienintelė mąstanti Lietuvos valdžios institucija. Nes po populistinių absurdiškų pasisakymų sudrebino teisinės valstybės pamatus ir vos nesukėlė Chunveibinų revoliucijos Atsakymas į komentarą atsakyti
~vova 78.60.67.59
2012.04.05 14:29
Lietuvos gaidyno realijos.Ka cia dar bepridursi ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.222.84
2012.04.05 14:32
labai geras įstatymas.o tai prisikure daug neprofesionaliu audito firmų.kokia ten audito ar buhalterines apskaitos įmonė,jei joje nebuna nei vieno kvalifikuoto buhalterio.Juk samdydamas įmonę tvarkyti apskaita neklausinesi ar jos geros specialistes,ar nors jau turi buhalterinį išsilavinmą Atsakymas į komentarą atsakyti
~000 88.119.251.131
2012.04.05 14:39
Aš tai poniai Graužinieniei pasiūlyčiau "persišviesti galvą" :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~will 77.79.24.129
2012.04.05 14:43
O jei rimtai, tai tol, kol už apskaitos tvarkingumą atsako įmonės vadovas, nereikia jokių perteklinių reguliavimų - viską sureguliuos rinka. Pas nekompetetingą ir neprofesionalų buhalterį eis nebent toks pats "verslininkas". Atsakymas į komentarą atsakyti
~will 77.79.24.129
2012.04.05 14:45
už viso šio reikalo kyšo Liet. Auditorių ir buhalterių asociacijos ausys. Čia jų ta "Gudrutė" sumąstė, kaip lygioje vietoje pinigėlių pasirinkti. Paprasta ir "lietuviškai" genialu. SUPER!!! Atsakymas į komentarą atsakyti
~BuhC 91.220.59.26
2012.04.05 15:01
Ką čia komentuoti, reikia kreiptis į Konstitucinį arba Strasburo teismą, kadangi šis įstatymas pažeidžia viską ką galima pažeisti ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~aud 90.137.129.214
2012.04.05 15:02
Darbo partija prieš darbą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~mhm 78.57.228.95
2012.04.05 15:06
Kadangi esu susidūrusi su buh.pasl. teikiančia įmone ne iš geros pusės, tai taip jiems ir reikia, gal susigriebs ir apskaitą tvarkys teisingiau ir atsakingiau.... Atsakymas į komentarą atsakyti
~///// 78.157.76.130
2012.04.05 15:07
dar vienas pavyzdys kaip debilai "dirba" ir kitiems trukdo Atsakymas į komentarą atsakyti
~n 84.240.20.140
2012.04.05 15:08
Manau, kad teisingas sprendimas, nes 50% apskaita vedanciu zmoniu isvis nesuvokia kas yra apskaita ir po to tenka perimus toki "perliuka" ne tik kad perdaryti viska is naujo, bet ir permastyti sankcijas, kurias gali pritaikyti VMI imonei ar vadovui. Saunus sprendimas! Finansine apskaita - didziule atsakomybe tiek vadovui, tiek buhalteriui - tegu ja tvarko si ta ismanantys zmones!!! Atsakymas į komentarą atsakyti
~x 88.119.29.190
2012.04.05 15:13
man keistas verslininkų perkančių tokias paslaugas pasirinkimas. Pirma tai kaina, antra kuo mažiau kaprizu iš įmonės, tokių kaip negalima elgtis taip ir taip, tai nebus pripažinta jūsų sąnaudomis... Be to, niekas nesidomi kokios kvalifikacijos žmogus ves apskaitą, kokia jo patirtis, perka fasadą (reklamą) bet ne esmę. Atsakymas į komentarą atsakyti
~imones savininkas 78.63.219.21
2012.04.05 15:13
Lobizmas. Reikia gi sumažinti konkurentus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Besarabas 84.15.119.161
2012.04.05 15:18
kas perka buhalterių paslaugas, o kas parduoda savo paslaugaslobistų grupėms. Už kiek parsidavėte, ponia L.G.? Atsakymas į komentarą atsakyti
~perkantis paslaugas 81.7.104.198
2012.04.05 15:19
Aukštasis išsilavinimas ir kažkoks suinteresuotos puseės išduotas popieriukas, buhakterio neišmokys tvarkingai ir atsakingai vesti apskaitą, čia nuo žmogaus priklauso ir nuo patirties... kaip buvo baobabų buhalteriu , tai ir bus, visiškai neesmė ar ji iš įmonės ar ji įdarbinta. Labiausiai nukentės atsakingos ir pareigingos apskaitos įmonės, jos bus nebekonkurencingos, negi galvoja ,kad taip surimks sodros įmokas... ar GPM, įdarbins 0,25 etato ir vėl atsiras vokeliai... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Luka 213.190.48.75
2012.04.05 15:21
Prie "juodosios buhalterijos" Graužinienė neprisidėjo? Atsakymas į komentarą atsakyti
~+ 213.197.173.78
2012.04.05 15:31
Kas gi dabar beprisimintų Graužinienę, jei nesukelta sumaištis. Kad ir tokia, bet rinkiminė akcija.

Ar bandėte apdrausti buhalterinių paslaugų verslą, šiandien jo kompanijos nedraudžia, buh.atskyrė nuo audito ir vengdami rizikos draudikai atsisako drausti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Apskaita 86.100.50.173
2012.04.05 15:34
vienas iš egzaminų - informatikos pagrindų egzaminas, tai galimybė profesines žinias suvesti į nieką. Atsakymas į komentarą atsakyti
~nesuprantu 78.63.219.21
2012.04.05 15:38
mes bandeme apsidrausti - nedraudzia Atsakymas į komentarą atsakyti
~tiksliai 78.63.219.21
2012.04.05 15:40
siūlau tokį įstatymą: Seimo narys turi turėti aukštąjį išsilavinimą, puikiai mokėti anglų kalbą, turėti bent vienos specialybės patvirtintą kvalifikaciją, mokėti naudotis kompiuteriu ir turėti vairuotojo pažymėjimą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Audrius 193.219.45.94
2012.04.05 15:43
ir mes bandėme, nedraudžia. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Apskaita to tiksliai 86.100.50.173
2012.04.05 15:43
Geriau seimūnams įvestų privalomą draudimą, savaime atsisijotų dėl įmokų dydžio net kvalifikacijos tikrinti nereikėtų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~jo 81.16.226.248
2012.04.05 15:45
nieko nebesuprantu. Tai dabar man teks ieškoti naujos įmonės kurioje buhalterės turi aukštajį ??? Kokia čia nauda jiems ? Kad man reikės vėkl ieškoti gerai dirbančios įmonės , bet iš mažesnio rato ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~kokas 82.135.211.64
2012.04.05 15:48
Visiškai normalus ir sveikintinas dalykas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Visiškai normalus 78.61.251.193
2012.04.05 15:52
vel tures bedarbiu gretas kuo papildyti, nes patyrusi nebejauna buhaltere isikurusi imone toliau gali dirbti, o panaikinus imonę, sudetinga bus isidarbinti, rinksis jaunas...lieka tik darbo birza. Atsakymas į komentarą atsakyti
~darbo birza 86.100.50.173
2012.04.05 15:52
Į SEIMA GALIMA BE AUKŠTOJO? NET PROFESIJA NESVARBU... KEISTA Atsakymas į komentarą atsakyti
~KODEL 86.100.50.173
2012.04.05 15:54
Malačiai seimūnai (ypač "Darba partyja":) Uždrauskim bujhalterius, uždrauskim verslininkus ir žengte marš visi Uspaskicho agurkų konservuoti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~As 195.14.175.148
2012.04.05 15:56
Buhalterinių paslaugų verslą mums pavyko apdrausti vieninteliame BTA draudime....
Labai tikimės LR Prezidentės VETO šio įstatymo pakeitimo atžvilgiu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhalterė 77.240.249.54
2012.04.05 16:00
Nu,Italijos parlamente kazkada Anna Ilona Staller (Ciciolina) sedejo,nors juos vienintele profesija buvo porno filmu aktore. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.222.84
2012.04.05 16:00
L.Graužinienė,ką baigusi?Ar jos išsilavinimas atitinka tokių sprendimų priėmimą...Ir apskritai, Loreta apsidairyk SEIME,kokių išsilavinimų žmonės dirba Seime.Gal reikia pirmiausia pradėti nuo savęs ir pagaliau iškelti būsimiems Seimo nariams profesinius,kvalifikacinius reikalavimus,norint kandidatuoti.Ir kada jie baigs sapnuoti...ir nervinti tautą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~LTSR 82.135.222.122
2012.04.05 16:10
kodėl įmones buhalterijoje vesti apskaitą gali be aukstojo, o apskaitos imoneje jau ne, kuo skiriasi tos dvi buhalterijos? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivyles 86.100.50.173
2012.04.05 16:13
Labai gaila, kad p. Grauziniene protekcionuoja viena ar kelias buhalterines paslaugas teikiancias bendroves. Matyt, nesitiki buti perrinkta sekanciai kadencijai, todel ieskosi kur "nutupti" po seimo rinkimu. Tik idomu ar besugebes dirbti konkretu buhalterio ar auditoriaus darba, juk tiek metu nedirbo pagal specialybe... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Auditorius 78.60.141.20
2012.04.05 16:13
o kodėl politikai be politinio išsimokslinimo, pirmiausia reikia gal pradėti nuo savęs, Atsakymas į komentarą atsakyti
~as 84.46.197.113
2012.04.05 16:23
Pritariu įstatymo pataisai.Senai tai reikėjo padaryti. Kas darosi su apskaitos įmonėmis? Net vairuotojai steigia įmones, kurie supratimo apie apskaitą neturi. Teko ne kartą perimti buhalterinius dokumentus iš apskaitos įmonių tai kas darosi baisiu. Galų neimanoma rasti.Baisu. Man labai gaila verslinikų, kurie yra patikėję apskaitą tvaryti apskaitos įmonės. Pasidomėkite ką "jos tvarko", tik susega į sektuvą, jokios apskaitos. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhaltere 82.135.210.106
2012.04.05 16:24
Akivaizdukad Grauze ruosia save pasitraukimui is seimo. Versla pletoti ir gyvuot kazkaip reiks, tad ismetau daugeli konkurentu, pabranginam paslaugas ir pirmyn i barikadas. nesijaudink Grauze verslas sugalvos kaip ir si tavo istatyma apeit. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Akivaizdu 95.173.33.115
2012.04.05 16:27
Kai asmuo galimai turintis buhalterines paslaugas teikiančią įmonę, teikia įstatymo projektus akivaizdžiai keičiančias buhalpterinių paslaugš įmonių rinką, ar jūs neižvelgiate INTERESŲ KONFLITKO? Ar neturėtų seimo etikos komisija pasidomėti šia situacija? Atsakymas į komentarą atsakyti
~A 78.60.185.25
2012.04.05 16:31
Milijonieriai (tirintys ir milijono paskola) isivaizuoja, kad visi valgo tik auksciausios klases restoranuose ir vazineja su naujais BMW. Realiai tokie verslinykai TURI AIBES KLIENTU, kurie beja labiausiai ir nukencia nuo tokiu "buhalteriniu" imoniu. Dar juokingiau, kad gydytojui reikia baigti mokslus ir gauti licenzija, buhalteriu gi gali buti KIEKVIENAS, net nebaiges vidurines, svarbu tik imone SKAMBIAI PAVADINTI ir MAZAS KAINAS PASIULYTI Atsakymas į komentarą atsakyti
~verslininkas to milijonierius 77.240.250.38
2012.04.05 16:33
o ar jums neteko tvarkyti buhalterio, o ne apskaitos imones apleistos apskaitos? manau, kad aplaidomo galima rasti visur. Įstatyme reikėtų įtraukti ir buhalterinį stažą ir kvalifikaciojos kėlimą seminaruose, kursuose, ne vien auštajį išsilavinimą užakcentuoti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to Buhaltere 86.100.50.173
2012.04.05 16:37
Atviras laiškas LBAA prezidentei Danguolei Pranckėnienei
Viešai pareiškiame, kad AD NOVUM, UAB išstoja iš Jūsų vadovaujamos Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos (LBAA).
Priklausymas Jūsų vadovaujamai profesinei organizacijai žemina mūsų kaip buhalterių orumą.
Manome, kad Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija neatstovauja buhalterių profesijos, kaip yra skelbiama acociacijos tiksluose. Asociacija vienareikšmiškai atstovauja ir gina tik auditorių interesus.
Mūsų požiūriu, po šio Buhalterinės apskaitos Įstatymo pakeitimo ir Jūsų vadovaujamos associacijos dalyvavimo projekto kūrime – asociacija turėtų netekti teisės vadintis Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija.
Kviečiame buhalterius burtis į nepriklausomą buhalterių organizaciją, kuri atstovautų mūsų profesiją ir interesus kuriant įstatymus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~AD NOVUM 77.240.249.54
2012.04.05 16:38
į seimą irgi reikėtų padaryti normalius cenzus, pvz.:
1. jei prieš tai būdamas seime praleidai 20 proc. posėdžių tai negali kandidatuoti į seimą 2 ateinančias kanecijas
2. jei neturi aukštojo tai negali kandidatuoti Atsakymas į komentarą atsakyti
~rimtas 193.227.102.39
2012.04.05 16:51
Kai į seimą išrinksim kompetetingus žmones, tada ir stebuklų gyvenime nebus. O dabar belieka apgaisestauti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Saulė 86.100.57.104
2012.04.05 17:04
Geriau automehanikus licenzijuotu.Pridarei nesamoniu,netenki licenzijos,ieskok kitos profesijos.Cia butu aktualiau ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.222.84
2012.04.05 17:08
Manau, kad ir auditoriai turės įsigyti buhalterio profesionalo kvalifikaciją. Auditorius tai dar ne buhalteris. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Anike 88.119.187.241
2012.04.05 17:10
Danguolė Pranckėnienė jau paskačiavo, kad liks tik 300 tokių įmonių, o tai audito įmonės Atsakymas į komentarą atsakyti
~Anike 88.119.187.241
2012.04.05 17:13
Gyveni stereotipais :)))...ir išmok rašyti be klaidų...:))) Atsakymas į komentarą atsakyti
~milijonierius to verslininkas 78.62.191.101
2012.04.05 17:13
O jei turi JAB isduota buhalterio profesionalo pazymejima - tai tarptautines buhalteriu asociacijos dokumentas (isduotas Jungtines Karalystes). Teoriskai galioja visam pasaulyje, bet kai Lietuva amzinai iskirtine visur kur tik gali, tai kaip bus su darbu buhalteriui? Sitos istaigos kursai ir egzaminu laikytmo kaina netgi mazesne nei LBAA organizuojamu, prestizas nepalyginamai didesnis, bet paims ir nepripazins. Tai dra ir lietuviska turesiu issilaikyti??? Atsakymas į komentarą atsakyti
~JV 81.7.77.63
2012.04.05 17:41
Jei aš turiu aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos išsilavinimą, darbo patirtį virš 7 metų, tai dabar aš jau tapau nebe profesionalė? kodėl aš turiu sumokėti už tuos egzaminus, kurių visi klaisumai eina iš mano universiteto studijų ir už ką aš jau esu atsiskaičius prieš kompetetingą destytojų komisiją? Bei už tai dar sumokėt ir ne faktas kad išlaikysiu. Kodėl tokie pat reikalavimai netaikomi žmogui, kuris įsidarbina pagal darbo sutartį? Aš sutinku, kad kažkokių kriterijų reikia, bet jų reikia visiems, pvz. arba pažymėjimas buhalterio profesionalo arba aukštasis universitetinis buh. apskaitos bei 5 metų darbo patirtis. Taip pat reikėtų Sodros ir VMI darbuotojus pakeisti vien buhalteriais profesionalais - juk mus konsultuoja ir tikrina jie. O ir visų kitų profesijų atstovams įvesti tokius pat kriterijus: nori būt ūkio ministru - rodyk ekonomikos diplomą bei pažymėjimą, kad esi profesionalas; nori dirbti valymo paslaugas teikiančioje įmonėje - pirmyn pažymėjimo kad esi valytojas profesionalas; nori dirbti privačioje klinikoje arba darželyje (mokykloje) - kodėl jiem užtenka tik aukštojo išsilavinimo diplomo, vienodinkim visus - tegul visi būna kvalifikuoti profesionalai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~buhalterė 81.29.27.88
2012.04.05 18:01
siūlau įvesti reikalavimus, kas gali kandidatuoti į Seimą, įstatymus leidžiamąją instituciją (prieš išduodant kandidato pažymėjimus turi sutikrinti jo duomenis). 5 metų darbinė patirtis, Aukštasis universitetinis išsilavinimas, anglų kalba ( minimalus testas), lietuvių kalbos egzaminas, teisės pagrindų, tame tarpe konstitucijos egzaminas, išrašas iš priklausomybės ligų dispanserio, išrašas iš psichiatrinės ligoninės. Tada prašom, atitinki, eini kandidatuoti ir gali būti bent renkamas. Tada sąrašai sumažės bent 10 kartų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~del SEIMO NARIO kvalifikacijos 78.60.42.71
2012.04.05 18:04
Pilnai pritariu įstatymo pakeitimui.Buhalteriu negali dirbti asmuo be aukštojo išsilavinimo, tuo labiau APSKAITOS įmonės vadovu.Ir nuo pat pradžių reikėjo tą numatyti ir neleisti steigti Buhalterinių paslaugų įmonės be atitinkamų reikalavimų.Pasimokyti galime iš Lenkijos, kur šiai veiklai reikalinga licenzija, išduoda Lenkijos Finansų Ministerija,darbas be licenzijos prilyginamas nelegaliai veiklai-baudžiamoji atsakomybė. Reikalavimai licenzijai gauti: Turintis Magistro laipsnį finansų ir veslo srityje ir buhalterio darbo stažą gauna licenziją be egzamino, visiems kitiems reikia laikyti egzaminą.Ir atitinka su ES direktyvomis ir niekas negali prieštarauti, kadangi visuose ES šalyse dirba tik kvalifikuoti ir sertifikuoti buhalteriai, dėl to nėra tokio balagano kaip Lietuvoje,kad baigus 20 val.kursus gali tvarkyti apskaitą kitiems ir vadintis buhalteriu. Palaikau Loreta ir linkiu ištvermės. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhalterė-profesionalė 88.119.150.30
2012.04.05 18:40
Čia jau galutinai priimtas tas teisės aktas ar tik projektas?
Buhalteriu apskaitos įmonėse jau dirbu 6 metus, paraleliai ir studijuoju finansų teisės vientisinėse magistro studijose, liko 2 metai. Taip išeina dabar reikės daryti pertrauka karjeroje 1,5 metų ar kaip? Ar yra čia daugiau panašių į mane? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhalteris be aukštojo 212.52.60.238
2012.04.05 18:41
Patyt Ponia jau suskaiciavo kiek kainuos valstybei islaikyti naujus bedarbius ?
Gal tai naujas paskatinimas vykti darbo ieskoti svetur ?
Idomu kaip atrodys musu valstybe su bedarbiu, pensininku ir moksleiviu armija vedama neigalaus SEIMO.
Siuo metu sugebama tik ismokint vaikus ir isleisti dirbti uz juru mariu. nerandu svelnesnio zodzio uz "begalvius". Atsakymas į komentarą atsakyti
~arturas 84.32.60.73
2012.04.05 18:46
Dar noriu papildyti, perskaičiau komentarą parašė buhalterė prieš 38 min, kad turi 7 metų stažą ir buhalterio mokslus universitete.
Siulau specialistams su Magistro laipsniu finansų ir verslo srityje ir turintis daugiau kaip 5 arba 7 metų stažą užskaityti egzaminą, kadangi tai jau yra profesionalai ir turi patvirtinačius dokumentus - diplomus. Magistro laipsnis tai ne buhalterinai kursai, tai reikia butinai įvertinti, tada nebus nereikalingu kalbų ir prieštaravimu- neturi atitinkamo diplomo aukščiausios kvalifikacijos - laikyk egzaminą. Kaip advokatai, gydytojai, turto vertintojai senai nustatė kvalifikacijos reikalavimus ir niekas nesako, kad prieštarauja ES direktyvoms, o buhalteriams kitaip? Visada pradžioje buna pasipriešinimas, tai priešinasi tikrai neprofesionalai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhalterė-profesionalė 88.119.150.30
2012.04.05 19:07
Kodėl visi galvoja, kad seimo nariai, jei jau prabalsavo už tokią nesąmonę, tai tik dėl to kad yra nekompetetingi? Gal ne dėl to? Atkreipkit dėmesį - nuo įstatymo pataisų pateikimo iki priėmimo seime tepraėjo tik 2 savaitės, ir visi salėje buvę 82 seimo nariai balsavo VIENBALSIAI UŽ (kur kiti buvo kažin, čia ne ką daugiau negu pusė visų seimūnų - gal specialiai neatėjo?). Esu girdėjęs gandų, kad tokie žaibiški protekcinių įstatymų prastūmimai seime atsieina nuo 300k iki 500k, plius dar kažkiek iniciatoriui atskirai. Taip sakant, pasidalina visi po kokias 5-kias štukeles, (nu Loretai tai aišku daug riebesnis kąsnis turėjo kliūti), o tiems kurie specialiai neateina tuo metu į posėdį taip pat kažkiek duoda, už nebylų pritarimą taip sakant. Žiauriai įdomu, ką į tai pasakys prezidentė, turės puikią progą parodyti savo tikrąjį veidą :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas 178.236.196.210
2012.04.05 19:25
Gal kas žino kokią aukštąją kurioje galima įgyti aukštąjį išsilavinimą per pusmetį? Plechanovo akademija dėl suprantamų priežasčių netinka...
Įvykdyti pareigą, kad užsitarnauti teise ir toliau būti buhalteriu per tokį trumpą laiką yra neįmanoma. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Igoras 212.52.60.238
2012.04.05 19:29
Gal buhalterė- profesionalė turi LBAA išduotą pažymėjimą? Bet šis pažymėjimas negalioja. Lietuvoje nėra buhalterių mokymo įstaigos, kuri turėtų Švietimo ministerijoje akredituotą programą ir turėtų teisę licencijuoti buhalterius. Į šią rinką be konkurencijos irgi tikriausia pretenduoja LBAA. Taigi kol nėra buhalterių licencijavimo sistemos, patvirtintos įstatymu, buhalterinės apskaitos žaibiškus pakeitimus reikia sustabdyti. Ar projekto rengėjai paskaičiavo kiek kainuos 1000 buhalterinių paslaugų įmonių sužlugdymas? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhalterė kol kas 82.135.128.107
2012.04.05 20:14
Lietuvoje nėra rimtos institucijos buhalterio profesionalo vardui suteikti. LBAA pripažintų vadinamųjų buhalterių profesionalų darbo rinkoje paklausos nėra. Paskaitykite buhalterių paieškos skelbimus ir nerasite pageidavimo pretendentams turėti buhalterio profesionalo vardą. Įstatymo pataisa matyt nori susireikšminti tariamųjų profesionalų rengėjai ir nepelnytai gavę šį vardą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Zanavykas 193.219.64.39
2012.04.05 21:11
Be panikos! Jau suderinau, jei reiks man atstovaujanti firma įdarbins vieną buhalterę dėl akių 2 valandoms per mėnesį mano įmonėje. Ir įstatymas apeitas! Atsakymas į komentarą atsakyti
~VIP 84.46.249.164
2012.04.05 22:05
Ši teisės norma yra sukurta tam, kad apsaugoti kitus verslus nuo nekvalifikuotų buhalterių. Taip daktarai yra licencijuojami, advokatai licencijuojami, brokeriai irgi. Tačiau jie teikia savo paslaugas neprofesionaliems rinkos dalyviams t.y. paprastiems vartotojams. Verslininkas nėra paprastas vartotojas. Jis rizikuoja tam, kad uždirbtų pelno ir buhalterinės įmonės pasirinkimas turi priklausyti nuo jo profesionalumo, o ne nuo kažkokių licencijų. Licencijos yra tam, kad saugotų vartotojus, o ne tam, kad ribotų konkurenciją...
VIP tavo idėja paprasta kaip 3 kapeikos, tačiau sugalvok ką tu dainuosi kai prisidirbsi ir tas tavo klientas ką tik pirkęs iš tavęs paslaugas ir žinodamas apie tai, kad tu neturi licencijos, paduos tave į teismą? Be ja už vertimasį licencijuojama veikla neturint licencijos yra numatyta ir baudžiamoji atsakomybė t.y. laisvės atėmimas iki 4 metų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Igoras 212.52.60.238
2012.04.05 22:32
Tai bent prikure,vien tik sis sakinys ka sako"Nors patys buhalteriai sutinka, kad sektoriuje daug netvarkos – įmonių buhalteriją tvarko kas nori, paslaugos
nekokybiškos, teikiamos atmestinai ir už minimalią kainą, tačiau, anot jų, įstatymas nukreiptas ne tam, kad
keltų paslaugų kokybę, o tam, kad sunaikintų dalį buhalterines paslaugas teikiančių įmonių.

Plačiau: http://laikrastis.verslozinios.lt/index.php?act=mprasa&sub=article&id=47519#ixzz1rCHd8LqX
Taigi,taigi kaipgis.Kad pakelti kokybe,tai vis taip ir neiseina,bet naikinti vieni kitus laaabai jau mokame.Tiesiog iauge tai i zmoniu veidus...Kad atlikti kokybiska darba,pirmiausia reikia buti patiems kokybiskiems,patiems gerai ismanyti darba,o tada tik mokyti ir apmokinti kitus ir is ju pareikalauti!!!bet einama vis tuo paciu ,tik i kita nukreiptu pirstu, metodu ir vieni kitu kaltinimais ir dazniausiai kalti tie ,kurie nieko deti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Tai bent 99.149.220.201
2012.04.05 22:57
ne uz tuos balsuojame ....sauke darbo o is istikruju be darbo uspaskio biznis Atsakymas į komentarą atsakyti
~be darbo 82.135.219.56
2012.04.05 23:51
As klientas ne paslaugu teikejas Atsakymas į komentarą atsakyti
~vip (m.vz.lt) 1259797
2012.04.06 06:45
Skaiciau straipsnio komentarus. Ir man tiesiog pikta, kai buhalteres raso, kad apskaitos imones dokumentus tvarko aplaidžiai, su klaidomis ir pan., bet argi apskaitos imonese dirba ne tie patys buhalteriai? Juk tai priklauso nuo paties žmogaus supratimo apie darba, atsakomybe. Negi jeigu esi samdomas buahteris imoneje, tai jau esi profesionalas? Viska ismanai ir dirbi nepriekaištingai? Komentuojama, kad perimant is imones dokumentus susiduria su netvarkinga buhalterija, taciau ir imones perimdamos dokumentus is imones buhalteriu susiduria su ta pacia problema. Dar kitose imonese dirbdama moterėle net ir naujoviu, pasikeitimu nezino. Kai tuo tarpu apskaitos imoneje darbuotojai dalijasi informacija ir jeigu ne vienas tai kitas darbuotojas butinai pasidomi naujomis.
Dirbu apskaitos imoneje jau 7 metus (is kuriu 5 dirbau samdoma ir pora metu dirbu savo imoneje), esu baigusi buhalterine apskaita kolegijoje, ekonomika - Vilniaus universitete, tai negi as dabar del to, kad man truksta 3 metu stazo negalesiu dirbti savo apskaitos imoneje? Vietoj to, kad plesti veikla, gerinti darbo salygas ir t.t. reikes vel ieškoti lesu, galvoti kur sutaupyti, kad gauti profesionalo pazymejima? Bet negi as nesiskaitau profesionalu, jeigu esu pabaigusi buhalterinius mokslus? Tai tiesiog retoriniai klausimai, kuriuos turbut sau uzdaveme ne vienas po tokio istatymo pakeitimo. Labai tikiuosi, kad visgi Prezidente nesutiks su tokiais pataisymais. Atsakymas į komentarą atsakyti
~aliter 86.38.182.43
2012.04.06 07:11
durniu laivas Atsakymas į komentarą atsakyti
~bukas 78.58.87.70
2012.04.06 07:17
Grinai lietiviskas istatymas : 1 dirbtinai sumažinti konkurencija ir 2 kažkam papildomai prisidurti už atestatus ... Atsakymas į komentarą atsakyti
~z (m.vz.lt) 78.56.13.246
2012.04.06 07:19
Mokiausi Vilniaus finansų ir kredito technikume 1987-1989 m. buhalterijos specialybės. Dabar ji pervardinta į Kolegiją, kurios išsilavinimas pripažystamas aukštasis neuniversitetinis. O kadangi esu baigusi seniau, mano išsilavinimas aukštąjam mokslui nepriskiriamas, nors visi dėstytojai dirba tie patys ir dėstoma buvo ta pati medžiaga. Gal reikėtų žiūrėki, kokį mokslą esi baigęs, o ne būtinai aukštasis. Gal fizinio lavinimo mokytojas su aukštuoju išsilavinimu bus geresnis buhalteris, nei aš baigusi technikumą ir turinti 23 m. darbo stažą. Tegul L.Graužinienė pasiūliusi šį įstatymą apmoka mokslus, kad būtų aukštasis. Mielai mokyčiausi. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Rita 82.135.211.196
2012.04.06 09:39
Visiems, kas siulo seimo narius tureti aukstaji issilavinima. . . Tai gi patys issirinkot! T.y. Patys papraset kad jus atstovautu lietuvoje ir pasaulyje. Tai ko zliumbiat??? Atsakymas į komentarą atsakyti
~laurynas (m.vz.lt) 93.186.23.82
2012.04.06 11:39
Ar gali psichologas, fizikas, vadybininkas su aukštuoju išsilavinimu savarankiškai tvarkyti įmonės apskaitą arba vadovauti apskaitos įmonei? Be abejonės reikalinga turėti profesionalias buhalterio žinias.
Buhalteriai, jų darbo užsakovai: investuotojai, kreditoriai, įmonės vadovai – už profesionalias buhalterių paslaugas. Valstybės biudžeto pajamos taip pat susiję su teisingai tvarkoma įmonės buhalterine apskaita.
Neturint profesionalių buhalterinių žinių, apskaita tvarkoma su klaidomis ir pažeidimais. Atsiranda didelė klaidų rizika apskaitoje ir mokesčių skaičiavime. Įstatymo nuostata dėl apskaitos įmonės draudimo yra nepagrįsta.
Taigi, apskaitos įstatymo papildymas be abejo turės įtakos buhalterinių paslaugų kokybei. To pasekoje pagerės investavimo aplinka, tiksliau bus apskaičiuojami mokesčiai, verslininkai bus mažiau klaidinami. Asmuo, neturintis profesionalių buhalterinių žinių, pagaliau negalės užregistruoti ir vadovauti apskaitos įmonei. Ir jokios čia nėra diskriminacijos. Kiekvienas pilietis be specialių žinių apskaitos tvarkyti negali.
Reikia pažymėti, kad įstatyme ne visiškai tiksli nuostata dėl buhalterio profesionalo kvalifikacijos suteikimo tvarkos. Buhalteriu profesionalu, mūsų nuomone, gali būti asmuo, turintis aukštąjį išsilavinimą, buhalterinės apskaitos specializaciją ir turintis ne mažiau kaip 5 metų buhalterinio darbo stažo. Kitais atvejais reiktų laikyti specialų egzaminą įstaigoje (įstaigose), oficialiai turinčioje (-iose) tokią teisę. Reikia manyti, kad tai bus nustatyta poįstatyminiuose teisės aktuose. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Žinovas 88.119.250.138
2012.04.06 12:27
neturi ka veikt seimnai, lauk grauziniene is seimo Atsakymas į komentarą atsakyti
~jojo 62.103.66.58
2012.04.06 13:11
kas i ta seima tiek debilu prileido...???!!! Atsakymas į komentarą atsakyti
~imone 62.212.200.176
2012.04.06 15:06
dar vienas istatymas "skatinti" smulkuji versla. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Liudna :) 88.119.152.111
2012.04.07 08:27
Žinote, visai žlugdomas smulkus verslas Lietuvoje. Įdomu , kokios bus kompensacijos ,jei bankrutuos apskaitos įmonės tai yra steigimo išlaidas, akcininkų kapitalas, programų, kompiuterizavimo,su bankrotu susijusios išlaidos. Man atrodo Lietuvos vyriausybė paskęs teismuose Lietuvos ir ES. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Violeta 78.57.161.92
2012.04.09 12:51
Kad drausti visai gera ideja , bet turetu buti nuo apyvartos, nes vargu ar daug buhalteriniu imoniu gali pasigirti didele apyvarta. O kas liecia isilavinima tai manau tikra nesamone, svarbu kad žmogus dirbtų gerai ar įmonė.Tai kad universitetuose tokios specialybes nera konkreciai buhalteriui. na aišku yra kolegijos kuriuos išduoda diploma buhalterio kvalifikacijai , tai turėtų būti tolygu buhalterio profisionalo kvalifikacijai. O kaip tokiems negirdėjau tokios įstaigos kuri suteiktų. Geriau rūpintusi seimo piniginiais reikalais kad nevoktų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~imone 84.32.62.38
2012.04.09 21:08
O gal teisingai pakoreguotas istatymas? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Buhaltere 78.56.179.81
2012.04.10 07:16
Draudimas lyg ir gera idėja, tačiau kai kreipiausi į draudimno bendroves man buvo atsakyta tokios veiklos nedraudziame. Dirbam su nedidelem imonem. Taigi galvoju , kad įmonėms būtų galimybė suteikta apsidrausti , bet suma būtų skiriama nuo mėnesinių pajamų ar metinių. Kitas dalykas išsilavinimas tikrai sutinku, kad buhalteris turi turėti išsilavinimą universitetinį arba kolegijos (ten suteikiama buhalterio profesinė kvalifikacija). To pilnai pakanka ir taip turi parašyti įstatyme.
Aišku po 2 savaičių kursų ar mėnesio nieko gero nebus....

Bet pirmą kart girdžiu buhalterio profisionalo kvalifikacija. O kur ja galima gauti?Man labai gaila , kad yra nukentėjusių žmonių nuo tokių įmonių , bet yra ir gerų reikia pripažinti. Sutinku jei Graužinienė kompensuos mokslus aš sutikčiau įgyti ir universitetinį įsilavinimą.Nes pinigai nemaži, o uždirbt neduodat visais būdais.Ar konkurencijos bijot? Atsakymas į komentarą atsakyti
~savininke 88.119.144.226
2012.04.10 11:37
Nos viena gera dalyka isgrauze ponia Grauziniene Atsakymas į komentarą atsakyti
~Geras 78.61.239.3
2012.04.10 23:07
Nu, kaaaa... dar papildomu mokesciu prisigalvojp chebryte, sedinti vyriausybeje... visiskai nesvarbu ,koks vardas : ar Loreta , ar Andrius... Turiu klausima - o nuo kuriu metu pradesite skaiciuoti mokescius uz ikvepiama ir iskvepiama ora???? Gyvename tikroje pasaku karalysteje.... Cha cha . Iki 2020m Lietuvoje tikrai nebeliks gyventoju, kurie isgales sumoketi visus valdzioje esancios chebrytes sumastytus mokescius. Vaziuosim i civilizuotas salis verslo vystyti, ka? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Daiva 82.135.210.172
2012.04.11 14:38
Sėkminga buhalterio darbą lemia ne tik teisinis reglamentas, bet ir asmeninės sąvybės sąžiningumas, pragmatiškas mąstymas, noras tobulėti.
Jei buhalterinės apskaitos įmonė nesirūpina savo darbuotojų kvalifikacija tai kokybės gali ir nebūti. Šis įstatymas pažaboja tokius "verteivas" kurie iš apskaitos paslaugų daro verslą. Buhalterinės apskaitos informacija naudoja ne tik savininkai bet ir valstybinės institucijos t.y. VMI, Sodra, Statistika, todėl buhalterinio darbo standartai turi būti aukšti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Inga Stonkienė 193.219.187.22
2012.04.12 10:27
pilnai pritariu dėl seimo nario kvalifikacijos įvedimo ir kametini patikrinimo, o po to visi eisime savo kvalifikacijas kelti Atsakymas į komentarą atsakyti
~/del SEIMO NARIO kvalifikacijos 78.157.75.119
2012.04.12 11:23
Daugiau nei 10-čiai skaitytojų pareiškus, kad paskelbtas komentaras yra įžeidžiančio pobūdžio, sistema jį pašalina automatiškai.
~Claudenir 218.69.96.4
2012.04.20 01:25
Daugiau nei 10-čiai skaitytojų pareiškus, kad paskelbtas komentaras yra įžeidžiančio pobūdžio, sistema jį pašalina automatiškai.
~Ahmmad 95.159.91.59
2012.04.21 07:50
Komentuok
Primename, kad Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia...
1) raginti prievarta keisti Lietuvos Respublikos konstitucinę santvarką; 2) skatinti kėsintis į Lietuvos Respublikos suverenitetą, jos teritorijos vientisumą, politinę nepriklausomybę; 3) kurstyti karą ar neapykantą, tyčiotis, niekinti, kurstyti diskriminuoti, smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl amžiaus, lyties, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų, pažiūrų ar religijos pagrindu; 4) platinti, propaguoti ar reklamuoti pornografiją, taip pat propaguoti ir (ar) reklamuoti seksualines paslaugas, lytinius iškrypimus; 5) propaguoti ir (ar) reklamuoti žalingus įpročius ir narkotines ar psichotropines medžiagas. Draudžiama platinti dezinformaciją ir informaciją, šmeižiančią, įžeidžiančią žmogų, žeminančią jo garbę ir orumą. Draudžiama skleisti informaciją, pažeidžiančią nekaltumo prezumpciją ir kliudančią teisminės valdžios nešališkumui.
Pagrindinės naujienos
Įmonių veiklos rezultatai »
SĄNAUDŲ APKARPYMAS

1.

SĄNAUDŲ APKARPYMAS

Autorius: Andrew Wileman. Kaina: 75 Lt 14.99 Lt

2.

PASAULIS YRA IŠGAUBTAS

Autorius: David M. Smick. Kaina: 74.86 Lt 14.98 Lt

3.

ATLYGINIMĄ RENKAMĖS PATYS

Autorius: Rasa Dževeckytė, Agnė Ranonytė. Kaina: 38.92 Lt 7.78 Lt

Naujienlaiškiai
Finansų ir apskaitos naujienlaiškis

Šiame naujienlaiškyje kiekvieną pirmadienį rasite valstybės mokesčių politikos, finansų rinkų ir bankų sektoriaus naujienas, naudingas nuorodas ir įrankius. Naujienlaiškio pavyzdys

Redaktorius Vytautas V. Žeimantas
Vytautas V. Žeimantas

Jeigu turite pasiūlymų ar pastabų šiai portalo rubrikai, kreipkitės į jos redaktorių.

Tel. (8 5) 252 6365

vytautas.zeimantasatcharverslozinios.lt