OMXV309.71
-0,94
USD/LTL2,5272
0,16
Atnaujinta 02.09 16:02
Nesate VZ.LT vartotojas? Registruokitės

ieškoti... Portale
Kredito rizikos ataskaita:

Aukštesnė pavara: efektyvūs sprendimai persitvarkius
30% nuolaida „Verslo žinių“ prenumeratai fiziniams asmenims

reklama: 

 
Per pastarąsias 7 dienas Jūs jau skaitėte 3 rašinius. Jei norite skaityti daugiau, nemokamai užsiregistruokite paspaudę žemiau pateikiamą nuorodą. Jei jau esate registruotas vartotojas ar "Verslo žinių" prenumeratorius, prisijunkite.
Registruokitės NEMOKAMAI Užsiregistravę jūs laisvai skaitysite visus VZ.LT straipsnius, bei:
  • darbo dienomis gausite svarbiausių verslo įvykių santrauką e.paštu
  • 14 dienų nemokamai skaitysite elektroninę dienraščio "Verslo žinios" versiją internete, www.verslozinios.lt
  • galėsite skelbti pranešimus spaudai
Prisijunkite




Pamiršote vartotoją/slaptažodį?
AtgalPersiųstiSpausdintiMažinti raidesDidinti raides

Bankai galanda peilius kirpimams
VZ.LT
2008.12.04 12:14
Skaityti komentarus (33)
Finansų rinkos Europoje šiandien ruošiasi dideliam bazinių palūkanų normos mažinimui, nes staigaus ekonomikos sulėtėjimo požymių didžiausiose pasaulio ekonomikose tik daugėja.

Euro zonos šalių prekybininkai tikisi, kad Europos centrinis bankas (ECB) šiandien palūkanų normą sumažins 0,75 procentinio punkto iki 2,5%. Tai būtų didžiausias kirtis palūkanų normai per beveik 10 euro egzistavimo metų, rašo britų dienraštis "Financial Times" (FT). Nors ekonomistai atsargiau vertina infliacijos spaudimo išnykimą, tačiau jie mano, kad palūkanų normos sumažinimas trimis ketvirčiais procentinio punkto nėra neįmanomas.    

Jungtinėje Karalystėje šią savaitę ekonomistų nuomonės taip pat pasikeitė ir dabar manoma, kad Anglijos bankas dar kartą vienu procentiniu punktų sumažins bazinę palūkanų normą iki 2%. Taip vėl būtų pasiekta žemiausia riba nuo banko įkūrimo 1694 metais. Sprendžiant pagal vienos nakties apsikeitimo sandorius, tikimasi ir 1,5 procentinio punkto palūkanų nukirpimo.

reklama:

Įtakingi balsai ragina centrinius bankus veikti drąsiai. Buvęs Anglijos banko valdybos narys, vyriausiasis Europos Rekonstrukcijos ir plėtros banko ekonomistas Willemas Buiteris iš Londono Ekonomikos mokyklos teigia, kad recesija išsivysčiusiose šalyse bus "tokia gili ir užsitęsusi, kad "nulines palūkanų normas vėliausiai iki 2009 m. vidurio įsives net patys konservatyviausi bankai".

Naujausi duomenys iš JAV rodo, kad paslaugų sektorius bendrovių rezultatai lapkritį rekordiškai krito, o didžiausios kompanijos pranešė apie 181.671 žmonių atleidimą.

"Kol kas nėra jokių požymių, kad kritimas pasiekė dugną", - FT sakė Chrisas Williamsonas, vyriausiasis tyrimų bendrovės "Markit" ekonomistas.

Švedijos centrinis bankas "Riksbank" šiandien palūkanų normą gali sumažinti puse procentinio punkto.

Visa portale VZ.LT esanti medžiaga priklauso UAB „Verslo žinios“, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose žiniasklaidos priemonėse, internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio UAB „Verslo žinios” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į VZ.LT kaip informacijos šaltinį
Užsisakykite Nemokamas verslo naujienlaiškis:
AtgalPersiųstiSpausdintiMažinti raidesDidinti raides
Skaityti komentarus (33)

Komentarai

 
 1-30   31-33 
Tvarka: pagal datą pirma - seniausiapirma - naujausia
master of puppets
2008.12.04 12:40Blogas komentaras!
kvailai parasysiu, bet ka darysi, siandien tokia nuoataika:) ka as daryciau jei as buciau kubilius.
susikviesciau visus dukreliu valdytojus, susisodinciau pries stalo ir sakyciau. vyrai, jei ryt viliboras 6men nebus 5%, mes tai patvirtinsime istatymiskai. visiem kam nepatinka, galit pakuotis ir nezdintis, ateis kiti. kad nenuskriaustumet klientu, mes tai irgi apribosim istatymiskai. dar ka pasakyciau, vyrai, vakar as buvau susikvietes jegos strukturu atstovus ir kaip tik snekejom jusu tema, kazkaip visiem atsirado noras jus pradeti tikrinti del linksmumo, vdrug ka rasim:)
cia as tik va tokia beda iszvelgiu, gaila, kad lietuva neturi savo Chodorkovskio, kuri dabar kaip zoologijos sode laiko visu nesukalbamu apziurai. garantuoju, kad putinas, daznai pasako tokia fraze: klausyk, viarslininke:), reikia dalintis ir biudzeta paremti, a to ziurek kaip buna:) ir organizuoja eskursija bent jau i lefertova, kad zmogus geriau isisamonintu:)
tai tokis siandien tas postas:)
p.s. jei man oponuosit, kad po tokiu zingsniu lietuva is niekur nepasiskolins pinigu, as su tuo nesutinku. ir dar, as nematau jokiu priezasciu skolintis
suintrigavo pavadinimas
2008.12.04 12:48Blogas komentaras!
Pamaciau ir idomu pasidare kokius peilius ir ka cia kirps su tais peiliais. Nu jau visai nusirasot i dausas zurnalistai... nera zodziu
to master
2008.12.04 12:58Blogas komentaras!
ir dar darasyciau, apie tu banku analitiku svaisciojimus ivairiomis temomis, kuriu matosivisai neismano... pasamprotavo toks bankininkelis analitikelis,parvaziuoja jis vakare namolio ir ziu, saugumas krata daro, kita ryta gales savo analini samprotavima lukiskese destyti.. :)
oho
2008.12.04 13:02Blogas komentaras!
vadinasi euras kris
r
2008.12.04 13:03Blogas komentaras!
Ja ja, palaikau Master of puppets, UK tai numate baudas bankams uz atsisakyma suteikti paskolas, bet pas mus kita problema - per dideli procentai. Tai gal irgi baudos susvelnintu banku tona?
perku, to master
2008.12.04 13:11Blogas komentaras!
palaikau master ...
nustatytu lietuvos banaks vilibor'a ir basta. ir tegu jie visi apsisika ...
Kartonkėsturėtojas
2008.12.04 13:27Blogas komentaras!
Paskutinį kartą man palūkanas perskaičiavo prieš mėnesį, ot pataikiau, jobštvaišmaukšt iš karto po Lemano su broliais bankroto. Dabar nuo 500 Eur įmokos pagal šios dienos palūkanas mokėčiau 100 Eur mažiau. dar gerai, kad kas 3 mėn perskaičiuoja.
Siaip tai kerpama
2008.12.04 13:33Blogas komentaras!
zirklemis o ne peiliais... Mieli zurnalistai. Su peiliais pjaunama o ne kerpama:) Bet pavadinimas is dalies i tema- ECB kerpa, o Lietuvoj pjauna... bankai klientus...
mm
2008.12.04 13:36Blogas komentaras!
sutinku reik biski kazkokios rankos pridet prei banku veiklos nes jie ahujielino visai...visur visi deda tik cia LT sarka issigandes bijo visu..:)))
wasap
2008.12.04 13:43Blogas komentaras!
škias mokama nuvertėjusios valiutos kurso išlaikymo kaina...plius dar popierus deficitinis:] cia jau tik vienintelė išeitis, patys žinote kokia:]
Buvo laikai
2008.12.04 13:45Blogas komentaras!
kai prekes buvo deficitas, atejo laikai, kad didziausias deficitas bus pinigai...
-, -
2008.12.04 13:45Blogas komentaras!
respect'as master of puppets :)
masteriui
2008.12.04 13:50Blogas komentaras!
jei butum Kubilius cia tikrai nerasinetum, deja musu mintys i "dangu" neina...
to wasap
2008.12.04 13:51Blogas komentaras!
Cia tas ko niekada nebus, nes niekam nenaudinga ?
to master of puppets
2008.12.04 13:55Blogas komentaras!
Tokiu atveju, dar reiketu nacionalizuoti indelius bankuose, nes niekas ju litais nebelaikytu, arba prie kiekvieno, kuris turi indeli reikia pastatyti po saugumieti, kad bijotu atsiimti, na panasiai kaip latviai daro.
Marius
2008.12.04 13:57Blogas komentaras!
O aš paprieštarausiu Lėlių meistrui, nes esu griežtai prieš TIESIOGINĮ nacistinės komunistinės ideologijas taikymą demokratinėje valstybėje.
Aš už NETIESIOGINĮ pritaikymą: tegul LB peržiūri VILIBOR skaičiavimo metodologiją taip, kad tai atitiktų rinkos sąlygas.
Ne Kubiliaus kompetencija monetarinė politika.
Aha
2008.12.04 14:02Blogas komentaras!
Kokia viso sito ideja: litas brangus, o euras pigus. Kadangi lito kursas, kaip mes visi zinom, yra svelniai tariant ispustas ir dirbtinai palaikomas euro atzvilgiu, o tai kainuoja nemazai, pigiau yra priversti naudojantis ekonominiais svertais kruva "*******" skolintis eurais, taip ir valiutos rizika prisiema jie, ir lito kursa pakelia - juk perka NT ir ne tik uz litus. Taip kad skolinsites eurais, o po to neduok dieve (kaip netiketa!) ims ir pasakys koks sarkiukas - reikia lita devalvuot. Ir ka tada darysit kai bankai neleis pakeist euru i litus?
master of puppets
2008.12.04 14:07Blogas komentaras!
mariui.
mariau, as tau pritarciau, bet
1. demokratija kaip tokia, neegzistuoja, egzistuaja tik mitas, skirtas visuoenes manipuliacijai.
2. dabar reikia greitu sprendimu, o ne trypciojimo.
3. laisva rinka taip pat neegzistuoja, manau tu tai ir pats supranti. ir ypac banku sektoriuje.
as galiu dar labai ilgai testi.
kazkas
2008.12.04 14:08Blogas komentaras!
master of puppets O tu zinai kas VILIBOR yra? Tau butu tikslas padeti indeli i banka uz 5% ir, pritrukus pinigu, imti paskola is to pacio banko uz 10%, nes negali atsiimti indelio? Tas pats ir su bankais - kas dalins paskolas uz 5%, kai, jam paciam prisireikus litu, jis turetu skolintis uz 9-10%? Monkes biznis gautusi. Va galetu Sarkinas pasekti kitu CB pavyzdziu ir pradeti dalinti paskolas bankams uz 5% ir taip VILIBOR nustatyti 5%. Bet kad tokiu atveju Lietuvos lauktu Latvijos ir Islandijos likimas, nes nespetu pinigu spausdinti...
StarpoM
2008.12.04 14:10Blogas komentaras!
Ateina mumu bankininkelis pas savo motina, kuri senokai serga fin. veziu ir sako: duok man paskolu mano klientams Petrui ir Jonui. O ta klausia, o kaip ten tavo klientai - Rimas ir Kostas? Nu ka - sedi be darbo, ju turtas nuvertejo 30 proc. Nuuuu... - atsako motina, - tai as Petrui ir Jonui duosiu su 9 proc., bankininkelis dameta savo procenta, ir gaunasi Vilibor. Bet ne, Kirkilas gi uzdraude auksciau uz 5 proc. duoti paskolas, ir uzdraude neduoti. Ir masto bankininkas - motina uz tiek neduos, Rimas ir Kostas seniai savo indelius atsieme, ir dar EUR paverte, jeigu is savo lesu duosiu, kurie kaip atidejiniai buvo - bankrutuosiu isvis...
Kodel mes mastome, kad visada kazkas mums turi daryti dovanas? Pigios paskolos, nepertraukiamas saltinis? Kodel savo lesas nelaikome lietuvisko kapitalo bankuose, o nesame pas svedus? Kodel taip bijome devalvacijos, juk tai musu valiuta? Kodel negalime normaliai vystytis su 1-5 proc. pelno marza, o butinai uzmesti ant prekes 50 proc.? Pakol nepradesime gyventi pagal kisene ir RACIONALIAI, bent kiek patriotiskai - nebus mums jokio gelbetojo - Kirkilo. Patys savo bankus ir skendiname. Paziurekite bent i UKB akcija...
to StarpoM
2008.12.04 14:18Blogas komentaras!
Gali buti dydvyriu ir gelbeti VILIBOR. Skolinkis eurais ir išpirkinėk VVP litais, jeigu pasiseks ir nedevalvuos lito, tai dar ir uždirbsi is palukanu skirtumo.
...
2008.12.04 14:28Blogas komentaras!
... o kodėl bankas turi duoti paskolą kuri iš esmės bus pravalgyta? ...
to StarpoM - 2
2008.12.04 14:32Blogas komentaras!
Nemaisyk tokiu dalyku kaip "uzmesti ant prekes" ir "pelno marza". Kartais ir 50% "uzmetimo" gali nesugeneruoti tu paciu 1-5% pelningumo. Ir tai tikrai nesusije su savininku godumu ar veiklos neefektyvumu.
R.M.-KAUNAS
2008.12.04 14:33Blogas komentaras!
master of puppets, yra gerai užvedė.
Man irgi nesuprantama tokia logika: kas pas mus yra valstybė? jie tik perskisto litus ir viskas. tai kaip ir savotiškas reketas. o ką ji turi? viską pardavė ir viską privatizavo. bankų neturi, savo pinigų irgi. o jeigu turi tai ne tiek kad muziką užsakinėti. visi sėdi kažkieno kišeniuje.
Kapitalizmas gerai tik ne toks laukinis. Jis turėjo turėti daugiau sociališkumo bruožų. ne veltui švedai dabar už virvučių visus tampo...
master of puppets
2008.12.04 14:43Blogas komentaras!
del litiniu indeliu atsiimimo. as turiu paprasta minti, kuriai, manau vel gi nevisi pritarsit, cia bus drastiska priemone, bet ji pateisinama.
taigi, jei as buciau kubilius:) :
jus jau kita savaite eitumet i parduotuve ir pirktumete uz eurus. jusu indeliai butu konvertuoti i eurus ir litus vezciau i grikiskes perdirbti:)
keitimas butu dabar esamu kursu. tai imanoma, nes, jei tiket LB, euru mes turim tiek kiek reikia litui padengti.
na papyktu EU, beabejo papyktu, gal net per uzpakali gauciau, bet, manau nelabai smarkiai:) kai buciau ant kilimelio pas barossa pasakyciau: as suprantu, kad pasielgeme ne pagal taisykles, taciau sioje situacijoje negalejome kitaip elgtis, nes buvo iskilusi gresme nacionaliniam saugumui.
tai tiek:)
Nusimato
2008.12.04 14:45Blogas komentaras!
didelis ekonomikos letejimas, vadinasi akcijos toliau sekmingai vaziuos zemyn - kris.
na va nukirpo 0.75 :)
2008.12.04 14:58Blogas komentaras!
good
hm to leliamasteriui
2008.12.04 15:37Blogas komentaras!
siaip vienasaliskas EUR ivedimas butu sprendimas..

ir gan neblogas.
dingtu spekuliacijos del delvalvavimo..
palukanu norma sumazetu..

zmones ramesni pataptu..

ir svarbiausia - ne toks juodas rytojus atrodytu..

galetu kubilius neuzsiminti apie tai, bet viena diena atsikelus perskaitytum - kad nesk popierinius ir metalinius i LB, o saskaita tavo jau eurine..

dar tuo paciu kiek juodu pinigu susekta butu!!
Investuotojas
2008.12.04 16:50Blogas komentaras!
Su akciju pirkimais geriausia palaukti iki 2009 pabaigos - ziemos. Tada bus palankiausias metas jas pirkti.
koment
2008.12.04 17:43Blogas komentaras!
Jei tik techniškai tai įmanoma visiškai pritariu minčiai savarankiškai įsivesti EUR, juk ir Monakas kiek pamenu savo laiku naudojo Prancūzų frankai kaip nacionalinę valiutą;
Jei jau iš tiesų visi ltl padengti EUR, tai problemos nėra.
Kubiliau pamastyk su Šarkinu.
 1-30   31-33 
reklama:

Pirmojo puslapio naujienos
RelatedInfo
Biržos termometras
Pakilo 17,39%
Nekito 47,83%
Nukrito 34,78%
Pakilo/nukrito
Pakilo%Kaina
KBL1L17,922,50
LNS1L3,230,32
AVG1L2,700,38
VBL1L2,2210,60
LDJ1L1,782,29
Nukrito%Kaina
LJL1L-4,650,41
VST1L-4,29268,00
IVL1L-3,832,76
LLK1L-3,390,57
PTR1L-2,754,25
Didžiausia apyvarta
TEO1L 742154.27
UKB1L244251.25
SRS1L231907.82
APG1L113804.70
CTS1L96362.71
Indeksai
EURIBOR6* 0,960,00%
* data 2010.02.08

OMXR* 335,19-0,57%
* data 2010.02.09

OMXT* 551,98-1,37%
* data 2010.02.09

OMXV* 309,71-0,94%
* data 2010.02.09

Valiutos
USD2,52720,16%
EUR3,45280,00%
RUB8,28120,01%
GBP3,9345-0,46%
JPY2,82650,26%
SEK3,40110,50%
EEK2,20670,00%
PLN8,4483-0,21%
CAD2,36480,74%
Fondai
Pakilo%Kaina
FRTGBDI LX1.2812.69
SLFJPNFV0.940.38
FR0DLBF LX0.48207.99
WIOGLSP10.442.19
FRTSWDI LX0.36233.18
Nukrito%Kaina
CAREGEILX-4.972.32
DNBNVC LX-4.72825.03
JTVBA2FV-4.56133.25
ABBBASC LX-4.492.85
SEBRUSS LX-4.399.21
Dienos klausimas
Premjeras sako, kad Lietuvos išplatinta 2 mlrd. USD vertės obligacijų emisija buvo sėkmingas sandoris. Ką manote jūs? (772)

Archyvas

(Komentarų: 4)

reklama:
reklama:
"Verslo žinių" nuomonė

Blėstanti turistų Lietuva

"Verslo žinių" nuomonė

Maratonas uždarame rate

"Verslo žinių" nuomonė

Seimo dykaduonius - per rėtį (2)

"Verslo žinių" nuomonė

Kai slapta, tai ir baisu, kad apgaus (8)