"Paulig" ženklas prisitaikė prie Baltijos šalių

2012.04.18, 13:57
Persiųsk 2 Komentarai (2)

Į Lietuvą įžengęs 1994 m., „Paulig“ prekės ženklas šiuo metu yra žinomas 96% vartotojų. Bendrovė tikina, kad sėkmę pelnė investicijos į kavos kokybę ir sprendimas pristatyti produktą, pritaikytą specialiai Baltijos šalių rinkai.

„Kava – labai „jautrus“ produktas. Jos mėgėjų įvairiose šalyse skirtingas skonio supratimas, nevienodi ir kavos ruošimo būdai, pagaliau, kiekvienoje šalyje skiriasi vanduo. Visa tai veikia kavos skonį. Nesitikime, kad lietuviai pamėgs kavą, kurią mėgsta, pavyzdžiui, suomiai“, – prisitaikymo prie vartotojų poreikių svarbą pabrėžia Domas Balandis, „AS Paulig Coffee“ atstovybės Lietuvoje rinkodaros koordinatorius.

Pasak jo, pakuotė ir rinkodaros strategija yra labai svarbūs veiksniai parduodant kavą, tačiau svarbiausia – jos skonis. Todėl bendrovė įvairiose šalyse siūlo skirtingų produktų. Štai kava „Paulig Classic“ specialiai sukurta Lietuvos, Latvijos ir Estijos kavos mėgėjams. Kavos mišinį ekspertai kūrė atsižvelgdami į pusantrų metų trukusius Baltijos šalių vartotojų tyrimus.

Šis produktas, pasak p. Balandžio, Lietuvoje yra pats sėkmingiausias iš viso produktų portfelio.

***

Nuotrauka: VŽ
Nuotrauka: VŽ

Prekių ženklas "Paulig" yra vienas iš konkurso Metų prekės ženklas 2012 finalininkų. Savo balsą už patinkantį ženklą gali atiduoti ir "verslozinios.lt" skaitytojai.