Metų prekės ženklas 2012: balsavimą internetu laimėjo "Rokiškio naminis"

2012.04.23, 10:36

Konkurso metų prekės ženklas 2012 balsavime internete laimėjo AB "Rokiškio sūris" valdomas pieno produktų prekių ženklas "Rokiškio naminis", paskutiniame etape surinkęs daugiau nei 72.000 balsų.

Liutauras Našliūnas, AB "Rokiškio sūris" rinkodaros direktorius, įsitikinęs, kad nuo konkurentų jie skiriasi tautiniais ornamentais puošta pakuote.

 :: Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo Liutauras Našliūnas, AB "Rokiškio sūris" rinkodaros direktorius, įsitikinęs, kad nuo konkurentų jie skiriasi tautiniais ornamentais puošta pakuote. Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo

Per visus keturis balsavimo etapus "Rokiškio naminis" gavo beveik 280.000 balsų.

Prekės ženklas "Rokiškio naminis" sukurtas 2003 m. Pieno produktų gamintoja AB "Rokiškio sūris" juo paženklino sūrį. Bendrovės teigimu, nuo konkurentų jis tuomet išsiskyrė tautiniais ornamentais puošta pakuote.

Pakuotės dizainą kūrė latvių dizaino agentūra DPJN, o strategiją plėtojant ženklą įmonė dėliojasi pati.

Šiandien "Rokiškio naminis" žymi visų įmonėje gaminamų pieno produktų kategorijas, pradedant pienu, varške, sūriu, sviestu ir baigiant deserto kategorijomis – jogurtais ir sūreliais.

Plačiau apie ženklą čia. 

Primename, kad balsavimo internetu rezultatai konkurso Metų prekės ženklas 2012 komisijos sprendimui įtakos neturės. Šio balsavimo tikslas -įvertinti, kiek komisijos nuomonė sutaps su "verslozinios.lt" skaitytojų nuomone.

Komisijos išrinkti laimėtojai bus paskelbti trečiadienį, balandžio 25 d., rinkodaros konferencijoje "Password 2012".