"Švyturio" ženklas ragina didžiuotis

2012.04.23, 14:43

Pajūrio romantika, suvienijantis krepšinis, pergalės skonis – dalykai, kuriantys nacionalinį pasididžiavimą. Būtent tokią žinią norima perduoti „Švyturio“ prekės ženklu.

„Pirmiausia išplito pats produktas, o kartu su juo – ir prekės ženklas. Iš pradžių nereikėjo jokių reklaminių kampanijų, kad jį pripažintų vartotojai. Anksčiau, kol „Švyturio“ alus buvo parduodamas tik Klaipėdos krašte, žmonės, grįždami iš pajūrio, jo veždavo kaip lauktuvių artimiesiems“, – tikina Laimis Balčiūnas, UAB „Švyturys–Utenos alus“ (ŠUA) „Švyturio“ produkto vadovas.

Šio ženklo istorija kuriama jau kelis šimtmečius. 1784 m. vokiečių pirklių šeimos atstovas Johannas Wilhelmas Reincke įsteigė pirmąją pramoninę alaus daryklą Klaipėdoje. Reincke's giminės herbe puikavosi jūrinis erelis – narsios jūreivystės simbolis. Šis simbolis papuošė ir naujos alaus daryklos emblemą, liko „Švyturio“ herbe ir iki šių dienų.

***

Nuotrauka: VŽ
Nuotrauka: VŽ

***

Prekių ženklas "Švyturys" yra vienas iš konkurso Metų prekės ženklas 2012 finalininkų.