"Volfas Engelman" bando išnaudoti "Piktų paukščių" rinkodarą

2012.06.25, 07:13

Vaisvandenių versle svajojanti sustiprėti  gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ netrukus rinkai pristatys limonadus, pažymėtus  prekių ženklais „Angry  Birds“ ir „Hello Kitty“. Specialistai sako, jog šios drąsios naujovės gali patikti jaunimui, tačiau kiek jos bus sėkmingos, priklausys nuo investicijų į rinkodarą.

Marius Horbačiauskas,  „Volfas Engelman“ generalinis direktorius, pasakoja, kad  galimybė pasiūlyti šiuos produktus atsirado  po to, kai bendrovę valdanti Suomijos kompanija „Olvi“  pavasarį įsigijo  pasaulinių prekių ženklų „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“ franšizes.

„Limonado rinkoje esame gan  naujas žaidėjas, tačiau turime ambicingų planų. Lietuvos rinkoje trūko kokybiškos produkcijos su įdomiais prekių ženklais, tad matome nemenką potencialą“, – sako p. Horbačiauskas.

Anot jo,  padrąsina ir suomių pavyzdys.

„Šioje šalyje limonadas „Angry Birds“ sumušė visus populiarumo rekordus ne tik tarp paauglių, bet ir suaugusiųjų. Jo tiesiog nebespėjo gaminti“, – entuziazmu trykša jis.