Šaldytas jogurtas liejasi į ledų rinką

2012.06.30, 08:34

Vilniuje atidarytos trys ledainės, prekiaujančios šaldyto jogurto desertais. Dvi iš jų priklauso Latvijos „Yo Yo Frozen Yogurt“ tinklui, dar vieną – „Yogis“ – atidarė dvi lietuvės, seserys Audra ir Vilma Žilėnaitės. 

Audra Žilėnaitė pasakoja, kad šaldyto jogurto ledainės idėją jos sesuo Vilma parsivežė iš Ispanijos, kur veikia didelis šaldyto jogurto tinklas „sno:la“. Merginai sveiki desertai paliko labai gerą įspūdį ir vasaros pradžioje seserys ledainę atidarė Vilniaus senamiestyje.

Orai pirmąsias darbo savaites ledų verslui nebuvo itin palankūs, tačiau p. Audra tikina, kad klientų užtenka. Ji priduria, kad vis dėlto norėtųsi juos geriau supažindinti su ledainės veikla ir šaldyto jogurto desertais apskritai, mat šie Lietuvoje – vis dar naujiena. Merginos ketina ruošti padalomąją medžiagą, skelbti naujienas feisbuke, organizuoti nedidelius renginius.

Kaip gaminamas

Šaldytą jogurtą „Yogis“ gamina iš natūralaus jogurto su vaisių tyrėmis, uogienėmis.

„Į jogurtą nededame jokių nenatūralių priedų, tik pieno ir cukraus. Stengiamės laikytis idėjos – kuo natūraliau ir sveikiau ruošti ledus“, – tikina p. Audra. Paties jogurto ir uogienių seserys užsisako iš gamintojų.

Mažesnis šaldyto jogurto indelis (apie 177 ml)  atsieina 5,90 Lt, didesnis (apie 295 ml) – 7,90 Lt. Su mažesniu siūlomas vienas, su didesniu – du priedai. Jų yra įvairių: vaisių, uogų, riešutų, džiovintų vaisių, saldumynų – guminukų, karamelės, klevų sirupo, šokolado.

Tačiau priedai, skoniai dar nėra „įsitvirtinę“. Savininkės stebi, kas patinka klientams, ko jiems trūksta. Dėl to, kad ir pačios dar nėra „įsitvirtinusios“, ir darbuotojų daugiau nesamdo – pluša vienos, kad tiesiogiai bendrautų su klientais, suprastų jų poreikius. 

Ledainėje prekiaujama ir Pietų Italijoje nepramoniniu būdu skrudinama „Domingo“ kava, vaisiniais kokteiliais, šalta arbata (3,50–7,50 Lt).

Kiekvienam savo

„Yogis“ duris atvėrė kelios savaitės po latvių „Yo Yo“ (www.yoyofrozenyogurt.com) ledainių atidarymo.

„Manau, kad konkurencija – į gera. Iki šiol nedaug tautiečių žinojo apie šaldyto jogurto desertus, o dabar jie tampa vis populiaresni, žmonės kavinukes pastebi ir Gedimino prospekte, ir Vokiečių, ir Trakų gatvėse. Aišku, daug kas mus lygina, – paklausta apie konkurenciją, kalbėjo p. Audra. – Tačiau tai nėra blogai, nes mes žinome, kas mes esame, jie žino, kas jie yra. Mes gerokai skiriamės, tad vieni žmonės mėgs mūsų, kiti – "Yo Yo produktus.“

***
Tekstas skelbtas birželio 22 d. dienraščio "Verslo žinios“ priede "Savaitgalis".