Investavę į pakavimo technologiją atnaujino arbatas

2013.10.24, 07:16
Persiųsk 3 Komentarai (3)

Įsigijusi naują arbatos pakavimo įrenginį UAB „Švenčionių vaistažolės“ jo naudą pirmiausia patikrino gamindama užsienio rinkoms.

Bendrovei įrenginys, arbatžoles pakuojantis į trikampius pakelius iš itin plono audinio, atsiėjo apie 800.000 Lt. Pirmiausia buvo siekiama atnaujinti ir praturtinti  „Švenčionių vaistažolių“  gaminamos arbatos liniją „Etno“. Visgi, sako Arūnas Žilėnas, UAB „Švenčionių vaistažolės“ generalinis direktorius, pirmosios į trikampius pakelius supakuotos arbatos atiteko užsienio rinkai. Lietuviai, pasirašę sutartį su tarptautiniu tinklu „Vision International People Group“, todėl pakuoja arbatas, pažymėtas ženklu „Vision“.

„Galvojome pirmiausia apie „Etno“ liniją, jai ir buvo pirktas įrenginys. Tačiau truputį užtrukome, – sako p. Žilėnas. – Naujai supakuotos arbatos Lietuvos prekybos vietose turėtų atsirasti antroje lapkričio pusėje.“

Pasak įmonės vadovo, klientų dėmesys naujai supakuotoms arbatoms privertė pamąstyti apie investiciją į naują įrenginį. Be to, akcentuoja pašnekovas, tokiuose pakeliuose gerai matyti arbatžolės, tai padeda įsitikinti produkto kokybe. Visgi verslininkas neslepia, kad gaminant vien Lietuvos rinkai toks įrenginys vargu ar atsipirktų, todėl sutartys su užsienio partneriais, kuriems arbatos gaminamos kitais, ne „Švenčionių vaistažolių“, vardais, gelbėja. Finansinio atsipirkimo p. Žilinas neskaičiuoja, anot jo, tokia investicija daugiau skirta vaistažolių perdirbimo įmonės reputacijai ir įvaizdžiui stiprinti.

Arūnas Žilėnas, vaistažolių perdirbimo UAB "Švenčionių vaistažolės", gaminančios vaistines ir maistines arbatas, generalinis direktorius. ::Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
Arūnas Žilėnas, vaistažolių perdirbimo UAB "Švenčionių vaistažolės", gaminančios vaistines ir maistines arbatas, generalinis direktorius. Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
Ar pasiteisina trikampiai arbatos pakeliai, UAB „Švenčionių vaistažolės“ stebėjo vertindama konkurentų veiksmus. Pirmieji į Lietuvos rinką taip supakuotas arbatas atvežė užsienio gamintojai, o pastebėję, kad naujos pakuotės traukia pirkėjų dėmesį, atsinaujinti nusprendė ir lietuviška įmonė. Į trikampius pakelius bus supakuotos naujos „Etno“ linijos arbatos. Atnaujinti teks ir arbatos pakuotes, mat į dabar naudojamas pakuoti arbatas trikampiuose pakeliuose bus nepatogu. Šiuo metu rinkoje, skaičiuoja p. Žilėnas, yra maždaug 20 „Etno“ pavadinimą turinčių produktų.

Dalis „Švenčionių vaistažolių“ pagaminamų arbatų parduodama Lietuvoje, taip pat „Etno“ vardu arbatos keliauja į Vokietiją, Angliją, Airiją, Jungtines Amerikos Valstijas  – pirmiausia ten, kur yra lietuvių, aiškina p. Žilėnas. Lietuviškuose pakeliuose supakuotų arbatų dalis turėtų didėti, mat, sako bendrovės direktorius, dėl prekybos „Etno“ arbatomis deramasi su keliais Europos prekybos tinklais. Visgi didžiąją dalį fabriko produkcijos sudaro arbatos, ant kurių pakelių klijuojami svetimi vardai. O tai sudaro didžiąją dalį „Švenčionių vaistažolių“ pajamų. Šiais metais bendrovė planuoja pasiekti 17 mln. apyvartą, pernai ji buvo 11,5 mln. Lt.   

Straipsnis buvo publikuotas dienraštyje  „Verslo žinios“.