Indeksai
S&P 500-0,25%1.998,46
S&P Asia 50+0,21%3.836,63
OMXV+0.12%455.975
EURO STOXX 50+0,17%3.180,29
Valiutos
EUR-USD0,00%1,3128
USD-RUB+0,43%37,4515
USD-PLN+0,16%3,2069
GBP-USD-0,75%1,6483
USD-JPY+0,75%105,1300
Žaliavos
Oil (Brent)(USD/bbl.)-2,26%100,47
Gas(USD/MMBtu)-3,86%3,91
Gold(USD/t oz.)-1,73%1.265,10
Wheat(USd/bu.)-1,60%554,50
Cattle(USd/lb.)+0,79%152,63
Palūkanos
VILIBOR 60,00%0,38
EURIBOR 6-1,89%0,259
LIBOR USD 3-0.21%0.23310
Fondai

Įžvalgos
Nerijus Mačiulis
 
2013.03.18Savaitgalį euro zonos finansų ministrai sutarė dėl Kipro gelbėjimo priemonių. Kipras sudaro tik maždaug 0,2% regiono BVP, o siūloma pagalba – 10 milijardų eurų – yra daug mažesnė nei per pastaruosius tris metus gelbėtų keturių Europos valstybių gauta parama. Tačiau šis gelbėjimo pasiūlymas yra išskirtinis, o jį papildantys reikalavimai turės poveikio ir Lietuvos ekonomikai.
2013.03.05Dvi šiuo metu plušančios darbo grupės – mokesčių reformos ir energetikos – turės didelės įtakos ilgalaikiam Lietuvos konkurencingumui ir šalies gyventojų gerovei. Jei mokesčių klausimais gyventojai turi aiškiau suformuotą nuomonę ir bent nujaučia, kaip mokesčių pakeitimai juos paveiks tiesiogiai, tai energetikos srityje suklysti ar būti suklaidintam yra daug paprasčiau.
2013.02.28Dauguma mokesčių tiesiogiai kėsinasi į gyventojų pajamas arba jų perkamąją galią, todėl visuomenėje sulaukia daug pasipriešinimo. Tačiau egzistuoja du mokesčiai, kuriems dauguma gyventojų pritaria ir nori, kad jie būtų didesni. Tai yra tie mokesčiai, kurie, manoma, gyventojams neturi jokios įtakos.
2013.02.28Pagrindinė sparčios Lietuvos ekonomikos plėtros priežastis pernai buvo eksportas, kuris augo sparčiau nei 2011 metais ir pralenkė importo augimą. Prekių ir paslaugų eksportas pernai siekė 94,958 mlrd. Lt, o prekių ir paslaugų importas - 94,144 mlrd. Lt.
2013.02.04Vienas seniausių ir liberaliausių pasaulio savaitraščių „The Economist“ retai pagiria valstybes, turinčias aukštus mokesčių tarifus ir dideles valdžios sektoriaus išlaidas. Tačiau šią savaitę Šiaurės valstybės – Danija, Švedija, Norvegija ir Suomija – pristatomos kaip pavyzdinės valstybės, sugebėjusios sumažinti perskirstymą per biudžetą, skatinti konkurenciją teikiant viešąsias paslaugas ir aptirpdyti valstybės skolą neprarandant „gerovės valstybių“ etiketės.
2011.11.22
Pagrindinės naujienos

Iždui pagalvė praverstų, bet ją prikimšti ne taip paprasta

Makroekonomika»Turėti perteklinį biudžetą – nemenkas iššūkis
Jų nuomonė»

Kaip daromi pinigai

 
Įmonių veiklos rezultatai »
Verslo žinių laiko mašina