Indeksai
S&P 500+0,71%1.964,58
S&P Asia 50-0,32%3.508,07
OMXV-0.47%448.863
EURO STOXX 50-0,46%3.030,37
Valiutos
EUR-USD+0,20%1,2671
USD-RUB+0,19%41,8085
USD-PLN-0,56%3,3255
GBP-USD+0,37%1,6090
USD-JPY-0,10%108,1600
Žaliavos
Oil (Brent)(USD/bbl.)-0,81%86,13
Gas(USD/MMBtu)+0,03%3,62
Gold(USD/t oz.)+0,22%1.231,80
Wheat(USd/bu.)-1,71%517,75
Cattle(USd/lb.)-1,30%166,90
Palūkanos
VILIBOR 60,00%0,27
EURIBOR 60,00%0,188
LIBOR USD 3-0,21%0,23310
Fondai

Nepavyko surinkti parašų dėl atominės referendumo

36 Komentarai
Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo „Verslo žinių“ portalo skaitytojai. Redakcija neatsako už komentarų turinį, jų netikrina ir neredaguoja. Daugiau nei 10-čiai skaitytojų pareiškus, kad paskelbtas komentaras yra įžeidžiančio pobūdžio, sistema jį pašalina automatiškai.
ir aciu dievui Atsakymas į komentarą atsakyti
~wut 78.63.248.193
2012.06.28 09:10
300 000 reikėjo, kad pasirašytų gal kas trečias suaugęs. Tai nebuvo realu. Bet vis tiek, aš irgi rinkau parašus. Kai suskaičiuosim, kiek jų turim, paskelbsim. Tai padės naujam Seimui sustabdyti atominę beprotybę. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Kad surinkti 212.59.11.187
2012.06.28 09:18
Balsio vietoje šiandien pat atsistadydinčiau. Nesugebi dirbti organizacinio darbo, tai leisk dirbti tiems, kurie sugeba.

Parašų referendumui galima buvo surinkti dvigubai tiek kiek reikia. Papraščiausiai niekas jų nesistengė surinkti. Ar kas matė prie prekybos centrų ir kitose gausiai žmonių lankomose vietose renkančius parašus? Ar kas kvietė savanorius padėti rinkti parašus?

Blogai, labai blogai. Sugadinta referendumo idėja. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylęs 78.60.177.122
2012.06.28 09:22
Labai gerai. Dar vienas sabotažo bandymas nepavyko. Atsakymas į komentarą atsakyti
~bubilius 78.2.130.42
2012.06.28 09:25
laiko mazoka,beto ir kiekis nemazas.realiai per rinkimus kiek ateina zmoniu?1 mln is bedos.taigi 1/3 to kiekio.kartele per auksta tam kad tautos balsas butu isgirstas.realiai turetu but kokie 100k Atsakymas į komentarą atsakyti
~TT 82.135.235.198
2012.06.28 09:25
Blogam šokėjui tai ne tik grindys nelygios, bet, pasirodo, ir "kartelė per aukšta", ir "laiko mažoka", ir dar kažkas "nesugeba dirbti organizacinio darbo"... O ar nesvarstėte prielaidos, kad gal dauguma Lietuvos gyventojų norėtų, kad būtų satatoma AE, todėl ir nesirašė? Atsakymas į komentarą atsakyti
~V. 195.14.160.210
2012.06.28 09:59
Nežinau ar dauguma norėtų, kad būtų statoma elektrinė. Gal, o gal ir ne. Bet tikrai dauguma norėtų, kad valdžia į jų nuomonę atsižvelgtų. Tam skirti referendumai. Abejoms pusėms referendumas nepamaišytų, o tik įneštų aiškumo - ko tauta nori iš tikrųjų. Ginčams ir išvedžiojimams būtų padėtas taškas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylęs > V 78.60.177.122
2012.06.28 10:05
Referndumai ką statyti, ir ko ne, yra totali nesąmonė. Tam ir yra atstovaujamoji demokratija, kad renkam seimo narius, kurie turi dirbti ir spręsti, ką statyti apsimoka, ir ko ne. Kiek Lietuvoj žmonių žino visus atominės plius ir minusus, kad galėtų dalyvauti sąžiningai sudalyvauti referendume? Kokie 5%. O deja balsuoti ateitų kokia 40%. Kadangi ruskiai stumtų nerealią propagandą prieš atominę ir paveiktų tamsiąją visuomenės masę, tai kad referendume prabalsuotų už, šansų beveik nėra. Kaip ir rodo užienio referendumų patirtis, daugumai žmonių yra įgimtas nusistatymas PRIEŠ.

O šiaip tai puikios žinios, IN YOUR FACE RUSSIA su savo ištikimų pakalikų balsių ir magnatų janukonių komanda. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Žiniukas 77.240.248.128
2012.06.28 10:13
Šveicarijoje referendumai rengiami dėl žymiai menkiasnių dalykų. Bent jau man žymiai labiau patiktų Šveicariška demokratija, negu Rusiška ar JAV demokratija, kur keli "protingi" dėdės nusprendžia milijonų likimus.

Argumentas, kad išrinkti mūsų atstovai geriau žino ko mums visiems reikia neįtikinantis. Juo labiau, kad šiuo konkrečiu elektrinės atveju sprendimus priima ir sutartis pasirašinėja ne energetikos specialistai, o energetikų specialistų nuomonė valdžios vyrų dažnai tyčia ignoruojama. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylęs > Žiniukas 78.60.177.122
2012.06.28 10:20
Tokiam info kare tautos nuomone kartais yra itakota, o tai reiskia, kad... Atsakymas į komentarą atsakyti
~daumantas (m.vz.lt) 93.186.22.241
2012.06.28 10:22
Taip mastydami niekad nesuagsime. Ir toliau infantiliai tautai reikės "protingų" dėdžių, kurie viską nuspręs už mus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylęs > Daumantas 78.60.177.122
2012.06.28 10:32
To nusivylęs > Pažiūrėk į kitas paprastesnes šalis, referendumai nėra plačiai paplitęs reiškinys beveik niekur, išskyrus tavo minimą Šveicariją, Airiją, daugiau kaip ir nežinau. Pataisyk, jeigu klystu. Bet kokiu atveju Lietuvos visuomenė dar nėra tiek subrendus, kad tokius dalykus galėtų spręsti referendume. O kad nesubrendus tai geriausiai įrodo vienadienių ir išvis be-ideologinių partijų sėkmės seimo rinkimuose.

O VAE direktoriaus komanda, Energetikos ministerijos, Ūkio ministerijos kompetencija, Hitachi profesionalumu aš pasitikiu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Žiniukas 77.240.248.128
2012.06.28 10:32
Puiki naujiena. Sutinku su Grybausjaite/ tai sansas LT ekonomikai. 6000 naujos darbo vietos, sustiprinta energetine nepriklasuomybe ir t.t. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Vejas 62.242.41.206
2012.06.28 10:37
Tiesa, vyr. arbūzui Linui lenkiu galvą. Gaunasi, kad lyg ir pasiėmė babkes iš užsakovų (manau, visi nujaučiam, kas jie), bet rezultato nepasiekė. Tai summa summarum - tik pagerino, kad ir nelegaliai, prekybos balansą. Ačiū jums, Linai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~bubilius 78.2.130.42
2012.06.28 10:41
Taip, tauta infantili. Bet ji niekada nesubręs, jei nemėgins galbūt per klaidas daryti savarankiškus žingsnius.

Iš tiesų, tokių kaip Šveicarija šalių yra labai mažai, bet gal geriau lygiuotis į pažengusias šalis, negu į atsilikusias.

Energetikos ministras A. Sekmokas yra visiškas savo srities (energetikos) diletantas - 1975 m. Vilniaus universitete įgijo ekonominės informatikos specialybę.

Lygiai taip pat, VAE direktorius Rimantas Vaitkus yra visiškas savo srities (energetikos) diletantas - 1980 m. baigė Vilniaus universiteto Chemijos fakultetą

Argi ne skandalinga vadovų kompetencija? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylęs > Žiniukas 78.60.177.122
2012.06.28 10:47
zalieji? kokie jie zalieji. Kur jus buvote kai kazokiskese savartyna state? Dejau as ant tokiu zaliu arbuzu. Virsus zalias vidus raudonas :( Atsakymas į komentarą atsakyti
~fg 78.157.85.182
2012.06.28 10:59
Su viskuo sutinku, ką parašei, bet mane nustebino pirmas Tavo komentaras. Savanorių buvo daug ir rinko parašus. Keista, kad nematei. Per tris mėnesius neįmanoma surinkti 300 000 valstybėje, kurioje gyvena apie 1 mln suaugusių. Prisipažink kad rašydamas "galima surinkti dvigubai nei reikia", padarei klaidą. Dabar vyksta parašų rinkimas dar vienam referendumui. Parašų lapus galima pasiimti Pamėnkalnio 26. Daugiau informacijos gauti gali adresu pasirasau@uzreferenduma.lt Žiūrėk, dabar nepražiopsok ir padėk. Netikiu, kad surinksim. Bet kiekvienas nesėkmingas rinkimas negadina referendumo įdėjos, o parodo, kad reikalaujamas skaičius nerealus. Gerai, kad parašus renka ir Zuoko armija trečiam referendumui. Kad pagerinti Seimo kokybę. (erinkimai lt) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylusiam 212.59.11.187
2012.06.28 11:11
Nieko nesuprantu. Taip prieškokią čia atominę parašai buvo renkami - Baltarusijos ar Kaliningrado? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Pasimetęs vertime 212.59.6.119
2012.06.28 11:11
Kur buvo renkami parasai? Apie tai nieko negirdejau. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Anna 89.249.88.206
2012.06.28 11:13
Gal esi ausis užsikimšusi? Aš šiaip blogai girdi dėl senatvės? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Annai 212.59.11.187
2012.06.28 11:21
As asmeniskai niekur nesutikau tu parasu rinkeju. Pasirasinejas aisku nebuciau, bet kad nei Vilniuje, nai provincijoje tokiu net nebuvo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mikas 213.197.129.86
2012.06.28 11:25
Viskas įmanoma, jei yra noro. Turinčių teisę pasirašyti yra ne 1 milijonas, o 2 tai tikrai.

Aš gyvenu ne Vilniuje, tai pasiimti lapų specialiai į Vilnių nevažiuosiu. O jeigu jūs visas pajėgas sukoncentravote tik sostinėje, tai tada aišku kodėl turite atitinkamus rezultatus.

Štai aukščiau pasirašiusi Anna irgi nieko negirdėjo apie parašų rinkimą. Ir tokių žmonių šimtai tūkstančių. Darykite išvadas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nusivylęs > Anonimui 78.60.177.122
2012.06.28 11:27
Bet ir profanu tauta :)
Salia mus statomos dvi elektrines neaiskios kokybes ir kilmes, o mes renkam parasus pries savaja, kuria galesim valdyti ir bent kazkiek itakoti elektros kainoms?
Ne laiko neuzteko, ir ne "per mazai zmoniu". As pats nepasirasiau ir mano pazistamu dauguma irgi nepasirase, tai kad galiu tvirtinti, kad pilieciai yra uz atomines statybas, o ne pries, kaip cia kazkas bando irodyt Atsakymas į komentarą atsakyti
~siaip 193.219.12.61
2012.06.28 11:31
Kaip negalim pasipriešinti statybai, taip negalėsim ir valdyti.
Pasirašymo vietų adresai čia: http://www.uzreferenduma.lt/kur-pasirasyti Atsakymas į komentarą atsakyti
~Šiaipui 212.59.11.187
2012.06.28 11:42
Tai jau buvo aišku iš anksto. Kiek kartų ir kam pasisekė surinkt reikiamą kiekį balsų anksčiau?
O dar, įvertinus organizatorių-rinkėją,..toks ir rezultatas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~faktas 84.240.29.187
2012.06.28 15:01
Kiek gavai kyšio iš "Rosatom"? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Balsy, 78.57.199.31
2012.06.28 15:26
Uz elektrines statyba gali but tik propogandos prisiklause, o blaiviu protu mastant tai visiska nesamone. Siuo metu visa propoganda nukreipta i viena puse, o taip galima liaudi suagituot ir vel atgal prie Rusijos prisijungt. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Idiotas 88.119.155.86
2012.06.28 15:29
Esi visiškai teisus,nes runkeliai nieko nenusimano ir vadovaujasi bandos jausmu.Niekuo nesiskiria nuo Klonio gatvės violetinų psichopatų.Nereikia užmiršti,ką darė Kauno "žaliasis"-Gricius,kai sabotavo Kruonio HAE.Jei tuomet už SSSR lėšas tą elektrinę būtume pasistatę,dabar nereikėtų investuoti į šį projektą tiek Lietuvos biudžeto lėšų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Žiniubui, 78.57.199.31
2012.06.28 15:33
o kada bus žaliųjų referendumas ar bent mitingas, kad pagaliau sutvarkyti rangovą, kuris pagaliau sutvarkytų kaip įsipareigojo sutartimi jau sustabdytos IAE atliekas? Tai realios radioaktyvios atliekos. VAE dar kartą galėsim svarstyti 2015-ais.

Referendumus gerai daryti aiškiais klausimais. AE klausimas - bais sudėtingas (technologija-saugumas, atsipirkimas, finansavimas, susiję rezervo/sinchronizavimo, jungčių projektai, kiti savų energetikos pajėgumų vystymo scenarijai), spekuliacijų daug, informacijos mažai, o su tokiu gebėjimu analizuoti informaciją ir apibendrinti, kokį turim dabar, tauta nubalsuos pati nesuprasdama už ką.

Todėl būčiau linkęs neperkelt atsakomybės ant tų, kas tikrai nežinos ką su ja daryti, nes į sudėtingesnį klausimą nei "ar tikite kad VAE bus mums gėris?" atsakymo referendume nėra ko laukt. O tikėjimą arba ne mūsų galvose formuoja kas nori - politikų agitacija, greito pelno siekis, kaimyno nuomonė, baimė, bet tik ne informuotumas ir gebėjimas įvertinti alternatyvas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mauras 78.60.76.101
2012.06.28 16:21
Visas pasaulis uzdarineja AE, nekalbant apie be koki statyma... Runkeliu kraste, valdzioje sedint vien "valdymo" gerbejams, per 10 metu niekaip nesugebama uzdaryti senosios, uztat kiek svaiciojama apie naujaja AE :DDD Tiesiog krepsinio ir atominiu elektriniu krastas - vien tik apie tai ir tekalbama... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Runkeliu krastas 78.60.128.197
2012.06.28 18:36
nusamde liuzeri balsi, nejaugi ir kgbistas žiemelis nesugebes apgauti žmoniu suktai formuluodamas savo kremliaus pezalus Atsakymas į komentarą atsakyti
~kgbistai 80.240.8.25
2012.06.28 18:54
ir labai gera:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~siauliai 88.119.157.94
2012.06.29 08:46
Kiek teiravaus,niekas nezinojo kur galima pasirasyti.Kam diskredituoti referenduma? Atsakymas į komentarą atsakyti
~kretingiskis 86.100.56.103
2012.06.29 10:09
ir labai gerai...kad tik 100 000 pasiryze moketi po 1.6 - 2.0 lt uz elektra. Nors jei tiesiai paklausti, tai gal butu tik koks 100 like. Atsakymas į komentarą atsakyti
~zjb 212.93.39.27
2012.06.29 10:38
Pasirašant prieš VAE automatiškai pasirašote už Kaliningrado AE ir Baltarusijos AE. Čia taip daugiau saugumo įgausite? Atsakymas į komentarą atsakyti
~et 84.46.161.61
2012.06.29 11:11
Kur tau surinks jei net normaliai nerinko, daugiau prieš rinkiminį šou darė ir tiek. Seimūnas/milijonierius Karbauskis per prievartą visiems darbuotojams lapus įkišo ir liepė rinkti. Niekas žmonių neklausia ar jie nori tą daryti ar ne, ir jei pas jį dirbi dar ir privalu pasirašyti. Čia daugiau reklaminė kompanija ir banditų bandymas vėl prasibrauti į seimą. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Juokutis 70.168.0.21
2012.06.29 15:47
Komentuok
Primename, kad Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia...
1) raginti prievarta keisti Lietuvos Respublikos konstitucinę santvarką; 2) skatinti kėsintis į Lietuvos Respublikos suverenitetą, jos teritorijos vientisumą, politinę nepriklausomybę; 3) kurstyti karą ar neapykantą, tyčiotis, niekinti, kurstyti diskriminuoti, smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl amžiaus, lyties, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų, pažiūrų ar religijos pagrindu; 4) platinti, propaguoti ar reklamuoti pornografiją, taip pat propaguoti ir (ar) reklamuoti seksualines paslaugas, lytinius iškrypimus; 5) propaguoti ir (ar) reklamuoti žalingus įpročius ir narkotines ar psichotropines medžiagas. Draudžiama platinti dezinformaciją ir informaciją, šmeižiančią, įžeidžiančią žmogų, žeminančią jo garbę ir orumą. Draudžiama skleisti informaciją, pažeidžiančią nekaltumo prezumpciją ir kliudančią teisminės valdžios nešališkumui.
Pagrindinės naujienos
Sektoriaus įmonių rezultatai »
Temos įžvalgos »
Nourielis RoubiniEkonomistasNourielis Roubini

Racionali rinkų ramybė

„Verslo žinios“Redakcijos nuomonė

Vakarykštės dienos beieškant

Mantas VaraškaElektronikos platintojų asociacijos vadovas

Atliekų tvarkymas – verslas visiems arba niekam2