Indeksai
S&P 500+0,13%2.001,57
S&P Asia 50+0,95%3.739,32
OMXV-0.06%457.740
EURO STOXX 50+0,49%3.237,44
Valiutos
EUR-USD+0,02%1,2868
USD-RUB+0,26%38,3740
USD-PLN+0,05%3,2570
GBP-USD-0,03%1,6271
USD-JPY+0,19%108,5800
Žaliavos
Oil (Brent)(USD/bbl.)-0,51%98,47
Gas(USD/MMBtu)-0,52%3,99
Gold(USD/t oz.)-0,95%1.224,20
Wheat(USd/bu.)-0,55%496,50
Cattle(USd/lb.)-0,70%158,88
Palūkanos
VILIBOR 60,00%0,3
EURIBOR 6-0,53%0,187
LIBOR USD 3-0,13%0,23410
Fondai

Iš Lietuvos mažiau lietuvių išvažiavo ir daugiau grįžo

102 Komentarai
Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo „Verslo žinių“ portalo skaitytojai. Redakcija neatsako už komentarų turinį, jų netikrina ir neredaguoja. Daugiau nei 10-čiai skaitytojų pareiškus, kad paskelbtas komentaras yra įžeidžiančio pobūdžio, sistema jį pašalina automatiškai.
O kas dar gali isvykti/ Atsakymas į komentarą atsakyti
~t 195.182.86.2
2012.03.23 12:32
Tai kiekvienais metais yra abiturientu. Visi, kas gauna maziau nei 80 is valstybiniu, gali mazdaug itraukti i rizikos grupe, nes is ju dauguma neistos i gerus universitetus ir (dazniausiai) nera pakankamai gudrus, kad pradeti savo versla ar kurs nors svariai prasimusti. Reiskia gresia arba is karto nekvalifikuotas darbas, arba baigus prasta specialybe ir prasta universitete, kvalifikuotas, bet juodas darbas (sekretore, pardaveja, asistentas). Tai tokie irgi rizikos zonoj. Zodziu, potencialus juodadarbiai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to t 2.225.32.218
2012.03.23 12:52
Zinau ne viena pardaveja darancius po 8000LT i menesi po mokesciu ir daugiau. O dar dirba ne kiaura diena. Kai kurie nebaige absoliuciai jokiu mokslu. Taigi ne valstybiniai egzaminai ar gudrumas lemia, o noras daryti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to ~to t 77.221.67.31
2012.03.23 13:04
Jus algas normalias mokekit, o ne ieskokit visokiu kitokiu priezasciu.... Atsakymas į komentarą atsakyti
~s 88.119.137.144
2012.03.23 13:04
O už ką tau tokiam tą algą moketi? Atsakymas į komentarą atsakyti
~rrrr to s 82.135.147.148
2012.03.23 13:06
kadangi nekiekvienas gali suskaiciuot kiek ten isvyko ar parvyko tai gali meluot kiek tinkamas,visvien niekas nepatikrins. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Rodiklis 78.62.94.229
2012.03.23 13:15
Idomi statistika, niekad neteko matyti emigrantu pasiskirstymo salimis. Aciu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Romas 88.119.29.187
2012.03.23 13:16
kai žmogus žmogui žmogus, tai tuomet ir žmogus žmogui žmogus. O dabar... gerai, kad nors durys neužrakintos. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Bulbienis 79.142.118.153
2012.03.23 13:19
po dviejų - trijų metų niekas apie emigraciją nekalbės, kalbės tik apie imigraciją. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Donatas 84.15.187.138
2012.03.23 13:24
"Zinau ne viena pardaveja darancius po 8000LT i menesi po mokesciu ir daugiau. O dar dirba ne kiaura diena. Kai kurie nebaige absoliuciai jokiu mokslu. Taigi ne valstybiniai egzaminai ar gudrumas lemia, o noras daryti."

As kalbejau apie rizikos grupe, o ne fakta ar taisykle, bet vis tiek pritariu 100% tau. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to t 2.225.32.218
2012.03.23 13:31
Deja, bet pats studijuoju uzsienyje ir puse mano klasioku, gavusiu daugiau nei 80% ivertinima, taip pat pasklido po pasauli. Valstybiniu egzaminu vertinimas neturi jokios tiesiogines ar netiesiogines koreliacijos su emigracija. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Justinas 193.137.16.115
2012.03.23 13:37
pritariu Donataui del imigracijos, tada tie patys verksniai reks, kad imigruoja Atsakymas į komentarą atsakyti
~aha 81.7.76.62
2012.03.23 13:38
Tai pasklinda po pasauli, bet ir didesne tikimybe kad tokie ir grizta. Gi pakeliaut ir pasauli pamatyt visi nori. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to Justinas 2.225.32.218
2012.03.23 13:54
-40 tūkst. lietuvių savo noru paliko tėvynę.birželio 14 paminim stalino represijas bet kai tas pats vykdoma kiek kitokiais metodais tarsi nematome ar bandome įtikinti save ir kitus kad kito kelio nėra. Atsakymas į komentarą atsakyti
~TT 212.59.13.235
2012.03.23 14:11
Viena is butinu salygu pakeisti pasa ambasadose,yra gyvenamosios vietos deklaravimas.Butent jis naudojamas statistikoje.Kitu budu surinkti informacija kaip ir nera.Emigrave deklaruoja gyvenama vieta Lietuvoje,nors juoje negyvena,kad sumokant keleta euru uz PSD,tureti medicinini Lietuvoje.Nes uzsienyje tai brangiai kainuoja.Ne karta esu pastebejes jaunos mamos su mazais ir ka tik gimusiais vaikais lektuvose.Skrendancius i Lietuva ir is Lietuvos.Atspekite,kur juos deklaruoja savo gyvenama vieta ? Be to,nepamirskite kiek emigrantu grizta grabuose.Tas taip pat itraukiama i statystika,nes keiciama deklaruota gyvenama vieta.Taip,yra ir griztanciu.Kurie turi pakankamai sutaupe pinigu,persedeti sukmeti Lietuvoje,ir iesko darbo uzsienyje.Jeigu neturi darbo Airijoje,3 menesius gausi airiska pasalpa grizes i Lietuva.Zinau viena bahureli kuris grizo i Lietuva.Bet tik todel kad Lietuvoje visi tusai,galima su draugais pagerti,dirba servise uz 2000 litu alga.Nors Airijoje tiek pat eurais gaudavo.Yra nemazai zmoniu kurie nedeklaruoja gyvenamosios vietos,jie patys suprantate i statistika neitraukti.Tikra statistika buvo po gyventoju surasimo,stai ir skaiciukai uzpernai,buvo zimiai rimtesni,del isvykusiu.Paskutini sakini skaitete straipsnije ? Valdziai teks kelti mokescius,del isvykusiu.Tai paskatins dar labiau emigracija.O siaip zmogus emigruoja ne ten kur geriau,o ten kur geriau jauciasi .Po keliu metu bus imigracija ?Tarakonu nebent.I imigracijos skaicius itraukiami ir gave leidymus dirbti Lietuvoje.Kokia nauda is ju ? Jeigu jie transporto kompanijose dirba uz minimuma,gauna voka,ir pinigus isveza ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 14:19
o tai kas kaltas? Juk patys ,o ne valdzia,juk valdzia neliepe pvz maximiniams krautis milijardus o darbuotojams moketi centus,taip patys vieni kitus naikinam o ieskom kaltu,graudus mentalitetas musu ir tiek Atsakymas į komentarą atsakyti
~to tt (m.vz.lt) 11323660
2012.03.23 14:23
nauda ta, kad as, pardaves pervezimo paslauga vakaruose, i Lietuva parvesiu pinigu, o dali pasiims juodadarbis baltarusas. Neskaiciuok svetimu, skaiciuok kokia tau is to nauda.
Po visko as kokius 3 pensininkus islikysiu per menesi... O kiek tu islaikai Emigraves? Ir dar mokini mus gyventi? Atsakymas į komentarą atsakyti
~to Emigraves 213.164.120.95
2012.03.23 14:26
Kesita kad visi kurie ant LT ir ES varo i rusyna neemigruoja, nors labai myli. Vos 2.7 %. Gal laikas apsigalvoti ir palikti taip kapitalistu sugadinta ES ir atsisukti pries savo tikraja tevyne? :))) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mikas 213.197.129.86
2012.03.23 14:27
o jus kaip visada palaikot "aukštą" savo lygį. Bravo. Apgailėtina. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to TT, Emigraves 213.246.200.109
2012.03.23 14:27
Emigrave islaiko daugiau pensininku negu tu ! Nes siuncia pinigus tevams,broliams seseryms,vaikams.Stato namus,remontuoja butus,ir t.t.Be to nesidziaukite.Dabar emigracija aprimo del krizes,kaip Europa prades atsigauti,emigracija saus i virsu kaip rakete.O kadangi Lietuva prades atsigauti tik is paskuos,cia nebus kam dirbti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 14:31
Toui Baltarusijai sankcijos isigaliuos,galesite pajusti,kas yra kas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 14:32
Siaip idomu,kiek zmoniu jau emigravo nuo Nepriklausomybes nuo istatymu paskelbimo ? Puse miliono,maziausiai ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 14:43
dėl dievo meilės, nekalbinkit to EMIGRAVUSIO DAUNO o tai tik ir laukia paputot Atsakymas į komentarą atsakyti
~visiems 84.15.187.138
2012.03.23 14:44
Komentuojama, kad mažėjanti darbo jėga valdžiai padidins spaudimą kelti mokesčius. Atsakymas į komentarą atsakyti
~raktiniai zodziai 178.167.200.108
2012.03.23 14:45
tavo supratimas apie Stalino represijas turbut is sovietiniu vadoveliu? Reiketu tave nakti pakelti iremus automata i galva, imeste vienmarskini i gyvulini vagona ir pavezeti bent iki Pabrades. Gal tada atskirtum kas yra ekonominiai emigrantai, o kas tremtiniai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to TT 81.7.99.133
2012.03.23 15:02
nuo 2000 iki 2010m 85% mano draugu emigravo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~tikra statistika 78.60.220.200
2012.03.23 15:03
Nesamones raso. Juk nera nei vienos priezasties i ta LTU sugryzineti! Atsakymas į komentarą atsakyti
~ccccr 82.135.241.8
2012.03.23 15:13
Tiek daug cia prirasei,o neskiri ,kur i, o kur y reikia rasyti...geda-peleda:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigravusiam 83.108.67.5
2012.03.23 15:37
pavadinimas nerealus, atrodo, kad į Lietuvą daugiau grįžta, o neišvažiuoja. Baikite klaidinti skaityotjus! Atsakymas į komentarą atsakyti
~klm 78.60.67.37
2012.03.23 15:39
Beje, emigraves apie statistika gana tiksliai parase. Realiai niekas tikru emigracijos/reemigracijos skaiciu nezino, ir tokia info daugiau i PR panasu, nei i realia padeti. O del imigracijos, tai nereikia svaigti - nei po 3, nei po 5 metu cia niekas masiskai nesikraustys... del 250 Eur/men ? wtf... Atsakymas į komentarą atsakyti
~WWII 89.117.248.248
2012.03.23 15:54
Nepamirškite srauto į KANADĄ: www.live-canada.com Atsakymas į komentarą atsakyti
~KANADA 78.63.216.72
2012.03.23 15:57
to s> o uz ka alga moketi, kad darbe nosi krapstai ir interneto puslpius vartais? kaip kazkas minejo, kas dirba, tas ir uzdirba ir karjeros laiptais pakyla greiciau nei uzsienyje. Studijavau uzsienyje ir maciau kaip gyvena tie emigrantai - rekia kaip gerai jiems ten, bet pavalgymas McDonalde tampa svente, nes visur kitur brangu! Niekur neiseina pasizmneti, o ir "pasikulturinimas" apsiriboja i susirinkima su draugais, isgerima ir kartais koki nors susimusima. Ne visi tokie, taciau tu "kitu" vis dar mazuma. O tiems laimes ieskotojams taip pat ateis pabaiga, kai didele nekvalifikuotu darbuotoju paklausa, tai atsiranda ir didesni reikalavimai is darbdaviu puses. Taip, kad pritariu, kas kalbejo, kad uz kokiu 5metu, gali viskas apsiversti aukstyn kojom Atsakymas į komentarą atsakyti
~asd 146.247.215.205
2012.03.23 16:11
Vienas zmogelis uzdirba apie 25 000 litu per menesi.Geras specialistas,savo laiku dirbes sunkiai ir saziningai uz minimuma Lietuvoje.Menesiuka dirba uzsienyje,menesiuka bamba kasa ,ilsedamas Lietuvoje.Paskaiciavus ,su poilsiais,jam iseina apie 12.500 per menesi.Turi seima,2 vaikus.Ka besakyti,gyvenk ir zvenk.Bet zmogus nori emigruoti is Lietuvos,nes viskas ji cia tiesa sakant uzknso.Ir zvalgosi,i kuria sali jis noretu emigruoti.Nes daugumoje saliu,ne ES,su jo profesija.Jam leidimas gyventi garantuotas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 16:11
nori didesnes algos ? UZSIDIRBK JA! Tinginiams niekur pasaulyje nemoka normalios algos. Darbstus zmones Lietuvoje gauna normalia alga ir nesisukndzia niekuo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~immo 77.221.67.31
2012.03.23 16:14
Tavo pasaka paseno kaip pasaulis. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to immo 178.167.200.108
2012.03.23 16:20
Bandyti saziniingai dirbti ir uzsidirbti Lietuvoje,tai tas pats kaip Saharoje vietiniams smeli stumti,. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to immo 178.167.200.108
2012.03.23 16:21
perduoti meiles Tevynei :( labai liudna - lieka tik geriausi musu šalelėje. laikas parodys ar tai blogai, ar ne taip blogai. grįžkite visvien. esate laukiami! kartu pensijoje šachmatais žaisime Jaunimo sode... Atsakymas į komentarą atsakyti
~nesugebejo teveliai 217.117.18.125
2012.03.23 16:26
Lietuvai gavus Nepriklausomybe,ir pradejus kurti valdzios ir finasu institucijas,truko specialistu praktiskai visuose sferose.Tai buvo dekingas metas visiems,gauti siltas ir geras vietas.Tie zmones siandien ir ministrai,tas pats Zylis,tas pats Nauseda,ir kiti jiems panasus.Butent visi jie,dare karjera vakuumo metu.Kada gauti vieta geram specialistui,buvo vieni juokai.Ir turedamas pazyntis,zmogus galejo sulisti ten,kur kiti tik pasvajuotu.Labai juokinga,kada jauniems zmonems.Pateikiamas siu zmoniu sekmes pavyzdis,nutylant apie realios aplinkybes ir situacija salyje,kada jie dare karjera.Siandien gali buti geras specialistas,saziningas,gabus,inovativus,bet darbo negausi.Kedes uzimtos.Tai kad kada tokie zmones kaip immo,islenda ir pradeda aiskinti apie perspektivas,lieka tik nusijuokti.O specialistams,emigruoti.Taip pat teigti kad bet kas gali sukurti versla,ir uzsidirbti,yra klaidinga.Ir tokie pasisakymai,tik parodo pasnekovo nesuvokima ka jis kalba,ir kad jis nezino kas yra verslas.Pagal juos,net vista panorejus,sukurs pelninga versla,uzkals milionus,ir sukurs darbo vietas.Kurti versla reikia ne tik sugebejimu,bet ir pazynciu verslo sferoje.Vaikscioti su tam tikrais zmonemis golfo pazaisti,arba uzsimineti sportu.Daugelis dalyku priklauso nuo aplinkos,kurioje sukaisi,pazinciu,o ne smegenu,kurios turi.Taip pat ir nuo bendros situacijos salyje.Taip,galima pradeti sneketi,kad cia tynginio pasiteisinimas,bet patikekite,kaip benoretumete,o Baltijos juros savarnkiskai,naudojant rankites,kojos ir smegenys ,neperplauktumete,tuos pacios taisykles galioja visur. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 16:35
Dziaugiuosi,kad tokiu kaip emigrantas sankanciu tiesa dar yra. Atsakymas į komentarą atsakyti
~masa 95.45.225.133
2012.03.23 16:38
immo, tavo kliedesiai skamba taip: parduok milijonui LT pensininku ir ubagu bent 10 ferrariu. Darbas, pastangos, kvalifikacija ir savisvieta atsiperka tik tose rinkose, kurios yra mokios, isvystytos. Padaryti Lietuva mokia ir isvystyta valstybe nera nei vieno is cia komentavusio nosiai. O kiekvienas atskiras individas savimi jau mokes pasirupint. Pvz. as sedziu LT, bet pinigus gaunu is Vakaru firmos. Tiesa pasakius esu pusiau emigraves, nes galiu ryt pasakyti jiems saskaita Zuriche ir jie mokes ten. Tai ar as ne emygeris, broliukai?:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~F. 79.133.247.226
2012.03.23 16:42
sutinku su Emigravusiu.
Didžioji dalis pasisakiusių nekenčia nuo nedarbo ir neturi pažįstamų bedarbių. Jaunam žmogui įsidarbinti labai sunku, nėra patirties, darbdaviai sutinka mokėti minimumą. Tai ir belieka nekvalifikuotas darbas UK. Gyventi kažkaip reikia. Atsakymas į komentarą atsakyti
~oplia 77.241.195.14
2012.03.23 16:47
immo tik apie 23 metais.Jis dar darze auga,ir dziunglese nera buves.Todel jam visur saule sviecia,ir jaunatviskas maksimalizmas sklinda. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 16:56
Na čia jau ne VŽ straipsnio komentarai, o emigravusio kalakutyno darbuotojo tribūna. Kad jau redakcija nesiruošia tvarkytis, tai reiks matyt prisėsti kokį firefox'o pluginą susiprogramuoti, kad paslėptų kai kurių, neturinčių gyvenime jokio kilnaus tikslo, asmenų depresinį negatyvą :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~nelygus 84.240.28.78
2012.03.23 17:29
Man 23 metai, darbo patirties nebuvo, darbdaviai net nesiulo minimumo. Per metus pakeiciau tris darbus.
Tiesa, jaunystes neprageriau, mokiausi ne del diplomo, o tai kas man patinka ir kas idomu, kas visiskai nesusije su tuo, ka mokiaus. O jei nieko nemoki ir nori prudus uzdirbti, nu tai sveikinu, esi durnas kvadratu.
To F., man lygiai taip pat moka uzsienio kompanija.
Yra pazistamu bedarbiu, kurie sunkiai sukas, bet prieazstys aiskios: pasiulo daugiau darbo uz kuri neblogai moka - atsisako, nes sako, kad laiko neturi. Pasiulo daugiau atsakomybes ir atitinkamai algos - kratos. Per visa savo gyvenima turbut ne vienos knygos susijusios su savo profesija neperskaites - netobulejo ne pro viena vieta ir t.t. Nematau reikalo, tokiu zmoniu gailetis.

Tai jo, vadinas kompanijos kuriose as dirbau neegzistuoja ? Ar as laimes kudikis ar kaip. Man idomu, cia komentuojanciu uzsiemimai, aprt to bedarbio, visuomenes atmatos, kuris drista kazka aiskinti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to oplia 77.221.67.31
2012.03.23 17:31
Neeeee,reikia IP adress rodyti,kitaip nieko nebus.Keleta lohu,tuom paciom frazem,skirtingais nikais,normaliai.Siaip ir poziuris i zmogu yra normalus.Dirbu krutoje imoneje,uzdirbu kalnus,visi jus lohai ! Ir idiotai,nes keleta mano pazystamu tokie.Afigenas komentaras,as apakes.Ir sita pliurpala parase tikslo siekiantis zmogus,kuris skaito knygas,kad tobuleti ? Nejuokinkite.Jus dar kuniga vietini debilu isvadynkite,nes jis pasirinko Dieva,vietoje milionu kalimu,matomai priedurnis pagal jusu filosofija,ar ne ? O kepeja Irute duon kepanti,ta is viso beviltiska idiote,kuri nesekia nieko gyvenime ? Ir cia ale,paraso lietuviskas verslo progresas ? Zinote,as maciau ivairiu debilu gyvenime,bet cia ko gero topiniai renkasi ! Tesiame iskilimo saves misija,ir zeminame visus kitus ! Tai vadinasi stabilizacija salyje,..Mdjaaaaa,. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 17:40
Is pazystamu koks 60 proc gryzo ir nebeplanuoja isvaziuoti, o likusi dalis pasiliko ir nebeturi planu grizti cia(nebent senatveje). Tiesa, visi jie is pirmos emigracijos bangos. Atsakymas į komentarą atsakyti
~ivairiai (m.vz.lt) 210.87.254.70
2012.03.23 17:42
"kodėl niekas nesimokt visų dalykų išskyrus anglų kalbą? - tai, kad kai tik baigsim mokykla bėgsim iš lietuvos....o be anglų kalbos sunku....." čia man tai mokiniai paaiškino.... Atsakymas į komentarą atsakyti
~klasėjė 86.100.133.96
2012.03.23 17:54
Ale LR 3 mln gyvena ir daugiau sugrįžta nei emigruoja.... Tada paaiškinkite man tuuupam: kodel mokyklos nuolat uždaromos tokiam Panevėžyje iskarto TRYs. Tai vaikai reiškia išgaravo. Nebe kabinkit makaronu- masiskas pabegimas gaunasi Atsakymas į komentarą atsakyti
~Surasinetojai tiesa 89.117.245.68
2012.03.23 18:21
visi Lietuva keikiantys pasiklausykit: http://sabutis.com/2012/03/11/54/ ir ypac paskutine Vyskupo citata:

'Žinoma, galima nieko nedaryti, pasilikti pyktyje ir dvasinėje suirutėje. Bet tai mūsų Nepriklausomybę stipriai kompromituoja, o jei mes laisvės neverti – jos ir neteksime. Ir jei taip atsitiks, greičiausiai tai bus paskutinė netektis.

Norėčiau visiems mums palinkėti, kad kiekvienais metais Kovo 11-oji mums būtų vis linksmesnė ir prasmingesnė, kad tiek čia, tiek svetur gyvenantys mūsų žmonės galėtų tarti – štai mano šalis, kuria aš didžiuojuosi , tai – mano namai, mano tėviškė, mano Tėvynė. Ir kad taip švęstume ne tik mes, bet ir ateities žmonės. Ir kad jiems netektų patirti gėdos ir kartėlio, kokį mes patiriame prisimindami kai kuriuos valstybės gyvenimo praeities epizodus: Liublino uniją, XVI a. šviesuolių tremtį, bajorų puotose ir vaiduose sužlugdytą Abiejų Tautų Respubliką, valstybės praradimą 1940-aisiais ir vadovų išdavystę, raudonomis vėliavomis ir baltais raiščiais okupantams tarnaujančius mūsų bendrapiliečius, holokaustą, brolžudiškas kovas ir išdavystes, sovietmečio prisitaikėliškumą. Ir tame sąraše jiems nereiktų įrašyti dienos, kai Kovo 11-oji buvo sutrypta, o nesugebėjusiems laisvės išsaugoti, kad nereiktų dainuoti graudžių dainų apie prarastą Tėvynę ir, kaip įprasta, dėl tragedijos kaltinti ne save, o istorines aplinkybes ir išorės priešus.

Mylėkime vieni kitus, branginkime laisvę ir prašykime Dievo, kad leistų gyventi tiesoje, nes joje yra Jėzaus pažadas: Jūs pažinsite tiesą, ir tiesa padarys jus laisvus (Jn 8,32).' Atsakymas į komentarą atsakyti
~v 78.56.132.39
2012.03.23 18:21
O girdejai tokia dalyka, kad gimstamumas mazas ? O kad is kaimu (atleisk, bet tavo miestas kaimas) zmones bega ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~to ~Surasinetojai tiesa 77.221.67.31
2012.03.23 18:27
Gerb. redakcija, išjunkit tą trolį Atsakymas į komentarą atsakyti
~Redakcijai 87.247.113.14
2012.03.23 18:32
Tau ir F aiskiai parase, jeigu uztektu proto perskaityt, ir emigraves po to pravilnai ikale. Galias demonstruoji? Gali cia pasakoti daug chempionisku istoriju, bet losia statistika. O ji sako- visuomene su vienomis maziausiu pajamu ir viena didziausiu diferenciaciju Europoje. Mongolijoj buvo toks efektyvus vadybininkas Chingischanas. Nu tai kas? Atsakymas į komentarą atsakyti
~stalius57 to to oplia 78.60.252.100
2012.03.23 19:06
kai praneša, kad išvyko - visi tiki, o kai grįžo - netiki? Aš tikiu, jie grįžta. Atsakymas į komentarą atsakyti
~- 86.38.186.52
2012.03.23 19:36
tas pagyrūnas emigrantas ne rodiklis, aš irgi draugų ten turiu, žinau, kad stebuklų nėra - atlyginimas didesnis, nes viskas brangiau, vistiek 90% nuo algos iki algos ar Lietuvoje ar Airijoje. Atsakymas į komentarą atsakyti
~- 86.38.186.52
2012.03.23 19:45
redakcija. Išjungite tuos sovietogigantus, kurie pavaro ant emigranto, klijuoja etiketes - latvių g., peleckininkai, raudonieji, Parko g. ir t.t. Jau praėjo 21 metai, o tokie sovietinio mąstymo partorgai dar klęsti, maitinami korupcijos arba biudžeto. Tarytum LT būtų gilioje oligarchinėje Asijoje. Atsakymas į komentarą atsakyti
~taip 78.60.201.58
2012.03.23 19:49
Emigrave gal ir uzdirba nedaug,bet i kisene daugiau atideda.Skaiciuok minimalia alga 1400 euru per menesi.Benzo kaina 1.64 vieneto.Lietuvoje minimali alga 880,benzas 5 vienetai.Kiausiniu kaina Airijoje uz 10 1.38 vieneto,Lietuvoje 5-6 vienetai.Kiek vienetu gali susitaupyti emigrave,ir kiek like ? Matematikoje kerti ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.200.108
2012.03.23 20:01
Realybė Lietuvoje niūroka. Verslauti galima ir Lietuvoje, tačiau labai jau daug valdinikų, o mažai TARNAUTOJŲ. Vakarų EU. atvirkščiai, ten dauguma tarnautojai. Ten valdžios tarnautojai dirba žmonėms, o pas mus kam? Gal gamtai, gal žvėrims, gal sunaikintam paveldui, gal saviems turtuoliams, gal kyšinikams ir korupcijai, tik ne LIETUVOS ŽMOGUI. Kol Lietuvoje nebus tiesioginės atsakomybės visiems tarnautojams ir pareigūnams, tol gyvensim kaip "buvę sovietai". Atsakymas į komentarą atsakyti
~Verslininkas 85.255.50.183
2012.03.23 20:59
Nagi mastysena taip ir nesikeicia.Taip ,kiek isvaziavusiuju is Lietuvos nuo neatmenamu laiku,kur jie?Ju ,kaip ir nera,vadinasi ,jau nuo senu laiku iauge protuose vieni kitus trypti.Tai,kodel gi mes vis taip bijome ir drebame pries visus kitus pasaulio zmones ir vieni pries kitus savoje salyje?Ir ar zinome, ar dar atsimename kiek jau metu praejo po Nepriklausomybes atkurimo? Atrodo,kad tuoj uzmirsime,kad Lietuva buvo nemazai metu tarybineje santvarkoje,kad visi sitaip norejome ir laukeme tos Nepriklausomybes ir kas is tu siekiu isejo?Nieko gero,vieni stresai,vagiliavimai,vieni kitu niekinimai,slopinimai,uzmusinejimai,beprotiski gerimai, nepagristas zmoniu skirstymas i kvalifikuotus,nekvalifikuotus ir t.t. Kiekvienas darbas yra reikalingas ir naudingas,turime ta suprasti!!!Niekas nepagerejo zmonoiu naudai,kas sugriauta ,niekas neatstatyta,o kas nesugriauta -pasisavinta tu ,kurie daug zadejo(dabar aisku,kad del savu interesu)Taip ir toliau pazadus skleidzia ,zmones mulkina,jau darosi slykstu nuo visu tu kalbu ,tu pazadu,tu nesamoniu,nuo tokiu ju darbu ,vis tik ieskojimas vergu ,kurie dirbtu veltui jiems.Atsipeikekit,keiskit mastysena,poziuri i zmogu ,i gamta , i Zeme,kurkit aplinka,kurioje butu malonu gyventi ,alsuoti,nebijotume prasilenkti vieni su kitais!!!Vietos po Saule turi uztekti visiems.Ir dar pagalvokime,kiek geru specialybiu buvo ir tikriausiai yra universitetuse,nagi,kad ir avalynes technologija,tai kodel gi Nepriklausomoje Lietuvoje avalynes saka taip ir neisivyste iki auksto lygio?Ka nesugebame?Reikia zmonems emigruoti i kitas salis,kad svetur igyti kito supratimo ir patirties.../Geda!!! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Nagi 99.149.220.201
2012.03.23 21:33
Emigraves nera trolis. Jis kelia visai normalius klausimus, kartais tie klausimai yra asmeninio pobudzio, bet nereikia nieko tusuoti. Tai, kad daugeliui is cia pasisakanciu sekasi asmeniniame fronte (prie ju priskiriu ir save), nepaneigia, jog kaip valstybe ir tauta esame labai toli nuo idealo. Buti gan silpnais vidutiniokais tarp Rytu europieciu ir ryskiais autsaideriais bendrame kontekste nera ikvepiantis pvz. Emigraves teisus ir del to, kad emigracija pristabdo tik stagnacija Europoj, bet netgi jai esant saldo vis tiek neigiamas. Varsuvoj vidutinis atlyginimas 5000 PLN brutto (1200 eur), Vilniuj apie 650 eur brutto. Vidutines pensijos 450 eur Lenkijoj ir 230 eur LT. Kainos PL zemesnes! Mums Lenkija pagal santykinius rodiklius 10-15 metu reikes vytis, nekalbant jau apie ES vidurki. Atsakymas į komentarą atsakyti
~F (m.vz.lt) 79.133.247.226
2012.03.23 22:08
Paskutine mintis - pasidomekite, mieli likimo broliai, Ryanair kainomis siais 2 marsrutais:
Palma - Kaunas
Palma - Krokuva

Vakariecio akim pasielgiau kaip ubagas, bet tai vasaru atostogos kryptis, tad laikas nespaude. Norom nenorom nusprendziau aplankyti istorine ATR sostine. Ir duoti pelno Lenkijos gelezinkeliams, viesbuciams ir paslaugu teikejams. Itariu, kad tokia kainodara ne airiai, o butent godūs Ryano lietuviai vykdo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~F (m.vz.lt) 79.133.247.226
2012.03.23 22:22
Nepergyvenk.Vakarieciai sedi inete,gauna pasiulymus is keliuoniu agenturu,specialus pasiulymus.Ir taupo kiekviena centa.Pradedant nuo bedarbiu,ir baigiant advokatais rimtose kontorose.Jie cia pinigus dar labiau skaiciuoja negu lietuviai.Neveltui sako ir patys airiai.Lietuviai moka gyventi,ir santaupu daugiau uz mus turi. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to F 92.251.184.86
2012.03.23 23:08
Tarp kitko, kaip blaiviai ziurintis i gyvenima zmogus dziaugiuosi, kad musu nedidelej bendruomenej reiskiasi Emigraves. Taip jis nepamirs lietuviu kalbos, kuria jis pamirstu, nes ji negimtoji ir Airijoje nereikalinga. Sia prasme rasyk - as tavo nuomone tikrai perskaitysiu. Rasyk daugiau airisku aktualiju, skaicius paminek, nuotaikas, tendencijas. Mums bus idomiau. Kas liecia Lietuva, tai cia yra sioks toks sluoksnis vidutines klases, kurios atstovai cia daugiausia ir komentuoja. Vudutine klase kiekvienoj saly turi savo manieras, tona ir bendravimo koda. Tad siulau tau siek tiek sudalykinti, susisteminti savo postus, kad jie atrodytu solidziau. Dauguma ivertins. Be solidumo atrodai kaip 5 kolona. Suprantu, kad rasymo klaidas darysi, bet jei busi solidesnis, daugelis supras, kad nesi trolis. Atsakymas į komentarą atsakyti
~F (m.vz.lt) 79.133.247.226
2012.03.23 23:31
Viena karta atvaziavus i Lietuva,uzejau i viena sustra kavine.Isgerti Guiness su savo zmonele.Neticia stumteliau savo bokala su alkune,ir alus issipile ant stalo.Nuejau prie baro.Prie kurio bendravo sustri Lietuvos verslininkai.Delavarus as greitai atskiriu,nuo paprastu zmoniu.Toks jausmas kad vienas is ju buvo to sustro baro savininkas.Priejes prie baro,paprasiau ko nors su kuo galeciau isvalyti staliuka.Vienas is tu sustru verslininku puole manes,pradejo kaltinti kad as ispiliau alu,ir is viso esu debilas,kuris pats turi staliuka isvalyti.Nors as ir pats buvau pasirizes ta padaryti.Bet barmene pakankamai greitai pribego prie staliuko,ir pati ji nuvale.Aisku,po siuo konflikto.Mes su zmona pasistengeme kuo greiciau is ten iseiti.Nekoki ispudi paliko tas ivikis.Lietuvoje nera kulturos tarp gerai uzdirbanciu,sunys pasiutusios.
Airijoje yra tokia tradicija.Visi geriam ratuku,visi stato kiekvienam rate.Vienas atsistoja nuperka gerimus visiems prie staliuko.Paskui kitas atsitoja.O kartais net nepazistami zmones,gali tau nupirkti gerymus.Nors tu to neprasei.Atsimenu atvaziavo geri draugai i svecius is Lietuvos.Kurios nuvedziau i viena sena paba,kur daznai grojama nacionaline,liaudine airiska muzika.Ir siaip kartais,be draugu smagu ten nueiti.Mes buvome penkese.Priesais musu sedejo senukas,prie baro su draugais.Kuris nupirko mums visiems gerimus ,todel kad mes buvome is Lietuvos.
Siaip cia galima gerti pabe ir su milioneriais,ir su sekmingais verslininkais.Niekada jie neisiskiria is minios,ir yra tokie pat,kaip ir zmones aplinkui.Kas jie,suzinai tik paskui.Pasnekejes su barmenu,ar su kitais airiais. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 92.251.184.86
2012.03.23 23:52
Nėra nieko juokingiau už lietuvišką statistiką...
Prisimenu paskutinį gyventojų surašymą :) Elektroninėje anketoje vis iš naujo tris kartus dėjau "varnas", kad dukra su anūku išvykusi, o spausdinimo versijoje "varnos" kažkur "dingdavo". Tai kokią čia vaidinam statistiką? Pritempiam prie ko valdžia paprašo. Lygiai kaip prie rusų. Tie nusenę kubiloidai kitaip ir nesugalvoja. Atsakymas į komentarą atsakyti
~pelius 88.216.125.67
2012.03.24 01:00
Va, issivysciusios visuomenes pvz. Pozityvas generuoja pozityva. Negatyvas negatyva. Atsakymas į komentarą atsakyti
~F (m.vz.lt) 79.133.247.226
2012.03.24 01:00
jau galva sukasi nuo tuliko kvapo kuriuos laizo airiams/anglams ir niekada jiem neitiks ir visalaika liks svetimas. Niekam neidomu kaip jus ten geriat!!!!!! Mano NEI vienas draugas nera emigraves, nes savo laiku mes mokemes!! Aisku daugelis dirba programuotojais. Vienintele beda matau Lietuvoje, kad gavus minimumam nera sansu gyventi, o tik egzistuoti. O juodarbiai visame pasaulyje nera vertinami ir nesidziaugia turtinguju malonumais. Atsakymas į komentarą atsakyti
~emigravusiam 77.221.66.160
2012.03.24 01:12
"Britanijoje ketina padidinti pigių alkoholinių gėrimų kainas" ka bedarysi kai neiseis pabaigt kiekvieno vakaro neisgerus kibiro alalio? Atsakymas į komentarą atsakyti
~to emigraves 77.221.66.160
2012.03.24 01:15
o dar butu grazu, kad tavo protas eitu pirmiau liezuvio. Atsakymas į komentarą atsakyti
~stalius57 sitam paskutiniam 78.60.172.250
2012.03.24 01:18
Alkoholis aptemdo prota,trugdo blaiviai mastyti.Be to daznas alkoholio vartojimas,trugdo buti girtam nuo mazesnio kiekio alkoholio.Dingsta malonumas vartojant alkoholi,megstami gerimai praranda skoni.Trugdo dirbti,zmogus greiciau pavargsta,pasidaro nervuotas.Be to,alkoholis daro poveiki centrinei nervu sistemai.As vartoju alkoholi.Degtynes upes isgertos dar Lietuvoje.Viskio upes Airijoje.Siuo metu geriu alu,daznai su laimu ( mazos,zalios citrinos),sidra.Prie uzkandos naudoju airiskus surius,kepta kieme aviena,kiauliena.Arba juros gerybes,salotos is maliusku,astunkoju,kalmaru,kreveciu.Alkoholio vartojimas turi buti kulturingas,suteikti malonuma.Be to,menas yra ne daug isgerti,o save kontroliuoti,kad ryte atsikelus.Nereiketu prisiminti,ka vakare pridarei. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to to 178.167.172.132
2012.03.24 01:54
Tu sneki is neapikantos.Tik nelabai supratau,kam.Ko gero nekenti esamos situacijos savo gyvenime,ir stengesi issikrauti ant kitu.Gal ir tradiciskas pavydas tau trugdo gyventi.Juk jeigu zmogui gyvenime sekasi,jis taip tikrai nesnekes.Tavo kalba tau neatnesa autoriteto,ir pagarbos.Tai greiciau parodo tave is silpnos,blogos puses.Ir kelia pasislikstejima tavo asmenybe is kitu,skaitanciu tavo komentarus puses.Butum programuotojas,tikrai taip nesneketum.Nes mokslai lavina smegenys.O tavo smegenys kelia abejuoniu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves emigravusiam 178.167.172.132
2012.03.24 02:02
straipsnio pabaiga bloga. rasant negalvojama nuo ko pradeta ir priestarauja pradzei Atsakymas į komentarą atsakyti
~valdas 195.182.69.120
2012.03.24 07:56
Straipsnio pabaiga tikrai liudna, pesimistiska sakyciau. Jeigu didns mokescius tikrai niekas negris. Valstybe turetu keisti savo politika, kitaip Lietuva "isnyks".
Apsktitai liudna, kad tiek daug zmoniu isvaziouja, gaila, kad tenka palikti seima, namus... Vazineti pirmyn ir atgal sunku, sunku psichologiskai. Nors ir uzdirbi, o laimes nera, nes retai matai brangiausius zmones ir miesta, kuriame isaugai.
Kaip noreciau, kad tevyneje viskas budu gerai, ir darbo, ir pinigu uztektu visiems... Atsakymas į komentarą atsakyti
~kar 80.87.154.101
2012.03.24 11:09
Zmones emigruoja nes visu pirmo nusivylia valstybe.Paskui eina materialines vertybes.Psichologiskai sunkiau matyti kad juoje niekas nesikeicia.Matyti kad kelio atgal nera.Ir tada lieka deti visas pastangos kad isitvirtinti naujoje vietoje,kurti nauja gyvenima,judeti i preki.O tiems kas turi vaikus,stengtis del ju geresnes ateityjes uzsienyje.Be to grizimas i Lietuva tai ne tik nauja kova uz buvi.Teks pradeti nauja gyvenima.Taikytis su taisyklemis del kuriu isvaziavai.Kenteti nuo zmoniu neapikantos,kad buvai isvaziaves,ir kad sugebejai uzsidirbti namui,butui,normaliam pragyvenimui.Tai kad viskas kas ivardinta,vercia gerai pamastyti,ar verta i ja grizti.Noreti mes galime daug.Bet pazvelgus kaip Lietuva vystosi paskutinius 22 metus,nenoriai supranti,kad geriau juoje nebus.Nes valdzioje tie patys kas sukele bardaka Lietuvoje,tie patys valdymo metodai,tas pats poziuris i zmogu.Tie patys zmones versleir imonese.Kurie nesiruosia nieko keisti.Nes gyvena pelno sau ir seimai valanda.Ir i eilini darbuotoja,ziuri tik kaip i verga.Kuris negailestingai isnaudojamas nes iki siuol neemigravo.Tai kad emigracijos priezastis ne tik ilgas litas,bet ir esama situacija Lietuvoje.Ir sakyti kademigruoja tik del pinigu,gali tik nelabai suvokiantis realybes veikejai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 31.200.183.208
2012.03.24 11:27
Ministrai ir sheihai LT belike. Tik vienas emigraves, kuris nepakliuvo i silta kedute, turejo isvykti. Todel jis yra (kaip cia kai kurie issireiskia) visuomenes atmata? Gal uztenka juokinti svieta ka? Ir aplamai, kodel LT yra nuostabiausia vieta gyventi, kai pasaulis didelis ir platus (ir tik nereikia lialia apie afrika ir pan). Juokas ima patriotai...sekmes didieji verslininkai jusu gyvenimelyje, tik ziurekite, kad jusu akyse neisnyktu euro zenkliukas, dar nusizudysite is nevilties. :D Atsakymas į komentarą atsakyti
~:D 85.165.60.121
2012.03.24 11:28
Emigraves, o tu isivaizduok tokia situacija - nusipirkau as apynauji avensi (man 27m.) ir sulaukiu pavydziu zvilgsniu is 50-meciu su pasatais ir silkem. Ju zvilgsniai sako - kaip sitas jaunas prasisuko, kai musu vaikai emigrave. Tai plaunu reciau, kad ne taip jiem aki reztu :)) Atsakymas į komentarą atsakyti
~F (m.vz.lt) 79.133.247.226
2012.03.24 11:56
Nu gerai jau, gerai, nepersistenk. Atsakymas į komentarą atsakyti
~stalius57 to F 78.60.172.250
2012.03.24 12:02
emigracija sunkus akmuo lietuvai po kaklu,bet turi ji ir pliusu.Tie pliusai, man geriausiai matosi pas musu imones darbuotojus,parvykusius is emigracijos.Jie turi gera kibirkstele .Gyvenimas svetur ismoke juos daug geru dalyku,tokiu kaip atsakingumas,darbstumas,pareigingumas.Ir pagal ju zodzius 4000 lt alga Lietuvoje 100 kartu geriau,negu 8000 UK. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Manau 62.80.225.116
2012.03.24 14:24
O tu isivaizduok situacija priesrevoliucineje Rusijoje.Zmones kurie negali sau maista nusipirkti padoriai,neturi juokiu teisiu.Ir mato kaip ponai su prabangiais rubais,karetomis,suvaziuoja i balius.Kada puse Rusijos badauja ? Isivaizduok priesrevoliucine Prancuzija.Kada daugelis zmoniu neturi gero atlygio uz darba.Ponai vazineja karetomis,spjaudo is langu ant paprastu zmoniu galvu.Dar tarnas su pagaliu per nugaras praeina,kad ponui kelia duotu.Viso tuo rezultatas ir buvo,raudonas teroras,ir giljotinos su barikadomis.Kodel iki siuol nera juokio aktivumo Lietuvoje ? Zmones prarado vilti,nora.Nera lyderiu kurie galetu suvienyti Tauta.Todel zmones protestuoja lagaminu.Man atrodo kad geriau zmones protestuotu gatvese,aikstese,dauzytu langus ir vitrinas,negu emigruotu.Nes tyla aikstese,masiska emigracija parodo kad valstybe mirsta.Zmones nenori nieko daryti,keisti.Nes prarado bet kokios viltys,kad kas nors pasikeis.Tai savotiskas zombi parkas,kur zmones bando isgyventi,spjaudami i viska.Kokia bus valstybe,kaip ji toliau gyvens,manau aiskinti nereikia.O ponu laikas Lietuvoje anksciau ar veliau ateis.Tyliai,be protestu.Salys pati uzsilenks.Kaip jus manote,ar didziausiams Lietuvos verslininkams rupi Lietuvos ateitis ? Ar jie stengesi del Lietuvos ateities ? Manau kad nelabai.Jiems tas paprasciausiai nerupi.Lietuva jiems rinka,ir nieko daugiau.Ne taip senai,ponas Martijosaitis,Vici.Pasikrikstijo Izraelije.Ka mes pamatytumem apzvelge juo imones,turta ? Nieko gero.Apie ka toliau sneketi ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to F 31.200.153.106
2012.03.24 14:35
Emigracija daug ko ismoko lietuvius.Ir mastyti,ir dirbti.Patikekite,isvezus puse Lietuvos i Anglija padirbti,jiems grizus Lietuva butu visai kitokia.Tik kad emigrantai griztu niekam nereikia.Nes tai teisiuoginis pavojus vietiniams,veliavas laikantiems.Kodel nesuteikia dvigubos piletybes zmonems,gyvenantiems uzsienyje ? O patikekite,is ten i Lietuvos politika ateitu vsai kitokie zmones.Kuriems sirdis del Lietuvos tikrai skauda.Nekalbu apie Adamku,Kronkaiti,ir kitus.Tokiu zmoniu visuomeneje mazuma.Daugiau geru,mastanciu.Tik kaip minejau anksciau,tai sukelia teisiuogini pavoju Lietuvos sistemai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to Manau 31.200.153.106
2012.03.24 14:40
Grįžtant prie straipsnio. Emgigracija be blogio, kurį išvardinote, turi pora gerų dalykų.

1. Emigrantai su savimi neišsivežė darbo vietos. Jei ją ir turėjo - kitam paliko.
Dabar yra apie 300 000 bedarbių. Įsivaizduokite, kad tas pusė milijono emigrantų tebesėdėtų Lietuvoje. Darbo vistiek neturėtų, bedarbių būtų apie milijoną.

2. Emigrantai parsiunčia namo apie 3 milijardus kasmet į Lietuvą. Jei jie nebūtų emigravę, šių pinigų Lietuvos ekonomikoje nebūtų.


Kai kurie emigrantai grįš, kai užsidirbs. Kai kurie jau negrįš. Pasikartos ta pati situacija, kurį buvo XX amžiaus pradžioje. Tada emigracija reiškė beveik negrįžtamumą, nes emigruojama buvo į Ameriką, kelionė trukdavo mėnesius. Dabar Ryanair už 100 Lt nuveža į emigracijos šalį per porą valandų.

Na bet ką galime mes padaryti? Langų daužymas kainuoja, kažkam vis tiek reiks tai apmokėti. Liūdnų komentarų rašymas ir nieko neduos.

Pasinaudokime situacija. Tie, kurie emigravo, galbūt mato kažkokias verslo galimybes. Rašykite čia, palikite savo kontaktą, susirasite bendraminčių. O gal ir pavyks ką nors nuveikti.

Tie, kas čia turite verslą, rašykite kokios konkrečios pagalbos reikėtų iš ten.

Internetas duoda visas galimybes. Mes galime jį užkimšti šiukšlėmis. O galime kūryba. Mūsų teisė rinktis. Atsakymas į komentarą atsakyti
~V 78.60.187.183
2012.03.24 15:28
Paskutinieji emigravusio komentarai - nors ir labai pesimistiški, bet tikslūs kaip pirštu į akį. Ir nereikia jo užsipulti asmeniniais įžeidinėjimais - tai tik parodo oponentų kultūros nebuvimą ir rimtų kontrargumentų stoką. Kiekvienas turi teisę laisvai reikšti savo nuomonę. Būtų žinoma puiku, jei aplamai straipsnių komentaruose atsirastų daugiau konstruktyvumo ar kokių kad ir asmeninės patirties faktų. Grįžtant prie temos, turiu ir aš porą pažįstamų kurie ruošiasi grįžti, baigia statyti čia namus (iš UK uždirbtų pinigų, žinoma). Bet kalbėdamas su jais aš aiškiai matau, kad jie labai atitrūkę nuo Lietuvos realybės, nes jau beveik 10 metų gyvena ir dirba UK. Aš nežinau, kaip ir iš ko jie planuoja čia gyvent, juk nors ir turi užsidirbę nemažai, bet kažin ar to pakaktų likusiam gyvenimui, juo labiau dar ir šeimai, ir vaikams juk gali prireikti padėti. Tačiau, kaip sakoma, viena kregždė - dar ne pavasaris, visi likę mano draugai ir giminės net neplanuoja kada nors čia begrįžt, kai kurie užsienyje jau ir namus nusipirko (ir jokie jie ne verslininkai, beje!). Lietuvos didžiausia problema - kad nebeliko čia beveik vidurinės klasės, kuriai išsivysčiusiose šalyse galima priskirti visus kvalifikuotus darbininkus ir tarnautojus, o pas mus deja jie papuola dažniausiai į vargingesnių gretas. Tikra tiesa, kad ne vien tik pinigai lemia emigraciją, tačiau neabejotinai egzistuoja kritinė pajamų riba, kurią peržengus žmonės nebenorėtų iš čia išvažiuoti. Tą ribą aš pavadinčiau kokybiško gyvenimo riba, Lietuvoje su dabartiniu kainų lygiu tai turėtų būti apie 3-4 tūkst. Lt vienam asmeniui, ir plius visi turėtų turėti darbo. Žemiausioje nekvalifikuotoje grandyje gal net užtektų ir apie 2 tūkst. Lt į rankas. Kol to nepasieksim, emigracija nesiliaus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas 178.236.196.210
2012.03.24 16:28
Emigraves kitam straipsnyje pasakė kad gyvena Piteryje. Iš kur tiek žinai apie Airija? :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Lilo 62.212.200.143
2012.03.24 16:36
Visu pirmo,jeigu zmones negaletu emigruoti.Pablogejus gyvenimo salygom Lietuvoje,cia prasidetu rimti neramumai.Manau atsimenate kaip zmones 90 tuju pradzioje,sededami narve uz grotu,sukilo.
Taip pat nereikia pamirsti kad emigravo begale kurybingu,mastanciu specialistu.Kurie puikiai tvarkytusi versle,valdzioje.Butent kompetencijos trukumas visuose valdzios skyriose trugdo Lietuvos vystimui.
Nereikia pamirsti kad emigravo ir nemazai zmoniu,kuriems padeje kompetingi zmones valdzios institucijose,galetu ir kurti darbo vietos.
Tie 3 miliardai siunciami is uzsienio,yra lasas juroje.Palyginus su tuo,ka galima buvo nuveikti salyje.Manau graza nuo mastanciu,versliu,kurybingu zmoniu butu akivaizdziai didesne,negu 3 miliardai.
Kiekvienas isvaziaves i uzsieni zmogus,yra praradimas.Ir sedejes kalejime,ir baiges 5 klases.Nes net pabege banditai is Lietuvos,dirba issizioje.Nes gali nuslepti teistuma,pradeti gyvenima is naujo.Nepamirskime kad daugeli i nusikaltimu nustume aplinkybes ir aplinka.O baiges 5 klases zmogelis,kartais aria po 10-12 valandu kroveju.Nes net ir be mokslu,darbsciam zmogui sviete zalia sviesa.Dabar raudona,net ir specialistams,del visiems zinomu priezasciu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to V 31.200.153.106
2012.03.24 17:29
su kiekvienu isvaziuojanciu man maziau islaikytiniu Atsakymas į komentarą atsakyti
~sharpejus 78.56.128.176
2012.03.24 21:12
Kiekvienam isvaziavusiam yra lengviau nuo taves.Nes kiekvienas isvaziaves,zino,kad viskuo paseks savo jegomis.Ir tuo tiki.Lietuvoje like,dauguma,laukia kada uz juos kas nors,ka nors padarys.Tai kad labai greitu metu,tu pats tapsi islaikytiniu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 31.200.157.234
2012.03.24 21:18
Gal tokie samdyti "komentatoriai" kaip sharpejus ir immo dirba kokioj tiesos ministerijoj? Vyručiai, pasidalinkit informacija apie uždarbius tenai, nes tai ko gero viena iš nedaugelio perpektyvių darboviečių Lietuvoj. Juk spartėjant emigracijai reikės daugiau agitatorių. Atsakymas į komentarą atsakyti
~kettest.lt 85.255.48.91
2012.03.24 21:56
Stebiu kiekviena ivyki Lietuvoje.Kaip ir simtai tukstanciai emigravusiu.Stai Paksa isteisino,Uspaskihas mitinga surinko,bespredelai Garliavoje,FNTT skandalas,razborkes koalicijoje,Kubiliaus kalbos neturincios nieko bendro su realybe,Seimas sprendzia pirkimo isimtis partijoms.Zinote,as maciau ivairius bespredelus Lietuvoje,bet si karta salis tiegiog paskendo mesle.Ant tiek supuvo,kad net neimanoma isivaizduoti,tokius ivykius tarkime UK,arba Vokietijoje.Ir cia zmones bando paaiskinti,kad esu idiotas,nieko nesuprantu,salis keiciasi i gera.As nesuprantu,ar jus nematote kaip salis griuna jusu akise,ar apsimetate ? Taigi Lietuvos valstybe baigia savo egzistavima ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 31.200.157.234
2012.03.25 00:12
Amen
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mauras 78.60.142.241
2012.03.25 10:29
Jeigu tau ten taip gerai, tai ko tu cia puse visu komentaru prirases. Ko sedi savaitgali savo kamurkej istisai prie kompo lietuviska dienrasti skaitydamas? Susitik su savo draugais, kuriu ten nera, eik su jais papietauti i restorana ar i sporto kluba, kas tau per brangu, aplankyk artimuosius, kuriu ten nera, snektelk su kaimynais, kurie tave ignoruoja kaip imigranta, dalyvauk bendruomenes, kuriai tu svetimas, gyvenime, skaityk ir komentuok angliskus portalus, nors angliskai temoki keliolika fraziu. Zodziu buk ten kur tau taip gera, o Lietuvos mes jau patys kaip nors susitvrkysim be tamstos patarimu. Neliudek ten taip smarkiai emigrante ir degtines daug negerk bei Lietuvai gedos nepadaryk. Atsakymas į komentarą atsakyti
~To Emigraves 80.240.12.45
2012.03.25 11:54
kazkam emigravusio tiesa labai nepatinka ir jie tiesiog pradeda izeidineti zmogu turinti savo nuomone,kas matyt kubiliztane jau yra didziausias nusikaltimas.viskas kaip gudziais socializmo laikais,viena partija-viena nuomone.ne bereikalo konservatoriu partija seimo komisija busvo pripazinusi pusiau teroristine organizacija,taciau uz ka jie neivardijo,nes tai valstybes paslaptis.kaizkaip keista,kad laisva ir demokratine salimi besivadinanti salis slepia savo pusiau teroristus... Atsakymas į komentarą atsakyti
~lex 87.247.107.56
2012.03.25 12:04
Viskas paprasta.Nepatinka ? Neskaityk.Turi svaresne nuomone ? Pateik.Nesutvarkysite jus Lietuvos.Del vienos paprastos,paprasciausios priezasties.Nes per 22 metus bent zmoniskai sutvarkyti negalejote. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to to 178.167.145.37
2012.03.25 12:52
jautri tema ta emigracija, vien komentaru gausa ir aktyvumus tai parodo, is diskusijos matyti jog vieni smerkia kiti gina tevyne, nematau reikalo nei smerkti nei ginti, esme yra ne tame ar tu emigraves ir kapstaisi svetur ar gyveni ir kapstaisi lietuvoje, svarbu kad butum laimingas ten kur esi ir tuo ka darai, pagrindine esme kaip jauciasi zmogus viduje ar yra laimingas ir sugeba dziaugtis savo gyvenimu ar ne. Vien kiausiniu ir degalu kaina neparemsi laimingo gyvenimo svetur, taipogi sedeti be darbo ir veiklos alkanam tevyneje ir sunku tiketis laimingo gyvenimo. Reziumuojant kiekvienas kapstosi kaip tik moka, svarbu kad kur bebutum ir ka bedarytum atrastum dalyku kuriais galetum dziaugtis ir buti laimingu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~valdas 78.157.79.82
2012.03.25 13:25
2 valdas
labai teisingai pastebėta. Yra žmonių, kurie laimingi, savo žodžiais ir veiksmais skleidžia pasitikėjimą savo jėgomis ir norą kurti, o yra senų nuskriaustų frontininkų, kuriems skubios nepriklausomybės laidotuvės būtų didžiausia šventė. Štai ir visas skirtumas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mauras 78.60.142.241
2012.03.25 16:08
Pazvelkime kas buvo vadldzioje pries 5 metus.Butkevicius,Kirrkilas,Kubilius,Brazauskas,Degutiene,Olekas,Razma,ir t.t.Pazvelkime kas valdzioje buvo pries 10 metu.Tie patys.Pazvelkime kas buvo pries 15 metu,daug maz tie patys.Siandien mes jau turime Valinska,Uspaskich,jau Paksas sugrizo.Ka mes matysime po 5 metu valdzioje ? Tuos pacius,ka mes matysime po 10 metu,ogi tuos pacius.Daug,mazai,del naturaliu priezasciu tam tikri veikejai uzvers kanopos.Tai profesija buti politiku valdzioje,o ne Tautos atstovu.Ir jus teigiate kad as frontininkas,ir kad salis susitvarko ? Nejuokinkite.Ir tas pradeda atsibosti ne tik man,bet ir kitiems.Ka siulai ? Isvaziavai i uzsieni,pridenk burna,nes esi atmata ? Gyveni uzsienyje,neturi teises kalbeti apie Lietuva ? Puiku,o kas toliau ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to Mauras 178.167.227.243
2012.03.25 20:04
priešingai, nei daugelis komentatorių, įskaitant emigravusį, manau, kad mano valstybė yra mano ir mano bendrapiliečių produktas, t.y., jei man nepatinka valdžia, turiu daryt viską, kad išrinkčiau geresnę; arba pats eit ir padaryt, ko kiti nesugeba arba tyčia nedaro, kitaip tariant prisiimt atsakomybę.
Ir dar aš skiriu savo Tėvynę nuo valstybės, kurioje gyvenu. Gyvenau CCCP, dabar gyvenu EU, bet Tėvynę visada turėjau vieną.
P.S. nepriklausau partijoms, nesu valstybės tarnautojas, dirbu daug ir sunkiai, ir tikiuosi, kad sulauksiu dienos, kai norėsit grįžt (emigravęs), ir tada tikrai džiaugsiuos, nes emigracija - procesas, o imigracija - rezultatas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~sharpejus 78.56.128.176
2012.03.25 23:12
As turiu dvi Tievynes.
Viena yra nuostabi,grazi.Mano vaikyste,mano draugai,mano miestas,mano prisiminimai.Mano geriausios akimirkos gyvenime.Del kurios galeciau dirbti,kurti,kovoti.
Antra yra apsivogusi,degradavusi,korumpuota.Kuri noreciau kad isnyktu iss Zemes.Kurios nekenciu.Kuri neduoda kurti,gyventi.Kuriai nereikia mano sugebejimu,kuriai nerupi mano svajuones,norai,sugebejimai.Ir kurioje as esu niekas.Kaip ir daugelis kitu zmoniu.
Spekite apie kuria Tevyne pastoviai kalbu savo komentarose ? Ir apie kokia Tevyne kalba daugelis emigravusiu ? Kurios jus kaltinate,kad jie nekencia Lietuvos.Yra frontininkai,fufaikinai,5 kolona,ir t.t. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 92.251.171.51
2012.03.26 01:19
Gerą trolį VZ nusamdė. Komentarų skaičius auga kaip ant mielių, lankomumas didėja, reklamų parodymai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Liutauras 194.0.160.129
2012.03.26 09:50
Dauguma tik skundziasi, kokia valdzia bloga, ir kaip ju nemato ir negerbia, yra tiesos tame, taciau atejus tai dienai kai reikia nueiti ir balsuoti, jie kazkaip uzsimirsta, pramiega, ar praguli, bet nebalsuoja, o isausus rytui vel dejuoja, mintis ta kad bukit pilietiski nesvarbu kur gyvenat, balsuokit nesvarbu uz ka, bet balsuokit ir bukit aktyvus, o tada tik dejuokit, itariu jog daugiai kaip puse dejuojanciu yra nebalsuojanciu Atsakymas į komentarą atsakyti
~valdas (m.vz.lt) 77.219.131.5
2012.03.26 11:04
Tame ir reikalas kad balsuoti nera uz ka.O sistema ant tiek supuvo,kad normalus arba emigravo,arba nenori nepadoriai kvepeti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to valdas 92.251.251.142
2012.03.26 11:27
Ypatinga naujiena! Nuo balandžio 1 d. Seeders.lt užvers duris visiems prašalaičiams ir taps prieinamas tik draugams ir bičiuliams. Atvira registracija bus panaikinta ir nauji nariai galės prisiregistruoti tik gavę pakvietimą ar rekomendaciją. Jei dar neturite Seeders.lt paskyros - užsiregistruokite dabar. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Sandra 80.237.226.75
2012.03.26 17:57
Kaip ir viska pasakei, kad nesi pilietiskas kai to reikia, o paskui belieka tik guostis, kad isrinko kiti o ne tu. Sakai kad nera uz ka balstuoti, taciau zinok jau geriau pasirinkti geriausia is blogiausiu nei buti apatiskam ir kaltinti tik kitus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~valdas 2 emigraves 78.157.79.82
2012.03.26 21:35
Mano pazistami vis darisvyksta, o apie griztancius negirdejau. Beje, dabar isvyksta jau ir pasiturintys nes uzsienyje atidaro savo firmas ir idarbina tuos pacius lietuvius. vakaruose ir mokesciai mazesni ir atlyginai didesni ir vyriausybes skatina versla. Beje, atidirbes Vakaruose penkiolika metu gausi rimta pensija, o Lietuvoje - asaras. Vakaruose tau ir sirdies neskauda jei isgirsti apie korupcija. Lietuvoje gi nukenti arba tu pats, arba tavo seimos narys ar draugas ar kaimynas. Nera ne vienos seimos, kuri nebutu nikentesjusi nuo valdzios korumpuoti veiksmu. Paskutinis lasas, perpildes kantrybes taure buvo tycinis "Snoro" bankrotas, indelininku apiplesimas ir melas, kuris tesiasi ir siandien. Jau vien tas Kuperis gali isvesti zmogu is proto: koks pasityciojimas is Lietuvos ir tautos. O viskas vyksta su valdzios zinia ir pritarimu. As ir kiek pazistu lietiuviu uzsienyje esame pakraupe ir dziaugiames, kad pavyko istrukti is sito korupcijos, melo ir apgaules liuno, vardu Lietuva. Atsakymas į komentarą atsakyti
~MELAS 174.140.103.174
2012.03.28 01:39
Komentuok
Primename, kad Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia...
1) raginti prievarta keisti Lietuvos Respublikos konstitucinę santvarką; 2) skatinti kėsintis į Lietuvos Respublikos suverenitetą, jos teritorijos vientisumą, politinę nepriklausomybę; 3) kurstyti karą ar neapykantą, tyčiotis, niekinti, kurstyti diskriminuoti, smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl amžiaus, lyties, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų, pažiūrų ar religijos pagrindu; 4) platinti, propaguoti ar reklamuoti pornografiją, taip pat propaguoti ir (ar) reklamuoti seksualines paslaugas, lytinius iškrypimus; 5) propaguoti ir (ar) reklamuoti žalingus įpročius ir narkotines ar psichotropines medžiagas. Draudžiama platinti dezinformaciją ir informaciją, šmeižiančią, įžeidžiančią žmogų, žeminančią jo garbę ir orumą. Draudžiama skleisti informaciją, pažeidžiančią nekaltumo prezumpciją ir kliudančią teisminės valdžios nešališkumui.
Pagrindinės naujienos

Neišgirdęs Lietuvos Briuselis leidžia siautėti „Gazprom“

Politika»EKlaidė signalus Rusijos vyriausybei rodydama norą susitarti
Personalo valdymas»

Kaip atpažinti talentą

 
Temos įžvalgos »
„Verslo žinios“Redakcijos nuomonė„Verslo žinios“

Eurokopūstų dalybos1

Nerijus Mačiulis"Swedbanko" vyriausiasis ekonomistas

Kas suvalgo Lietuvos BVP pyragą21

Algimantas Variakojis„Verslo angelų fondas I“ fondo valdytojas

Apie pensijas ir investicijas4