Indeksai
S&P 500-0,05%2.010,40
S&P Asia 50+0,09%3.697,53
OMXV+0.14%459.310
EURO STOXX 50+0,06%3.273,25
Valiutos
EUR-USD-0,73%1,2829
USD-RUB-0,12%38,4274
USD-PLN+0,29%3,2604
GBP-USD-0,66%1,6288
USD-JPY+0,32%109,0400
Žaliavos
Oil (Brent)(USD/bbl.)+0,71%98,39
Gas(USD/MMBtu)-1,87%3,84
Gold(USD/t oz.)0,00%1.216,60
Wheat(USd/bu.)-2,87%474,50
Cattle(USd/lb.)0,00%158,70
Palūkanos
VILIBOR 60,00%0,3
EURIBOR 6-0,53%0,187
LIBOR USD 3-0,00%0,23310
Fondai

Finansų ministerija planuoja pirmą perteklinį Lietuvos biudžetą

110 Komentarai
Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo „Verslo žinių“ portalo skaitytojai. Redakcija neatsako už komentarų turinį, jų netikrina ir neredaguoja. Daugiau nei 10-čiai skaitytojų pareiškus, kad paskelbtas komentaras yra įžeidžiančio pobūdžio, sistema jį pašalina automatiškai.
Aha prisiprognozuos valdžiaus :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mikas 213.197.129.86
2012.04.24 10:53
skolinkites ne kokius 9 mlrd lt,o visus 20 mlrd ltir biudzeto perteklius bus ispudingai ispudingas ir perteklingas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~valdziai 87.247.107.56
2012.04.24 11:02
Nacionalinio biudžeto perteklius, mlrd. Lt
2013 m. 0,86

Tai 860 mln. ar 86 mln. perteklius? Atsakymas į komentarą atsakyti
~klaida 194.176.58.193
2012.04.24 11:11
O tau neatrodo, kad skolintos lesos i biudzeta neitraukiamos? O gal is tiesu biudzeto perteklius ir yra vienintele galimybe sumazinti skola? Ar protelis tiek "netraukia"? Atsakymas į komentarą atsakyti
~2 valdziai 87.247.86.25
2012.04.24 11:15
O viskas bus taip: nauja svarsciku, tapsnotiju ir LDDP valdzia skolinsis toliau ir palaikys deficita zemiau 3% ir per visus kanalus reks kokie jie geri ir koks mazas deficitas, palyginus koks buvo kai valdzioje buvo desnieji ir taip dvi kadencijas, o paskui vel krize ir vel kaskam kuopt meslo kruva :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~q 109.77.82.26
2012.04.24 11:35
Norėčiau, kad tai būtų tiesa. Bet jei lunatikai išrinks panašius į save, deficitai vėl išsižios.

Na, bet tikėkimės geriausio! Atsakymas į komentarą atsakyti
~bubilius 78.60.52.224
2012.04.24 11:35
kas toks??? perteklius? o taip Lietuvoj būna? Atsakymas į komentarą atsakyti
~:) 81.16.228.100
2012.04.24 11:43
Jei prie valdzios liks tie patys, yra sansas (nors ir nedidelis), kad isties turesime perteklini biudzeta.
Is esmes, dabar, pries rinkimus, visiems norintiems yra gera proga reklamuotis, kad padidins pensijas, nes kai-kas planuoja pertiklini biudzeta ir jei toki pasiekti, galima bus dar paskolinti (iki 3# deficito) ir ziurek, metams-kitiems isties bus pakeltos pensijos. Ir niekas net nesusimastys, kad islaikant toki tempa, jau po metu visai skolinti nereikes, svarbiausiai SIANDIEN 30-50Lt didesne pensija (nes, kaip pasakys pensininkas, iki kitu metu as gal nedagyvensiu) Atsakymas į komentarą atsakyti
~siaip 193.219.12.61
2012.04.24 11:54
RINKIMAAAAIIII !!!! Atsakymas į komentarą atsakyti
~DZIUFAS :) 88.119.151.10
2012.04.24 12:48
kosmonautai su senmerge priesakyje isvis prarado realybes jausma.is kur dides tas biudzeto surinkimas jei bedarbiu armija nei kiek nemazeja,emigracija irgi rekordine,tarptautines kompanijos ateina tik isisavint kubiloidu skiriama parama,o monopolijos baigia sunaikinti smulkuji ir vidutini versla,nes susimokejus uz butinas prekes ir paslaugas didziajai daliai lietuviu nelieka nieko.kuo grindziamas tas pajamu didejimas man labai idomu? Atsakymas į komentarą atsakyti
~TT 78.60.207.168
2012.04.24 12:57
TT, atnaujink savo statistika. Atsakymas į komentarą atsakyti
~immo 77.221.67.31
2012.04.24 13:13
esu eilinis smulkus verslininkas ir galiu pasakyti kad per paskutinius 6 men. apyvarta padidejo...
Bet cia matyt (kaip pasakytu Emigraves) tik man taip, nes atseit moku puse minimumo ir smaugiu darbuotojus, visi kiti (normalus) uzsidare ir emigravo Atsakymas į komentarą atsakyti
~to TT 193.219.12.61
2012.04.24 13:18
Manau, kad kas mokėsi ekonomikos, tai supranta, kad 2015 metais planuojamas beveik 2 procentų nuo BVP perteklius yra labiau neigiamas, nei teigiamas dalykas. Su tokia suma, įvertinus multikpikatorių efetką, galima BVP pakelti dar daugiau, tada ir mokesčių surinkti toliau ir leisti pinigams daryti pingus, sukantis apyvartoje, o ne gulint valstybės sąskaitose, leidžiant bankams beveik nemokamai jais naudotis... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Pagalvokim 84.240.48.20
2012.04.24 13:21
to TT
Uzsienio imone kurioje dirbu gavo is valdzios berods 25 litinius citrinukus. Kasmet imone sumoka apie ~110 litiniu citrinuku algoms, nuomai ir kitiems kastams padengti, tai yra 110 mln "intelektualios produkcijos" exporto kasmet nuo kurios daugiau nei puse nuseda sodroje ir PVM mokestyje (biudzete).

Skaiciuojam is naujo... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Muson 84.240.56.185
2012.04.24 13:25
Jei kas ir praradęs realybės jausmą tai tu, na ir dar tas egzempliorius iš Airijos. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to TT 81.16.226.248
2012.04.24 13:42
Gaila, kad tuoj rinkimai su savo naujaisiais "gelbėtojais". Nors kartą žmonės būkit pilitietiški ir patarkit savo draugams nebalsuoti už marginalus :) ir gasprom atstovus Atsakymas į komentarą atsakyti
~bixas 91.220.209.5
2012.04.24 13:47
siandien vel kubiloido klapciukai tautai smegenis pudruoja.gal dar padekoti kubiliui,kad lietuvos skola per 3.5 metu isaugino nuo 17 iki 44 mlrd lt???suvalde krize???? :)))))i biudzeta kaip ir i bvp iskaiciuojamos ir skolintos lesos,tad jei skolinsis ne 9 mlrd ,o kokius 20mlrd lt,pasak statistikos ,,augs" ir bvp ir bus biudzeto pervirsis,o tiesa tame,kad kubiliaus ir jo saikos deka sedim giliam mesle, Atsakymas į komentarą atsakyti
~klapciukams 87.247.107.56
2012.04.24 14:34
Jeigu tai spausdintu koks nors kitas laikrastis gal butu ir juokinga.Si laikrasti skaito ikriausiai kita grupe zmoniu.
Reiketu rasyti tikrasias pajamas 22 milijardo.
O kaip reikia suprasti islaidos be Europos sajungos paramos, kur dingsta apie 13 milijardo? Gal kas pakomentuos? Atsakymas į komentarą atsakyti
~N 78.63.34.61
2012.04.24 14:48
Socdemai, paksistai, darbistai po rinkimų galės vėl taškytis išlaidom, kol vėl viskas grįš į deficitiniu biudžetus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~a 77.79.27.163
2012.04.24 15:09
Aš girdėjau, kad po mirties (rinkimų) bus Rojus.
Gausite viską, ką tik norite.
Kaip gali būti biudžeto perteklius, kai kasmetinės skolos plius EU parama apie 17 mlrd litų? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Atomas 217.117.17.57
2012.04.24 15:24
Matosi konservai tikrai "tikisi" po sekanciu rinkimu neatsitraukti nuo valstybes vairo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Litaiz 78.56.133.191
2012.04.24 15:39
paskutinis sakinys apie Šemetą, tai fantastika. Prajuokino nerealiai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~em 193.109.235.158
2012.04.24 15:46
Bus per daug pinigų??? Prisiminiau tokį anekdotą iš senų laikų:
Atvyksta generolas į dalinį, užeina į valgyklą kur kareiviai pietauja. Klausia: - Na kaip ar skanu, ar maisto užtenka?
- Tai žinoma, užtenka, dar net ir lieka, - atsako už visus seržantas.
-O kur dedat tą maistą, kuris lieka - išmetat gal? - vėl klausia generolas.
-Ne, ką jūs, tą kas lieka - viską suvalgom iki trupinio, dar ir neužtenka...
Taip ir čia - pasiskolinsim daugiau, negu išleisim, ir bus perteklius. Paprasta ir genialu :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas 178.236.196.210
2012.04.24 15:52
O kokia yra perteklinio biudžeto esmė? Surenkama daugiau pinigų nei išleidžiama, o kur tuos perteklinius pinigus deda? Išleidžia tikriausiai? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Braunikas~ 193.219.74.134
2012.04.24 15:54
tuoj runkeliai issirinks komunistus i valdzia, tie kaip mat isvogs viska kas imanoma, o ko neimanoma, tai pasiskolins ir isvogs, atidirbs Gazpromui uzsmaugdami pradetus energetines nepriklausomybes projektus (suskystintu duju terminala ir Visagino AE) ir po keturiu metu sedesime visi prasiskoline ir kone puse biudzeto pinigu isleisdami uz energetinius resusrsus i rusija.. Atsakymas į komentarą atsakyti
~mr 95.173.40.36
2012.04.24 15:58
http://www.vmi.lt/lt/?itemId=20149 Pasispaudziam 2012 nacionalio biudzeto pajamos. Iskur didieji ekspertai isgalvojot, kad skolos itraukiamos i nacionalinio biudzeto pajamas? Gal as klystu. Tie kurie nepriklauso "as zinau ir taskas" kategorijai pakomentuokit ar duokit nuoroda, kur nurodyta, kad skola itraukiama i biudzeta. Is anksto aciu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~a 78.60.155.148
2012.04.24 16:15
Pasakos..... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Topas 85.206.129.102
2012.04.24 16:16
Vel kubilius kaltas. Aciu kubiliau! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Belekas (m.vz.lt) 213.164.105.211
2012.04.24 16:42
elementarus pvz,vyriausybe pasiskolina n mln Lt,juos perskolina SODRAI,o si juos ismoka pensininkams.taigi per n padideja vartojimas kurio nebutu be tos paskolos.stai jums ir BVP didejimas,burbulinis aisku Atsakymas į komentarą atsakyti
~TT 78.60.207.168
2012.04.24 16:58
šis straipsnis turėjo būti išspausdintas balandžio 1 d.
žurnalistai sumaišė datas.... Atsakymas į komentarą atsakyti
~debilai 77.79.16.74
2012.04.24 17:04
Planuok neplanaves, juk runkeliai išrinks komuniagas, paxiu ir agurka. Vėl bus nerealus vogimas, populizmas ir švaistymas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Objektyviai 78.60.185.218
2012.04.24 17:11
dar vienas pvz kaip skolos persimeta i BVP,pasiskolina kubiloidai n mln Lt,ir istratina per visokias investicines programas kuria nauda visiskai neaiski juos,aisku prieina tik savi prie uzsakymu,BVP auga,gyvenimas gereja(velgi,tik saviems).uztai statistiskai viskas zashybis Atsakymas į komentarą atsakyti
~TT 78.60.207.168
2012.04.24 17:22
Už katastrofiškai išaugusią valstybės skolą dėkokite ne kubilui ir senmergei, o pypkoriui, blinkei ir daukšiui, kurie taškyte ištaškė visus įmanomus biudžetus, nes po jų nors ir tvanas. Jei ne tie veikėjai, perteklinį biudžetą galėjom turėti ir 2007, ir 2008 metais, ir atėjus krizei nebūtų reikėję skolintis tiek daug ir taip brangiai. Estams užteko protelio taip pasielgti, deja, lietuviams — nelabai... Atsakymas į komentarą atsakyti
~Petras 164.10.46.63
2012.04.24 17:37
~Haha (m.vz.lt) 1272382
2012.04.24 17:39
Pigi reklamele,tiems kas nelabai zino ar suvokia kaip biudzetas renkamas.Pakilus sildymo kainai,padidejo PVM surinkimas.Pakelus PVM prekems,padideja PVM surinkimas.Ir tai jus vadinate atsigavimu ? Tai tik keli pavyzdeliai,kaip "gaivinamas" biudzeto surinkimas.O kas padaryta ekonomikai atsigauti,pritraukti investicijos ? Ogi absoliuciai nieko.Visus metus,pigi propaganda.
Taip,as visiskai sutinku.Kad lakunai,svarsikai,ir kiti panasus veikejai Lietuvos politikoje.Nera geras variantas.Bet ir tai ka siuo metu turime,ir lauzto cento neverti ! Tai ka jus tikites nuo idiotu,sulindusiu ant valdzios vakuumo metu ? Kurie sedi ir trina kelnes po 15-20 metu ? Pagerejimo,progreso,profesionalaus darbo ? Pamirskite ! Visi iki vieno Seime,ir vyriausybeje.Metus po metu,kase duobe Lietuvai.Ir juokio pagerejimo nebus.Visas pagerejimas Lietuvoje buvo teisiuogiai isprovokuotas ivykiais pasaulyneje ekonomikoje.Lietuva NIEKADA nesukure pagerejima savo ekonomikoje pati.Sita larioka laikas uzdaryti,o ne tiketis kazko geresnio,po eiliniu rinkimu ! Sekmes didziuotis makaronais ant ausu ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.150.9
2012.04.24 17:42
Kokias tu nesamones kalbi? Pasiskolinam N mlrd, is ju 0,8N atiduodam uz senas skolas ir aptarnavima. 0,2N ismetams vartojimui skatitn is kuriu tik 30-40 proc grizta mokesciu pavidalu. Taigi is milijardo paskolos mokesciais grizta kiek? Atsakymas į komentarą atsakyti
~to TT 78.60.155.148
2012.04.24 17:47
Emigrantui reiketu pasidometi Lafero kreive. Mokesciu didinimas didina surenkamas pajamas tik iki tam tikro tasko. Po to surinkimas blogeja. Rodos to tasko dar nekirtom o protingi dedes sako kad mokesciai gerai sureguliuoti. PVM gali buti mazesnis bet pas mus kruva lengvatu kas iskreipia vaizda. Atsakymas į komentarą atsakyti
~majai 78.56.227.103
2012.04.24 17:52
pats kvailiausias/suinteresuociaus komentatorius koki teko matyt. Atsakyk i klausyma : stojant visai eu ekonomikai (beveik) lietuvos augimas vienas is didziausiu? Cia mus tos krentancios salys kelia i virsu ar kaip? Sedi airijoje, kur juoda propaganda. Kiek ten pasaku, ateina investuotojai, darbu n, atlyginimai belenkokie, o kada airijos valdzia atsistojo ir pasake kad buvimas pigse yra peilis po kaklu? kad grazint skolu nera net teorines galimybes (ju nepertvarkius), kodeel niekas jiems neskolina (net tvf su ipatingom salygom tesutiko skolint), kad is airijos jau dabar isvaziuoja daugiau nei i ja ivaziuoja ir t.t. ? O sedi ir skaitai, kaip gyvenimas gereje ne dienom o valandom. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to emigraves 78.60.155.148
2012.04.24 17:53
Tu nelygink Airijos su Lietuva.Nes palyginus Lietuva su Zimbabve vaizdelis bus pozitiviai sokiruojantis.Lietuva pasirodys ne silpniau Amerikos.Kas per mada lyginti vienus su kitais ? Savo uki pradzioje is klozeto istraukite,kad su kitais lyginti.Man visiskai nusispjauti kiek Airija skolinga,ir kiek Lietuva.Lietuvoje baka isipilti reikia dirbti puse menesio uz minimalia alga,o Airijoje uztenka VIENOS darbo dienos uz minimuma dirbti ! Ir tu dar aiskini apie kazkoki Lietuvos progresa ? Slepkis,ir eik toliau ekonomika kelti.Kad bent iki Airijos lygio datraukti.Lietuvos atsigavimas ? Koks ? Kada dugna ekskavatoriumi kasti nustojo,ir pradejo rankos naudoti ? Tu supranti kad Airija turi ateity,o Lietuva ne su savo politikais ? Kada minimumas ,pakeiciamas alga,1200 litu,tai vadini atsigavimu ? Tai jau kritimas zemiau nera kur,nes uz minimuma jau niekas dirbti nenori,tai vadini atsigavimu ? Jeigu Lietuva nesiskolintu tokiais tempais,jai i galva SENAI butu krizius ikaltas ! Tu tai supranti ? Kad skolomis,bandoma uzglaistyti savo nekompetencija,ir debilizma ? Airija miliardus skolinosi bankams,ir ekonomikai stabilizuoti ! Kam Lietuva skolinasi ? Bulvems ir duonai pirkti !
Toliau mano nuomone,Lietuvos laukia ziaurus laikai.Sumazejus vartojimui,bus toliau keliamos kainos.Kaip produktams,taip ir karstam vandeniui.Gazpromas viena kuba duju Lietuvai,greitai pardavines po 100 zaliu ( beveik juokauju).Nes Lietuva negali suvartoti tiek kiek vartojo anksciau,vartojimo nera,pramones nera.Ta suprantanti "vyriausybe" deda haotiskos pastangos,kad bent siek tiek sulaikyti kainu kelima.Tai kalba eina ne apie energetini sauguma,kalba eina apie debilus valdzioje.Kurie ant tiek nuskurdino sali,kad zmones pajamu neturi,kad bent ir padidejusios kainos sutikti su karti sipsenele.Atvezk Zimbabve prie Baltijos juros,turesi toki pat varianta,kaip siandienines zmoniu pajamos Lietuvoje ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to to 178.167.150.9
2012.04.24 18:10
Nieko tokio.Kiti metai laukia dar didesnio Lietuvos skolu.Tai dabar socdemu ir konservu klaidos taisomos.Kada Lietuvele dar nebuvo tokioje duobeje.Kaip teks kompensuoti sitos valdzios veiksmus,kada ekonomika nesugeba uztikrinti skolu ismokejima,ir paskendo dar gylesneje duobeje,stai klausimelis.Dabar skolinotes po 10 miliardu per metus.Arteja metai kada teks skolintis po 15. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.150.9
2012.04.24 18:14
Idiote, sakai nelygint, o pats visur tik ir kisi palyginimus kas ir kur ka daro. Susitvarkyk galva. Sveicarijoje uztenka 2-3 valandas dirbt kad isipilt baka. Apie koki Nnusmurgusia airija kalbi? bek atgal delfin.
Lietuva pasiskolino skolom grazint. Airija negali grazint skolu, todel niekas net neskolino jai (iskyrus tvf uz visiska autonomijos atidavima). Su savo propaganda gali **** ** ir kuo greiciau. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to emigraves 78.60.155.148
2012.04.24 18:19
gal ta airija ir sedi dar didesnej skylej nei lietuva,taciau negirdejau ,kad is jos i lietuva griztu lietuviai.kai i lietuva prades grizineti emigrantai lietuviai is viso pasaulio,tada ir suprasiu,kad lietuvos valdzia kazka teigiamo nuveike ir krize iveike,o kol kas visi tik bega is ciai...,o visos tos sapaliones ,kad bvp ,auga ir ekonomika kyla,tai tik propaganda ir melas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~lex 87.247.107.56
2012.04.24 18:40
Sveiki,

As esu samdomas komentatorius, kurio tikslas sugriauti pozityvias diskusijas.

Jei paziuresite i mano komentavima, tai jis vyksta nesustojant. Jokio kito darbo as is tiesu neturiu. Jusu stumimo ant manes isprovokavimas ir maziau besidominciu skaitytoju suabejojimas teigiamomis naujienomis yra mano pagrindinis darbas ir tikslas. Uz tai as gaunu pinigus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~~Emigraves 81.7.90.216
2012.04.24 19:00
Airiai emigruoja visur - į JAV, Australiją, NZ ir pan., kur tik sugeba angliškai susikalbėti. Airijoje pasaulio airių yra mažuma.

Aišku imigrantams ten rojus. Bet greitai tik imigrantai ten ir liks. Kaip beje rojus Lietuvoje pakistaniečiams ir pan. Atsakymas į komentarą atsakyti
~emigracija 78.60.52.224
2012.04.24 19:01
rinkimai arteja, kliedesiu daugeja! Atsakymas į komentarą atsakyti
~123 84.46.234.179
2012.04.24 19:19
kokiam tu mieste gyveni? gal galim nueit i koki puba ir padiskutuot? nes matau, kad tau isvis protelis susisukes, maisai elementarius dalykus ir sunkiai supranti ekonominius desnius. Gal pavyks perkalbet :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~kitas emigraves to emigraves 109.77.82.26
2012.04.24 19:34
kitam emigravusiam, patarciau negaisti savo laiko ir negadinti savo nervu, jis greiciau ikalbes, kad tu po 5 minuciu mirsi ir is to streso tu patirsi infarkta po 5 minuciu, nei kad ji atvesi i prota. Atsakymas į komentarą atsakyti
~immo 77.221.67.31
2012.04.24 19:40
po rinkimu gris komunistai ir biudzetas dar labiau prakiurs :) Atsakymas į komentarą atsakyti
~nieko tokio 84.15.119.62
2012.04.24 19:54
atėmė vaiko pinigus, apkarpė pensijas, bedarbiams nebemoka it t.t....va ir perteklinis...tik vienas klausimas kyla nafik mokėti mokesčiusjei susirgęs moki, iki pensijos bešansų išgyventi.... Atsakymas į komentarą atsakyti
~123 86.100.133.96
2012.04.24 20:17
na, turint galvoj kad pirmo ketvirčio Finmin planą gamintojai su vartotojais sugebėjo viršyt 4,1%, Šimonytės perdėm optimistiniu planavimu neapkaltinsi.

Tačiau gyvenam atviroje rinkoje, visada yra jos didenybė globali ekonomika, kuri gali BVP-biudžeto planus tiek pagerinti, tiek pabloginti. Tačiau galima daryt išvadą, kad paklausai nebuksuojant, 2009-ų vidinė devalvacija ir nuotaikų dugnas padeda toliau kilti tiek eksportui, tiek vidaus vartojimui. Tačiau smulkus verslas vis dar laukia iš seimo mažosios bendrijos, šešėlis daug kur išlieka, migracija į kitų šalių darbo rinkas taip pat, jaunimo mažėja, gimstamumas kiek pakilęs vėl krenta, taigi tikėtina, kad ilgalaike prasme turėsim problemų su darbuotojų pasiūla, ypač aukštesnės kvalifikacijos. Jei augimą keliam kaip tikslą, teks kviestis trečiųjų šalių piliečius, ir tam reikia ruoštis (valdžiai, verslui, visuomenei) jau dabar. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Mauras 78.60.142.241
2012.04.24 21:22
Nematau problemos del airiu emigracijos.Jie emigruoja jau pora simtu metu.Vienais metais daugiau,kitais maziau.Kas netrugdo siandieniniams Airijos vyriausybes planams,statyti mokyklas.Kurioms numatyta 5 miliardai euru.Skirtumas tarp Lietuvos ir Airijos yra toks.I Airija atvaziuoja zmones dirbti,i Lietuva norinciu atvaziuoti nera,arba praktiskai nera.I Airija zmones atvaziuoja kurti gyvenimus ,sunkiai dirbant.I Lietuva atvaziuoja gastroleriai furistai,nurauti gabala per kadencija,ir isvaziuoti namo.Is Airijos isvaziuojantis sukuria daugiau galimybiu atvaziuojantiems,isvaziuojantis isLietuvos zlugdo juos ekonomika.Stai tokie,skirtumeliai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 178.167.150.9
2012.04.24 21:49
nesuprantu is kur tokie pokyciai pajamu ir pelno mokesciuose? Atsakymas į komentarą atsakyti
~aina 77.221.68.160
2012.04.24 22:03
Bijau kad darbininku is kitu saliu nesulauksi.Nes kitu saliu ekonomikos,turedami vietos augimui,ir isnaudodamos galimybes sauna i virsu.Priesingai nuo Lietuvos,kurios valdancioji dauguma totaliai korumpuota,ir kuriai Lietuvos reikalai akivaizdziai nerupi.Nes viena diena pablogejus situacijai,jie draugiskai surinks lagaminus,ir iskeliaus i siltus krastus.Kur senatvei jau isigyti plotai.Kada tuo metu,Lietuva paskes ,.tam tikrame skystije ! Jis gyvena sia diena,sia navaro valanda,ir jiems gyliai nusispjauti i ekonomikas,formules,ir tuo labiau zmones. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to Mauras 178.167.150.9
2012.04.24 22:41
Aš manau, kad diskusijas kas ką išvogė galima jau pabaigti. Oficiali informacija statistikos departamente: http://www.stat.gov.lt/lt/news/view/?id=10467
"Valdžios sektoriaus konsoliduotoji bendroji skola nominaliąja verte metų pabaigoje" eilutė teigia, kad 2008 buvo susikaupusi 17 milijardų litų valstybės skola. 2011 metų gale turime 41 milijardą skolos, vadinasi per tris metus ji išaugo 24 milijardais arba 8 milijardus kasmet!!! Jei konservai nesitaško išlaidom, tai šalį griauna tai tikrai. "Ministras" Šemeta savo prognozėje apsiriko tik daugiau nei 10 milijardų, ačiū Dievui, kad išvyko, kol jo netikėtai kokia kita krizė neužklupo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Sveiki 78.60.2.9
2012.04.24 23:03
analfabete, daugiausia augimo potencialo turi maziau issivyciusios salys. Furistas esi, tai suprasi : airijios, vokietijos, uk, prancuzijos ir t.t. augimo potencialas lietuvos/latvijos/bulgarijos ir tt. augimo potencialui i daiktadeze tilptu. kai nieko nesupranti, tai geriau nieko ir nekomentuok Atsakymas į komentarą atsakyti
~to emigraves 78.60.155.148
2012.04.24 23:52
Tavo valstybe neissivysciusi,tai kad augimas jai negresia.Ir artimiausiu metu,jeigu ja nepribaigs savi.Ja pribaigs kainos.Uz dujas,nafta,kura,konservus,ir t.t.Nes tavo valstybe nepadare juokio progreso,kad zmoniu pajamos atitiktu pasaulio kainoms.Viskas,atvaziavome.,. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to to 178.167.150.9
2012.04.25 01:41
konservai padare klaida. labai didele. reikejo po praejusiu rinkimu buti ne tokiems patriotiskiems ir valdzia palikti socdemams formuoti. butu pirmus milijardus pasiskoline socdemai, tai dabar nebutu tiek reksniu. dabar visi zinotu kas yra kas valstybeje. aisku tai Lietuvai butu daugiau kainave, bet benrdoje sumoje viskas atsipirktu. o dabar kiek negalvojanciu reksniu..... Atsakymas į komentarą atsakyti
~z 78.60.88.190
2012.04.25 01:48
nepastebejot, kad viskas kas teigiama bus rytoj, taciau viskas kas blogai buna siandien cia ir dabar. mulkiai jusu konservai Atsakymas į komentarą atsakyti
~Vardas (m.vz.lt) 78.63.219.21
2012.04.25 07:26
Šiaip sektoriuose tai yra pokyčių. Jūs žinote kiek pakilo IT atlyginimai? O kodėl?

Atėjo Barclay, kuris čia perkėlė savo IT aptarnavimą. Ir liko labai patenkinti lietuvių noru dirbti. Apie tai nuėjo gandas, dabar kiti čia atkelia savo padalinius.

Tai ženklas universitetams kokia kryptis perspektyvesnė už vadybininką/teisininką.

Beje, šitas pokytis įvyko dėl šios vyriausybės veiksmo. Atsakymas į komentarą atsakyti
~IT 84.46.161.61
2012.04.25 07:35
Bet ziuriu vis dar yra debiliuku kurie pasiziuri kokia valstybes skola buvo ekonomikos pakilimo laikais ir kokia yra dabar bei daro isvadas :))

Tokiems analfabetams siek tiek daugiau standartines informacijos pamastymui:

1. kai biudzetas planuojamas, tai visi rekia, kad reikia pensijas kelti, pasalpas didinti, mokytojams ir kitiems algas didinti ir pan. Bet kai reikia tam pinigu skolintis, tai visi jau rekia i kita puse :) Visa laime kad turim normalia Vyriausybe, kuri neleidzia didinti biudzeto deficito virs 3%.
2. Norint ivertinti skolinimasi sios Vyriausybes reikia atkreipti demesi i tai, kokiom salygom jai teko dirbti. 2009 metais, po socdemu ir darbo partijos "pasirengimo" krizei, Lietuvos BVP krito beveik daugiausiai visoje ES (labiau krito tik Latvijoje) - 14,8%. Taigi Lietuva neteko didziulio kiekio pajamu ir nors isipareigojimai buvo siek tiek sumazinti (nors ir su dideliais ivairiu suinteresuotu grupiu protestais), bet toli grazu nebuvo sumazinti proporcingai kritusioms pajamoms. Taigi akivaizdu, kad be skolinimosi nebuvo jokios iseities (nebent griutis salies viduje). Nors si Vyriausybe ir skolinosi, bet pinigai buvo skirti dengti ankstesnes paskolas ir ankstesnes Vyriausybes prsiimtus isipareigojimus - is skolintu pinigu nebuvo didinamos nei pensijos (isskyrus paskutiniu metu atstatyma), nei pasalpos, nei valdininku ar kitu biudzetininku algos ar panasios islaidos.
3. Kaip mineta, LT BVP 2009 metais krito 14,8% (atitinkamai reik turet omenyje ant kiek stipriai krito pajamos). Palyginimui 2009 metais Airijos BVP krito 7%, Ispanijos - 3,7%, Italijos - 5,5%, Vengrijos - 6,8%, Portugalijos - 2,9%, Islandijos - 6,8% (Eurostat duomenys). Taigi, nors siu saliu BVP (ir atitinkamai pajamos) krito nepalyginamai maziau nei Lietuvos, bet sios salys, skirtingai nei Lietuva, suzlugo ir/arba prasiskolino zymiai labiau nei LT.

Akivaizdu, kad musu Vyriausybe, dirbdama tokiomis salygomis, padare tikrai gera darba ir skolinimasi reikia vertinti visame kontekste. Ne kiekvienam runkeliui tai suprasti, bet apsisviesti verta. Atsakymas į komentarą atsakyti
~EKO 88.119.227.148
2012.04.25 07:37
Gali per daug neplanuoti, kai tik socdemai ateis i valdzia vel bus minusinis ir net labai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Sizifo kancios 82.135.244.153
2012.04.25 09:13
kaip arklys nematai kas vyksta aplinkui arba nenori matyti, savo įžeidinėjimais tik parodai, kad pats esi tas minimas runkelis.

1. Iš valstybės skolos gali spręsti, kokie buvo biudžeto deficitai, o iš jos pokyčių akivaizdu, kad tavo taip vadinama normali vyriausybė 3 metus turėjo didesnį nei 3% deficitą, tai ar normali ji? Teisingai sakai, kad visi suinteresuoti įvairių išlaidų didinimu, bet ar ne patys konservatoriai 2008 pradžioje rėkavo, kad reikia mokytojam algas kelti ir pan. Manau, kad vyriausybės normalus darbas nutrūko, kai pasidarė mažumos vyriausybė, o gal kai atėjo Kirkilas, bet faktas tas, kad konservatoriai tada irgi buvo kaip ir valdžioje, nes be jų pritarimo būtų buvę sunku priimti sprendimus, ar ne? pvz taip ir atsirado milijardas ar trys mokytojams, sutinki? Adamkus dar rašė, kad visą tai jie darė iš išskaičiavimo ir politinių tikslų. Patys privertė pakelti, tada atėjo į valdžią ir sumažino atgal :). Paskutinis straipsnio sakinys irgi byloja, ką jie planavo, o gavosi totaliai kas kita. Mano išvada - kad griovė valstybę, galvodami kaip atimti ir padalinti, sugriauti, o iki šio laiko jie nieko nesukūrė.
2. Mano argumentas buvo tas kad 41 milijardo skolai nepasirengsi nė pro kur... Dar kartą pagalvok, kaip ji pajamų neteko. Ir ar BVP įtakojo pajamų kritimą ar pajamų kritimas įtakojo BVP. Pamąstyk tada iš kur pajamos krito, juk mokesčiai tai pakelti buvo. Sunkėjančiomis ekonomikos sąlygomis tai sąlygojo didelį bankrotų kiekį, daug bedarbių, iš karto krito vartojimas ir SPROGO Sodros rezultatai. Tokias sąlygas jie patys pasidarė... Gaila liaudis dažniausiai mato tik tai ką jiem sako... O tu teigi, kad ekonomikos rodikliai įtakojo ekonomiką, o ne atvirkščiai.
3. Įdomu, kad nekrito išlaidos, t.y. valstybė nesugebėjo sumažinti biurokratinio aparato, o priešingai jį tik padidino, o energetikos ministerija apskritai nieko naudingo nenuveikė. Svarbu buvo kuo daugiau atleisti ir įkišti visur savus ir nesvarbu moka jie tą darbą dirbti ar ne... Man tai komedija, kai aktoriai vadovauja ministerijoms, tai ko iš jų gali norėti.

Akivaizdu, kad vyriausybė tavo minimas sąlygas nemaža dalimi pati susikūrė... nesakau, kad kirkilas ten gerai valdė, tikrai trūko tvirtos rankos, bet ne jos viską sušiko. Žinai būtų mūsų skola 2008 ne 17 mljr. o 14, tai kas nuo to būtų pasikeitę? Beje manau, kad kai kuriuos prieš tai atlikto darbo vaisius nepelnytai prisiskiria esama valdžia. Karas keliuose, uosto veikla juk nepagėrės iš karto, otam reikia įdirbio, bet čia gal jau per gilu.

Sekmės! Atsakymas į komentarą atsakyti
~to eko 193.109.235.158
2012.04.25 09:33
1) Kad nereiketu skolintis pensijoms ir t.t.Reikia isijungti smegenys,ir kelti ekonomika.Kad butu pensijoms ir t.t.O kadangi ten sedi debilai,kurie trina kelnes po 15-20 metu,o patarejai pas juos partiju remejai,tada lieka skolintis.Nemeluok kad pensijos keliamos ! Juos grazinamos i prieskrizini lygi,po to kaip buvo MAZINAMOS.
2) Ir vel meluoji.Konservai i valdzia atejo pries 20 metu.O ne pries 4-5.Taip kad bardake Lietuvoje JIE TEISIUOGIAI KALTI.
3) Pajamos sumazejo daugiau negu Airijoje,Italijoje ? Teisingai ! Juk nuo Nepriklausomybes atkurimo laiku,niekas ir nebuvo daroma,kad zmones turetu pajamos .Tai kas kaltas kad pajamu zmones neturi Lietuvoje,dede is Sibiro ? Ar ponas Antanas,kuriantis Lietuvos istatymus ? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to EKO 31.200.167.93
2012.04.25 09:36
EKO samdomas,agitacines brigados darbuotojas.Priklauso juoduju bereciu buriui.Litas uz komentara.Svarbiausiai itikinamai kledeti,kad panasetu i tiesa.Priduodant savo personai reiksmingumo,izeidziant kitus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 31.200.167.93
2012.04.25 09:54
idomus kai kuriu pamastymai. tipo krizes padariniams, t.y. smukusioms pajamoms, skolintui biudzetui ir tt. jokio idarbio nereikejo. jei viskas atsitiko per keleta savaiciu po naujos valdzios isrinkimo tai jau jos cia kalte. o visiems teigiamiems dalykams: sumazejusiam zustamumui keliuose, uosto veikla ar dar kaskas, tai jau sitam reikia idirbio ir jis pagereja del pries tai buvusios valdzios veiklos.
tai gal nesilaikykim dvigubu standartu. jei jau reik kaskam idirbio tai reik. o jei nereik tai nereik. tada gyvenam mes turbut momentiniam pasaulyje. pvz. Seimas priima istatyma del nerukymo kavinese. ir tuo paciu momentu kai paspaudzia paskutinis parlamentaras paskutini mygtuka turetu visose kavinese visoje Lietuvoje dingti pelenines is ranku rukokiams iskristi cigarete ir t.t. patys suprantat kad tai neimanoma. tai kuo skiriasi ekonomika? tik tuo kad ji sudetingesne ir sunkiau tai suvokti.
didzioji dauguma bankrutavusiu imoniu bankrutavo ne del naktines reformos (nors neneigiu kad tai irgi turejo kaskiek itakos), bet bankrutavo todel, kad visoje EU ir pusej pasaulio prasidejus krizei, o bankams sustabdzius paskolas niekas nieko ne tik kad nenorejo pirkti, bet ir neturejo uz ka. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z 78.60.88.190
2012.04.25 10:10
ir dar. galsiektiek nemoksiskai bet paaiskinsiu kai kuriems kaip sukasi pinigai ir kas atsitinka kai ju nelieka.
pvz Kazys kokiam nors Kupiskyje sugalvoja statyti nama. Bet tan neturi pinigu. nueina i banka ir gauna paskola. nusiperka plytu. uz plytas sumoka Petrui. Petras gaves pelna nusprendzia nusipirkti zmonai zieda. sumoka Jonui. Jonas gaves pelna nusprendzia skaniai pavalgyti restorane. Sumoka Onutei. Onute gavus pajamu nusprendzia nusipirkti palta ir t.t. o tokiu Kaziu su paskolom pries krize buvo labai daug visoje Lietuvoje. todel visi turejo pinigu ir visi buvo laimingi. o tada atejo krize. ir bankai pasake stop. pinigu mes neskolinsim. ir jei pries krize kasmenesi i ekonomika tokiu budu buvo imetama desimtys milijonu litu, tai viena diena visas tas srautas dingo. na cia kaip pvz dirbat, gaunat atlyginima ir viena diena nustoja jums moketi. cia lygiai tas pats ekonomikoj. tada zmones pamate, kad ateina krize. issigando ir nustojo leisti savus pinigus. tokiu budu is ekonomikos per keleta dienu pasitrauke simtai milijonu litu. krito apyvartos ir t.t. o kai krito apyvartos sumazejo visi mokesciai: PVM, akcizai, pelno ir t.t. o valstybes islaidos dar nesumazejo. reikejo moketi atlyginimus, pensijas, moketi uz konkursais nupirktus daigtus ir t.t. ir tada atejo sita vyriausybe ir rado: 1. tuscia biudzeta; 2. kardinaliai krentancias pajamas be vilties kad greit sustos kritimas; 3. niekam tame tarpe ir valstybei neskolinancius bankus. Kokius turejo valstybe pasirinkimus: 1. Atideti ar isvis nemoketi 2/3 Lietuvos gyventoju atlyginimus, pensijas, pasalpas ir t.t. 2. devalvuoti valiuta ir pvz jei turejot kiseneje tukstanti Lt tai liktu tik 500Lt ar panasiai. 3. Priimti grieztas ir labai staigias priemones sumazinti islaidas, suvaldyti biudzeta ir parodyti bankams, kad Lietuvai galima skolinti. Tokiu budu ateities kartu saskaita pasiskolinti pinigu ismoketi sumazintas pensijas, algas ir t.t. ivykdyti isipareigojimus. Tokiu budu neleisti bankrutuoti valstybei. kas ir buvo pasirinkta. stai jums ir naktine reforma. ar ten buvo padaryta klaidu? be abejo kad buvo. bet kas nedirba tas neklysta. o jei aplinkybes vercia dar ir skubeti griunancios valstybes akivaizdoje, tai tu klaidu gali buti tik dar daugiau. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z 78.60.88.190
2012.04.25 10:20
idomu, ka jie rado ateje i valdzia ir siaip nemaza dalis valdzios dabartines buvo valdzioje ir pries tai. Tiesa sakant, krize buvo neisvengiama ir cia jokia valdzia nebutu turejusi kiausu, kad jos isvengti. Klausimas yra tik jos gylis, t.y. kaip su ja tvarkomasi. Is esmes teisingai aiskini, tik abejoju del tavo prielaidu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to z 193.109.235.158
2012.04.25 10:33
as nesakau, kad atejo cia tokie sventieji ir viska sutvarko. tik bandau pats suvokti ir paaiskinti kodel vyko tokie procesai.
Del kritimo gylio, tai skaiciu dabar nepamenu, bet kiek atsimenu gylis buvo panasus ir Estijoj su Latvija, nors visos trys valstybes vykde gan skirtinga politika. viena draugavo su TVF kita neturejo skolu ir pan. o tai tik parodo, kad tai yra sisteminis dalykas. ir visoms panasioms valstybems kritimas buvo didelis. na dabar aisku galima iki pazaliavimo gincytis del gylio. ar 18proc daug ar mazai. su kuo lyginti. o ar galetu buti 15proc ir del kokiu vieksmu. ar galetu buti net 21proc ir del kokiu vieksmu. patirties net pasaulyje nelabai kas turi kaip tokias krizes valdyti ir ka daryti. as nekalbu apie ten kokius JAV ekspertus. bet ten situacija visai kita. prisispausdina pinigu ir gyvuoja sau, neziuredami nei ka tai reiskia aplinkiniams nei kur tai veda ekonomika. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to "to z" 78.60.88.190
2012.04.25 11:03
Valdžios užtarėjai, kurie čia komentuoja - jūs tokie pat trumparegiai ir paviršutiniški, kaip ir valdžia, jūs nesuvokiat fundamentalių ekonomikos dėsnių. Vienintelis iš esmės teisingas jūsų argumentas tik tas, kad nebuvo Lietuvai kitos išeities, kaip tik skolintis. Taip, tai tiesa. Tačiau esminė tragiškas pasekmes sukėlusi valdžios klaida buvo visiškas susikoncentravimas vien tik į viešojo sektoriaus problemas, absoliučiai ignoruojant verslą, kuris būtent ir yra visos ekonomikos pagrindas. Valdžia visiškai nieko nepadarė, kad krizės metu palengvintų sąlygas verslui, greičiau tik priešingai. Kodėl negalėjo paspausti ar net įpareigoti bankų bent kažkiek palaikyti finansavimą verslui, duoti atidėjimus o ne smaugti? Pavyzdžiui, prasidėjus krizei Didžiosios Britanijos valdžia tai net įpareigojo savo bankus papildomai išskolinti apie 20 mlrd svarų smulkiajam verslui ir kiek įmanoma negriežtinti sąlygų, nes smunkant ekonomikai smulkieji yra mažiausiai atsparūs finansų trūkumui. Bankai bene labiausiai atsakingi dėl kilusios krizės, tai jie ir pūtė tą burbulą, todėl visai logiška būtų buvę priversti juos prisiimti dalį naštos ir įkinkyti į bendrą vežimą. Lietuvoje nuosmukis tikrai būtų buvęs daug švelnesnis, jei valdžia būtų ėmusis skubių realių priemonių verslo finansavimo, darbo santykių liberalizavimo ir smukaus bei vidutinio verslo palaikymo priemonių. Tačiau ji visiškai nieko nedarė šioje srityje, nebent žodžiais. Išdidžiai apskelbta ir merdinti būstų renovacijos programa - pasižiūrėkit vėlgi į UK - kodėl nepasekti jų pavyzdžiu, tai tikrai akivaizdžiai daug veiksmingesnis modelis negu mūsų politikų buka programa, kuria bandoma užkrauti finansinę naštą tiems, kurie ir taip pinigų neturi. Daug čia galima rašyti, bet protingus valdžios sprendimus ant pirštų gali suskaičiuoti, ir tai nelabai jie reikšmingi, o kvailų, atvirai protekcionistinių ar nukreiptų tarnauti suinteresuotoms grupėms, vos ne kiekvieną dieną išgirsti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas 178.236.196.210
2012.04.25 11:27
nagi pasiziurekime.
Sakai Didzioji Britanija paspaude bankus. o dabar palygink banku dydi (nepamirsk kad LR veikiantys bankai daygiausiai yra didziuliai uzsienio kapitalo bankai) ir lietuvos ekonomika ir Didziosios britanijos ekonomika su ju bankais. o dabar pats atlik eksperimenta. nueik nupirkti pomidora i turgu ir paspausk ten sedincia mociute suteikti tau nuolaidu. o dabar nueik i MAXIMA ar RIMI (kas tau priimtiniau) ir paspausk ju vadovus padaryti tau nuolaida. koks bus rezultatas? cia tas pats. Lietuva tera maza valstybele su savo maza ekonomikele, kuri tera tik duok dieve kokio vieno menesio kokio nors SEB ar SWEDBAnk banko apyvartos dydzio. o gal ir dar mazesne. ka tu smulkus gali nuejes ten paspausti ar pareikalauti. tuo labiau kad sprendimai tuose bankuose priimami ne Lietuvoje, o centrinese bustinese, kuriems ar Lietuvoje zmones gyvens gerai ar blogai giliai vienoj vietoj...
del renovacijos cia plati tema. tik pasakysiu pvz pamastymui. kodel kaskas turi rupintis tavo bustu, jei tau paciam tai nerupi. kodel valstybe isvis turi didziules sumas kisti i busto modernizavima jei zmonems ant to giliai nusispjauti. visu pirma zmogus turi suprasti, kad jo nekilnojamas turtas yra verbyte. kad juo reikia rupintis taip pat kaip rupinamasi pvz automobiliu. tiap kaip automobiliui perki padangas, valytuvus, pili kura, keiti tepalus ir t.t lygiai taip pat reikia elgtis su NT. turi keisti stoga, kiaurus vamzdzius, jei reik ir visa sildymo ar apsildymo sistema, jei ji pasenus ir neduoda laukiamos naudos. juk jei tavo senas automobilis su 4l varikliu per daug ryja degalu, jau per daug vaziuoji i servisa tai ka darai? keiti toki auto. su NT tas pats. turi arba keisti ji arba modernizuoti, kad atitiktu siandienos aktualijas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to ekonomikos ekspertas 78.60.88.190
2012.04.25 11:38
bet bankrutavo todel, kad visoje EU ir pusej pasaulio prasidejus krizei, o bankams sustabdzius paskolas niekas nieko ne tik kad nenorejo pirkti, bet ir neturejo uz ka ?

O stai ir akivaizdus valdanciuju trukumas ! Kurie nepasirupino vidiniu vartojimu,nepriklausoma ( is dalies ) ekonomika.Neuztikrino salies ukio augimo.Ir elementariai jojo ant pasaulio tendenciju augimui,nemastant apie tai,ka reikia daryti,kad isvengti krizes.Siuo metu ipatingai megstama sakyti,kad viskas Lietuvoje pablogejo del pasaulio krizes.Bet labai daznai pamirstama,kad krize smoge Lietuvai stipriausiai.Kodel ? Todel kad valstybe buvo neisvystyta,ir maitynosi nukritusiu duonos gabalu,nuo pasaulio eknomikos stalo! Lijo visur,tik vienos salys pasitiko krizes lietu su striukitemis,ir lietsargiais.O Lietuvele basa be maikytes ! Ir tai kalte ne tik socdemu,ar konservatoriu.Tai kalte VISU kurie valdzioje jau 20 metu ! Ir kas svarbiausiai,niekas nepasikeis.Nes rinkimose balsuosime uz tuos pacius snukius,tuos pacius saraselius,ir sedesime tame paciame klozete ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 11:43
Uzsienyje valstybe DOTUOJA renovacijas,nauju energijos saltyniu irengima.Nes sutaupes pinigus namo savininkas,kurio islaidos sumazejo del renovacijos.Isleis daugiau pinigu,taupant ant saskaitu,ir valstybe surinks daugiau mokesciu,bei bus islaikomos vietines darbo vietos.Kas daroma Lietuvoje ? Pasodino visus ant monopolininku sildymo tekeju adatos.Kainos pastoviai kila.Dabar uzmeta dar paskolos kilpa renovacijai,NT savininkui.Ir ka mes turime ? Centus skaiciuojanti,galus su galu vos sudurianti pileti ? Tai dar ne viskas.Sumazejus pelnui delrenovaciju,silumos ukiai vel kels kainas.Iki tuol kol netures gera pelna,o vartotojas nemokes tiek,kiek mokejo anksciau ! Tai kad apie renovacija Lietuvoje gali PAMIRSTI ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 11:52
Na valstybe turi tam tikru irankiu nustatyti pvz kainos lubas maisto produktam ar pan. Aisku, kazin ar priverstu uzsienio bankus skolinti daugiau, ypac kai jiems neskyre savo lesu kaip DB. Velgi tavo prielaidos apie apyvartas nera visai teisingos. Del renovacijos rinkciausi maziau demokratiskus budus vien del to kad leisti pinigus suktis salies viduje, taip butu ir daugiau pajamu valstybei ir milijardas dykas nestovetu.
Kad sprendimai trumparegiski ir pavirsutinski 100% sutinku, nes teko girdeti, kad su ju atejimu buvo sunaikinta labai daug patirties, kompetencijos, valstybei tikrai naudingų projektų (ne viskas pas mus tik pinigų plovimas ir vogimas) - čia jau ne finansų sprendimai, o tik valdančiųjų interesai. Žinoma, to statistikoje akivaizdžiai nesimato... Atsakymas į komentarą atsakyti
~to z 193.109.235.158
2012.04.25 11:53
as tau turiu tik viena klausima. Kaip vyras vyrui atsakyk. Jeigu Lietuva kyla tik tada, kai kyla pasaulis ir pan. tai kodel dabar, kai europa praktiskai sustojusi, Lietuvos augimas vienas didziausiu? Nekalbu apie kritima ir t.t. Man konkreciai prasau, kodel mes augam jeigu kiti krenta? Jug pagal tave tai neimanoma. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to emigraves 78.60.155.148
2012.04.25 12:04
Atsakysiu ! Jeigu vienas kaimas prasiskolines,o kitas nelabai,ir jama i skola.Kuris is tu kaimu augs o kuris ne ? Be to,kuris zmogus eis iki parduotuves greiciau ? Sotus,ka tik pavalges,su gera nuotaika.Ar kuris jau savaite nevalge,ir ka tik pinigus pasiskolino ?
Ir kuri ministerija skelbs pozitivesnius duomenys.Ta kuri tik pradejo darba po rinkimu,ar ta kurios kadencija baigiasi pries rinkimus ? Kuri imone mokes Stai tau paprasti klausymai,kuriose tu pamatysi visus atsakymus.
Kada as pamatysiu kad Lietuvoje realiai auga NT kainos,sparciais tempais mazeja bedarbiste,ir auga atligynimai.Tada as patikesiu kad vyksta pagerejimas.O tai kad imone sumokejo daugiau mokesciu,del ju padidejimo,ir darbo jegos apmokestinimo.Ir tuo paciu metu imoneje mokamos asaros,1000 litu.Biudzetas surinko daugiau pajamu,kada sildymas kainavo 1000 litu vietoje 650.Kada kuro kainos sove i virsu,kaip ir surenkamas akcizas i biudzeta.Kada produktai ir prekes brangsta greiciau negu zmones juos suvalgoIr is to ,irgi surenkamas biudzetas ( PVM,akcizai)Vadinti tai ekonomikos pagerejimu,man tikrai noro nera. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to to 31.200.160.20
2012.04.25 12:19
visiskai nieko neatsakei. As klausiu, ne kodel aplamai kyla. Apie tai dabar neina kalba. Kalbu kodel kyla kai kiti krenta? Pagal tave tai neimanoma. Nesvarbu padidino mokescius, sumazino, oras blogas ar ateiviai atskrido. Tu teigi, kad lietuvos kilimas imanomas tik kylant visam pasauliui. Dabar praktiskai kyla tik kinija. Europa krenta, Jav stovi vietoje. Tai pasirodo, kad nusisneki, ir krentant didziajai daliai valstybiu lietuva gali augti. Nepriestarauk pats sau.
ekonomikos pagerejimas yra vertinamas taip : paimami 2010 metai ir 2011. Jei 2011 skaiciai geresni, vadinasi ekonomika kyla. Taskas. Atsakymas į komentarą atsakyti
~to emigraves 78.60.155.148
2012.04.25 12:29
Skaiciai neatspindi realybes.Statistine informacija tai kortu kalade.Kokia korta ant virsaus padesi,tokia ir bus tiesa.Ir tai nebus melaginga informacija,nes nauju kortu i kalade nekisama :).Sekmes didziuotis makaronais ant ausu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to to 31.200.160.20
2012.04.25 12:33
na cia siektie ideologijos ir supratimas skiriasi. rasai apie produktu kainu reguliavima. taip tai yra iseitis ir ji gali buti naudojama tokioj planinej ekonomikoj kaip buvo TSRS. t.y. pvz uauginu pamiroda. ji uzauginti kainavo 10Lt (kainos hipotetines). man valdzia sako tu turi parduoti uz 5Lt. koks sveiko proto zmogus po to augins ar pardavines tuos pomidorus? manau joks. o cia ir skiriasi kapitalizmas nuo socializmo. socializme pvz. Rusija parduoda naftos ir tuos penkis litus perkiala sau i kita kisene, kad apmoketi skirtuma. kitos socialistines salys. pvz Kuba ar panasios kurios neturi naftos ir is ko kompensuotis tokius dalykus skursta ir eina su istiesta ranka pas ta pacia Maskva. o kapitalizme tuos dalykus reguliuoja rinka. jei siandien uzauginau uz 10Lt svikaina, parduotu uz 15Lt. mazai konkruencijos, parduotu uz 20Lt. 20 Lt labai daug. atsiranda kruva kitu verslininku, kurie paskaiciuoja, kad 10Lt pelnas yra labai geras ir ateina i ta rinka ir pradeda gaminti ar auginti ta preke. atsiranda daug pardaveju, maziau pirkeju. kaina is pradziu vel krenta iki 15Lt po to iki 13;12 ir pan. bet niekad zemiau savikainos. na isskyrus kai kurias isimtis(pvz dempingas ir pan.) bet jau cia nesvarus zaidimai. todel riboti prekiu kainas ir tuo paciu palaikyti kapitalistine santvarka ir laisva ekonomika didziausia nesamone. jei jau norim reguliuoti kainas tai isivedinekim tada planines ekonomikas ir pan. tik pries tai pagalvokim ar turim is ko tokius triukus kompensuoti kaip pvz Rusija. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves. 78.60.88.190
2012.04.25 12:36
na del verslo nezinau kaip tu, bet galiu as uz save kalbeti, nes kaip tik tuo metu per krizes kuriau savo versla ir kaip tu sakai joju ant pasaulio stalo trupiniu ar kaip issireiskiai. galiu atsakingai pareiksti, kad man netrukde nei vienas is priimtu sprendimu (gal pataikiau tokia sriti ar ka. nezinau), bet didziausias trukdis man buvo tai kad dingo pinigai is rinkos ir niekas nieko negalejo pirkti ir nenorejo. o del to buvo kalti bankai. su blogais valdzios sprendimais netgi atbulai man valstybines istaigos tokios kaip Eksportuojanti Lietuva ir panasios suteike labai daug ziniu ir pagalbos. persiorentavau i eksporta ir tai yra labai gerai. man tie pasaulio trupiniai yra kaip didelis kasnis ir kol as tuos trupinius kramsnosiu bedos tikrai nematysiu. :) o ekonomikas lyginti su UK ir t.t. ir pacias valstybes yra labai sudetinga. cia kaip lyginti kombaina su ziguliu. ten irgi kas tinka dideliam tikrai netiks mazam ir t.t. tas pats su sprendimais ir t.t. aisku kad UK tvarkosi geriau. ir kitaip negali buti. musu patirtis kapitalizme 20m. ju bijau suklysti, bet tikrai ne vienas simtmetis matomai. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 12:43
Esmines SSSR zlugimo priezastys buvo dvi.Pirma,SSSR turejo daug tamsiaodziu draugu,kuriems padedavo finansiskai.Pasidomek kiek Rusija nurase skolu broliams,ir kiek SSSR sukiso.Kita priezastis buvo 5 slapiankes sortu vienoje parduotuveje nebuvimas.Jeigu nebutu eiliu,butu slapiankes,ir baldu su telikais,nenoretu niekas juokios Nepriklausomybes.Ir gyventu patenkinti,tyletu,skaiciuodami kopeikos kaip siandien.Gaudami butus ir benderius uz dyka.Viskas !
Pasidomek Kinijos,komunistines planines ekonomikos istorija,kas ir kiek valge.Ir dar pakledek apie komunizmo trukumus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 12:46
:)
komunizmas siaip labai gera sistema. na skaitant knygas ir panasiai. ten tikrai daugiau socialinio teisingumo ir panasiai. beda tik tame, kad visa tai sugriauna viena tokia netobula tarpine, kuri vadinasi zmogus. zmogus ant tiek netobulas, kad jis niekada nedarys nieko, jei nebus paskatos veikti. o kokia gali buti paskata pvz dirbti, jei ar tu padarysi daug ar mazai geriausiu atveju iskabins tave garbes lentoje. tuo dalyku nors kapitalizmas ir nera geriausia sistema, bet geriau niekas neatranda. beje sitame kontekste kapitalizmas zaidzia blogosiomis zmogaus savybemis. t.y. godumas, pinigu siekis ir pan. bet stebetinai tai veikia ir veikia gan ilga laika. nors jei paklausi mano nuomomnes, tai viena diena su tuo mes tikrai prieisime liepto gala. bet sistema kuri bus po kapitalizmo tikrai nebus socializmas. galbut siu abieju derinys ar gal kokia visai nauja sistema. o SSSR del ko zlugo tai taip. del to kad kitus reme, del to kad kariuomene didziule islaikyti norejo ir t.t. bet nepamirskime kaip buvo ta sistema sukurta. iszudant daug zmoniu is kitu atimant turta, tremiant ir t.t. vienuzodziu per prievarta. per prievarta nesukursi niekada nieko rimto. gali tai padaryti laikinai, bet veliau ar anksciau visa tai atsisuks pries tave. juk ir tu kaskur emigraves dirbi. be abejo tai darai savo noru. jei kaskas tave verstu tai daryti ir dar moketu tik tiek, kad na pavalgyt uztenka, telika nusipirkti, balda koki ir tiek. ar ilgai tu dirbtai?
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 12:56
Emigraves, rasai, kad litas uz komentara? Nu tai aisku, ko tu cia sedi. Klausimas tik, kas tau ta lita moka uz tai, kad and Lietuvos lotum. Kam naudingas tavo lojimas? Vien i sita straipsni pas tave jau dabar 13 komentaru - aisku, is ko savo vargana duona valgai... Nieko geresnio dirbt nemoki? Atsakymas į komentarą atsakyti
~Gg 88.119.29.182
2012.04.25 12:56
Ne,as gaunu valandini.15 euru uz valanda.Ar stoviu,ar judu,ta pati kaina. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to Gg 31.200.160.20
2012.04.25 13:05
idomus dalykas yra. mes visi gimeme paciu laiku ir pacioje geriausioje imanomoje vietoje zemeje. paziurek kaip cia viskas gerai is nuostabu. kokios pasirinkimo galimybes zmonems ir visos salygos jas igyvendinti. pvz. nepatinka kapitalizmas? valio. zemeje yra nuostabi vienta Kuba arba Siaures Koreja. pasirinkti gali netgi pagal klimata. vaziuoji ten ir gyveni. jokio kapitalizmo. jokio susmurgusio pinigu vaikymosi. vien tik darbas valstybei ir vienas kitam.
yra dar zmoniu kurie sako, kad teisesauga bloga ir kad nereikia jos. kad valdzios nereik policijos. Kaip PUIKU!! zemeje yra tokia vieta. Somalis. nei vyriausybes, nei policijos nei konors kito kas nurodinetu ka ir kaip daryti. jokiu saskaitu uz sildyma, siuksliu isvezima. jokio smegenu plovimo apie silanti klimata ir t.t. gyvenk ir zvenk. nepatinka nei socializmas nei kapitalizmas? valio. yra diktatura, monarchija, foadalizmo liekanos. vaizuoji i afrika ir ten rasi visa tai su visa puokste dar daugiau visokiu santvarku. ir velgi jokiu sildymo saskaitu, jokiu....
na gyvenk toj zemej ir zvenk kaip nuostabu cia gyventi. o ir laikas labai palankus. pvz. viduramziais juk sunku su arkliu Atlanta perjoti. o dabar kur tik nori. kad i siaures asigali. visur tave pristatys. jokiu problemu. o jei kaip sakai uz nieko neveikima gauni po 15Eur per valanda, tai manau ir pasitaupes esi tokiam reikalui.
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to Emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 13:27
Tai būtent ir reikia mokytis iš tų, kurių kapitalistinė patirtis - šimtmečiai, kaip UK. Dėl tos renovacijos programos matau kad neskaitei kaip jie sugalvojo - esmė ta, kad nei valstybė, nei gyventojai ten neišleis nė cento. Viskas perduota verslui, kurį finansuos bankai. Įmonės renovuos namus, gyventojai maždaug 10 metų (tiek, kiek laiko užtruks kol atsipirks investicijos) už šildymą mokės kaip mokėję tiek pat, o po to jau mokės pagal realias sąskaitas. Nauda visiems - statybų verslui kad turės labai daug darbų, valstybei kad gaus pajamų mokesčių pavidalu, daugiau bus dirbančiųjų, bankams procentai už paskolas, gyventojams - šilčiau gyvens ir po 10 metų pigiau mokės, nieko neinvestavę, ekologijos požiūriu irgi geriau - mažiau energijos reikės vartoti. Kas trukdo Lietuvoje nors ir dabar, kad ir pavėluotai (nors niekad nevėlu) imti ir pritaikyti štai tokią schemą? Galiu pasakyti - nebeišeis tokiu atveju valdžiažmogiams kaip otkatų pasidaryti, jei valstybė šitam procese nebedalyvaus ir viską atiduos į verslo rankas. Ir taip daugelyje sričių - stabdžiai nuspausti tik todėl, kad tie viršuj iš to vilkinimo turi naudos, o ant Lietuvos jiems nusi--kt. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas to z 178.236.196.210
2012.04.25 13:34
Įdomiai diskusija nusisuko :). Šiaip jei ką Marxas rašydamas apie komunizmą ir jo teoriją, to kas bus SSRS tikrai nepavadintų komunizmu, ten kažkas kitkas buvo :). Atsakymas į komentarą atsakyti
~A. 193.109.235.158
2012.04.25 13:42
na yra tiesos tavo pasakyme be abejo. bet siaip esminio skirtumo tarp sistemu nematau. pasakymas, kad nieko nemokes yra visu pirma klaidinantis. kaip bebutu padaryta sistema, uz ja visvien galutiniam varianta sumokes zmogus. o kaip tai bus daroma. ar pvz. mokama bankui kaip Lietuvoje ar mokama verslininkui kaip UK didelio skirtumo nematau. juk jei mokesi tuos 10 metu verslininkui uz sildyma tiekpat, tai ir mokejimas. juk sumoki ta skirtuma tarp naujos sildymo kainos ir senos. visu tu dokumentu iki galo nesu isigilines, nes man tai neaktualu, nes gyvenu ind. name, bet jei tiesa ka sako vyriausybe, kad zmogui paemusiam paskola ir atnaujinusiam busta nereiks sudejus sildyma ir paskola nereiks moketi daugiau nei buvo mokama pries renovacija tik uz sildyma. tai cia gaunasi visiskai tos pacios sistemos. toliau del verslo tame dalyvavimo. na cia riektu gilesnes diskucijos ir daugiau duomenu, bet ziurim. banko paskolos procentai svyruoja apie 3-6 proc. na imkim 5proc. ir tu kiekivena menesi moki uz tai metiniu palukanu nuo paimtos sumos. tuo tarpu vidutine graza versle kai kuriais duomenimis yra 20-30proc. metine graza. t.y. daug daug daugiau. jei verslas investuos i tavo namo renovacija, jis ir nores pasiimti tuos savo procentus. del to stipriai abejoju, kad verslas gali pigiau tai suorganizuoti. gal tik tiek, kad valstybei nereik uz tai moketi. bet dar vienas niuansas atsiranda. verslas yra verslas. jis naturaliai ziuri pelno. cia tada lieka klausimas, kaip priversti tokioj sistemoj versla padaryti prie viso to ir gera renovacija, o ne pigiausia su pigiausiom medziagom, kad tik tuo tikrinimo momentu atitiktu standartus. as tikiu kad UK verslas ir zmones galbus saziningesni, o Lietuvoj? as kaiptik tada matau daugiau galimybiu paimti pinigus is banko ir uz tuos pinigus mokant rangovui ji sokdinti, kad viskas butu atlikta tinkamai. tada galiu moket galiu nemoket ir reikalaut istaisyti broka. aisku cia tam reik daugiau pastangu, ziniu ir svarbiausia noro kaska daryti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to ekonomikos ekspertui 78.60.88.190
2012.04.25 13:48
Markso Kapitalas - mano mėgiamiausias "vadovėlis", skaičiau net kelis kartus, tiesa jau labai seniai, bet viską puikiai prisimenu. Labai rekomenduoju visiems, nepatingėkit, rasit gerų dalykų, iš esmės, taip sakant. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas 178.236.196.210
2012.04.25 13:53
taip. tikrai idomiai. na Marksas turbut grabe apsiverstu suzinojes, kaip jo teorijos taikomos praktikoje.
o socializmo ir yra beda jo praktiniam pritaikyme. knygoje jis skamba labai graziai ir patraukliai. daugumai ir galva apsuka. bet niekas dar nesugalvojo, kaip pereiti is kapitalizmo i socializma. paprasciausias budas, kuris ir buvo praktiskai visur pritaikytas, tai prievartinis turto atemimas. o dabar pasakykit, kas bus valstybeje laimingas, kai viena diena ateina kaskas ir atima is taves sunkiai uzdirbtus pinigus. as nesneku ten apie tuos keleta proc. zmoniu kurie yra vagys ir sukciai, kad ir labai turtingi. kalbu apie mase. o is mases zmoniu, ten visokiu smulkiu verslininku, amatininku, zemdirbiu irgi atimama zeme. jie nieko nevoge, tik dirbo sunkiai. o viena diena ateina ir atima. jokia tokia sistema, kuri paremta masiniu zmoniu prievartavimu negali buti sekminga.
va kai kansors sugalvos, kaip ivesti socializma taip, kad visi salyje patys atnestu savo turta ir atiduotu valstybei del benros geroves, va tada socializmas ir prades veikti.
na bet nei mes nei musu vaikai mano galva to dar tikrai nepamatys
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to A 78.60.88.190
2012.04.25 13:56
va as neskaiciau. nors noriu paskaityti vien del issilavinimo. esu tik kiek is bendro issilavinimo susipazines. bet kaip pries tai komentare sakiau. socializmas yra labai geras dalykas. beliko sugalvoti, kaip suagituoti visus zmones atiduoti savo turta valstybei be prievartos. mano galva siuo metu tai yra neimanoma ir dar ilgai bus neimanoma jei aplamai kada nors tai taps imanoma.
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to ekonomikos ekspertas 78.60.88.190
2012.04.25 13:59
Mes galime piktintis,analizuoti,reikalauti,siulyti.O tiems kam is esmes turi ta daryti,gyliai,ir riebiai nusispjauti ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 31.200.160.20
2012.04.25 14:00
Esminis skirtumas UK renovacijos schemos nuo Lt, kad valstybei nieko nereikia mokėti (o Lietuvai tai ypač aktualu). Ir plius žmonės nepririšami prie jokių kreditų - norės - parduos savo būstą po poros metų, o kaip būtų pas mus, jei žmogui užkartų paskolą 20 metų? - Kiek girdėjau niekas pas mus nekalbėjo kad paskolos bus kabinamos ant renovuotojų - kalbėjo kad skolintis turės gyventojai, ir ne 10, o apie 20 metų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas to z 178.236.196.210
2012.04.25 14:02
yra tiesos tavo zodziuose. tikrai yra virsunese daug zmoniu kuriems nusispjauti ant apacioje esanciu. bet esu tos nuomones, kad nera ir negali buti apsoliuciai visi tokie. nebuna jokiu absoliutu gyvenime (iskyrs degtine :) ). ten panasiai kaip ir visuomeneje. gal siektiek daugiau procentaliai yra zmoniu, kuries ant visko nusispjauti ir kisasi savo kisenes. o toliau tik idealogijos, patirties, poziuriu klausimas. dar nereiktu metyti valstybes pirmyn atgal. pvz dabar socdemai paskelbe, kad atsausk visus dabartines vyriausybes priimtus nutarimus. na tai kur cia logika? nejau nei vieno nutarimo gero neprieme? tai jei mes pradesim taip po keturis metus blaskyti valstybe i viena puse, poto i kita, tai kas is to bus? cia jokia imone, joks zmogus tokio blaskymo neisgyventu. tas pats ir su valstybe. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 14:06
na sunku man kanors pasakyti. matai nesu susipazines su UK siuloma sistema. bet tik galiu pasakyti, kad energijos tvermes desnis galioja ir piniguose. jie is niekur neatsiranda ir niekur nedingsta. jei reik pvz 100 000Lt renovuoti nama tai reik. prie to 100 000Lt pridek banko marza. kitoje sistemoje priedek imones pelna. be abejo galima sakyti, kad imone gauna pelna jau renovuodama ir pinigus tada skolina uz dyka. bet as kiek esu susidues su stambiais verslininkais tai taip nebuna. niekas nedaro nieko uz dyka, tame tarpe ir pinigu neskolina. jeigu as verslininkas ir galiu uzdirbti is verslo savo atlikdamas darbus, o is laisvu pinigu papildomus procentus padedamas i banka ar investuodamas, tai kodel as turiu skolinti uz dyka tuos pinigus zmonems, kad jie silciau gyventu? ten turi buti kaskas daugiau neiv ien toks mechanizmas. zymiai sudetingiau. arba verslas turi buti isprastas i kampa, arba valstybe turi duoti kaskokias tai nuolaidas. pvz pelno ar panasiai. bet tada vel grystame, kad valstybe susimoka, tik kitokia forma. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to ekonomikos ekspertas 78.60.88.190
2012.04.25 14:11
Gali buti visi tokie.Lygiai kaip zekai zonoje,arba zekai gaujoje laisveje.Tai grupe zmoniu,tai ne visuomene.Kad kalbeti apie tai,kad ne visi tokie.Papuoles i zona,arba gauja normalesnis zmogus.Arba yra likviduojamas,arba sulauzomas,kad butu toks pat kaip aplinkiniai gaujos arba zonos nariai.Zekai kaip ir politikai,gyvena pagal savo istatymus ir ponjatkes.Politkas yra gerai apmokama profesija Lietuvoje.Dirbti politikui reikia tik rinkimines akcijos metu.Papuolus i valdzia,politikas jau kaip verslininkas.Dirba sau.Viskas ! Nera ka taisyti,nero ka pridurti.Kitose salyse yra geru politiku,ir politiniu veikeju.Lietuvoje NERA ! Ir visi 20 metu politikos Lietuvoje,kuo puikiausias tam irodimas,. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 14:12
ir nepamirskim kad UK zmoniu yra visiskai kitoks supratimas apie busta. ten mano bustas mano tvirtove. jis suvokia kad tai jo ir kad jis visu prima turi rupintis bustu.
o pas mus daug sovietinio palikimo. daugiabutis, tai kaskoks tvartas "ono", kuris niekam nepriklauso. kur gali ateiti apsik...ti laiptine, nes ji juk netavo. tereik paejeti viena laiptine auksciau, kad nereiktu kasdien minti per savo kakalus. o kai kurie net to nesugeba. zmonems supratimo truksta, kad tai ju. ju turtas, kuriuo nepasirupins jokia ikurta butu ukio bendrove, Kubilius, Landsbergis ar Kirkilas. tai tavo tavo turtas bendras su kitais. jei tu negerbsi kito bendrasavininko turto dalies, jis negerbs tavo. viska apsi... t ir po tuos kakalus vaiksciosit. tokia tai pas mus logika kiek matau daugiabuciuose. na bet gera naujiena kad tai jau keiciasi po truputi. zmones samoningeja ir pradeda surpasti kas prie ko. tikekimes ir toliau taip bus. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to eko.. 78.60.88.190
2012.04.25 14:16
Pridursiu.Per visa politini gyvenima Lietuvoje,vyrsuje vyko totalus apsivalymai nuo nepageidaujami,ir nesutinkanciu,mastanciu.Kuo toliau,tuo daugiau i Seima sulisdavo meslas.Siuo metu,mes turime rinktini mesla Lietuvoje.Jeigu pirmame Seime buvo idealstu,entuziastu,idejiniu zmoniu.Tai siandien ju ten nera.Seimas ir valstybines istaigos degradavo,ir supuvo.Ir toliau,bus dar blogiau. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 14:18
Renovacijos nauda akivaizdi, bet matyt sąlygos žmonėms neatrodo palankios, nors realiai už šildymą jie sutaupytų ir paskolą mokėdami + turto vertė išaugtų. Manau, kad sąlygų pagerinimas valstybės sąskaita yra geriau nei nieko nedarymas. Kai sėdi liuxemburge milijardas ir už jį dar reikia mokėti bankui, tada yra visiškas fail'as. Bet ką ten aktorius ar juolab Sekmokas padarys... Atsakymas į komentarą atsakyti
~A. 193.109.235.158
2012.04.25 14:20
na is tavo lupu kalba nusivylimas. bet nevisai tai yra tiesa. paziurekim ka per tuos 20 metu pasiekem. ogi buvo isvesta okupacine kariuomene. Lietuva priimta ir ES, i NATO. tapo kitu daugybes pasauliniu organizaciju naremis. savo teisine baze pritaike prie civilizuoto pasaulio t.y. ES standartu. (cia didelis priusas ES, nes musiskiam turbut nebutu rupeje teisingi istatymai, jei to nereikalautu ES teise). toliau. Lietuvoje vis daugiau ir daugiau yra demokratijos, laisves, taip pat ir lasives pasisakyti. ka pvz mes cia su jumim ir darom siandien puse dienos, nebijodami, kad pas viena is musu ateis kaskas ir suims. ir dar daug daug dalyku yra Lietuvoje padaryta. o daba pasakyk man: kaip visa tai galejo buti padaryta nieko nedarant? na tikiuosi isivaizduoji kokios apimties pvz yra darbas privesti Lietuvos teise prie ES teises ir susidereti del stojimo ir t.t. Tikiuosi nemanau, kad visas darbas, tai padeti parasa po sutartim
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 14:23
Kada zmogus mokes uz tiek kiek sunaudojo.Ir kada gales atsizvelgiant i savo pajamos,ijungti arba isjungti sildyma.Tada kilometrines eiles stoves,norinciu renovoti buta,kad maziau moketi.Kol kas skaiciuoja dede silumos tinkle,kiek vartotojas jam mokes.Stai ir visa arifmetika ! Dedei pajamos sumazejo,dede uzkele kaina.Vartotojas nestinka,ateina antstoliai ir ismeta ji is buto.Kad ir renovuoto ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves 31.200.160.20
2012.04.25 14:24
Pamirsai kaip mitingai Lietuvoje "licenzijojami" ? Pamirsai gumines Kubiliaus kulibkos prie Seimo ? Laisve pasisakyti ? Snekek kiek nori,jiems tai netrugdo.Galu galia jie ramiai gali vogti,o tavo kalbos jiems ne kliutis.Demokratija,rinkimai,pagal saraselius ? Nuostabi demokratija,pazvelgus i tuos kas ten sedi.ES istatymai ? O ju niekas nevygdo,parama is ES Lietuvai nutrauke.Kariuomene isvede ? Aisku isvede,perdidele ir taip buvo.Dar ir sutaupe.O ka jiems cia veikti ? Zodziu galima dziaugtis silta saule,tik ta saule kartais piktai kepa,ir gali net ddziausia optimista nuzudyti. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 14:28
zmones yra pasimete. jie neturi ekonominiu ziniu ir supratimo. dar yra prigasdinti apie visokias apgavystes ir t.t. kas labai sklinda is ziniasklaidos tipo kaip delfiai lrytai ir pan. tai kaip tu gali rystis kanors daryti savo gyvenime esminio ir imti paskola, jei esi pasimetes ir nezinai kas prie ko. cia va reiktu vyriausybei labiau pasistengti svieciant zmones. o ziniasklaidai nerasyti visko butinai pries, svarbu ne taip kaip kaskas sako. del tavo minimo milijardo nezinau apie toki ir nelabai tikiu, kad bankui dar kaskas moka uz tai kad ji laiko.
galiu tik speti, kad jis ten stovi stabilumui uztikrinti. na apie tai daug aiskinti, bet cia kaip seimos biudzete. atsidedi pvz. 1000Lt juodai dienai. teoriskai galetai ta tukstanti litu grazinti bankui ir tau sumazes truputuka palukanos, bet tu ji visvien laikai, nes o jeigu: padanga sprogs, amortizatoriu rieks keisti, stogas prakiurs, vaistu reiks nusipirkti ir t.t.
riek i tuos reikalus ziureti bendrai, o ne kiekviena elementa istraukti is konteksto ir parodyti kaip neukiskumo pavyzdi. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to A 78.60.88.190
2012.04.25 14:30
Daug neiišsiplečiant į išvedžiojimus, pasakysiu tiek: ekonomikoje antras faktorius po pinigų yra žmonių psichologija, lūkesčiai, pasitikėjimas, ir kartais tai net būna svarbiau už pinigus. Tu matai tik pinigus, bet klaidinga viską taip vertinti. Lygiai taip žiūri į ekonomiką ir mūsų valdžia, neatsižvelgia visai į žmonių nuomonę ir lūkesčius, ir dėl to viskas čia nevyksta taip kaip turėtų. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Ekonomikos ekspertas to z 178.236.196.210
2012.04.25 14:33
na speju pats esi i kapitalistini krasta isvaziaves jei atlyginima eurais gauni. tai visur tas pats. ar tai butu siluma ar desra ar degtukas. visur bet koks verslininkas turi gauti pelna. tas kapitalizme yra sventa. kaip teve musu krikscionybeje. aisku pas mus iskreipta visa sistema, nes cia yra monopolis. del to ir turi buti kaskas daroma ir keciama. t.y. greiciau statomi duju terminalai, naftotiekiai, kabeliai i svedijas ir visa kita, kad atsirastu nors hipotetine pradzioj galimybe konkurencijai, o tada jau rinka bent tures sansa kaska reguliuoti. o dabar net sanso tam mes neturime.
del mitingu licenzijavimo? na tas licenzijavimas apsiriboja gal tik kartais blogesnes vietos parinkimu. juk turejom geju eitynes, lenku protestus, pries Kubiliu pries vyriausybe ir pan. pries dvidesimtkelis metus niekas tokiu dalyku nelicenzijuotu. tiesiai keliautai i kamera vien uz tokio noro isreiskima. Kubilioaus kulkos? na jei minia tampa nevaldoma, tada policija turi ja suvaldyti. dziaukis kad guminemis kulkomis valdo pas mus, o ne kaip prie ruso tankais, kalasnikov avtomatu buosemis ir kulkomis bei kastuveliais. as tai tame didelis krituma matau. o tu? Demokratija yra pas mus kaip bevartyk. kol yra bent keletas partiju skrtingu paziuriu, tol tikrai neleis vienai isigaleti ir tol kokia tokia bet demokratija veiks.
O tu noretai kad Lietuvoje ir dabar butu Rusijos kariuomene? pvz. gautai nuvaziuoti i kokia Gruzija pakariauti. Gal i Kaukaza pas Cecenus. juk savu Rusu nesiustu. siustu svetimus. tave, mane vaikus tavo jei turi. as to nenoriu. o tu? man geriau kai Lietuva laisva. kai as galiu cia gyveni jei noriu. galiu susikrauti lagaminus ir keliauti kur tinkamas. niekas man nenurodineja. o esu aktyvus zmogus. visa kita ka noresiu ir sugebesiu pats pasieksiu. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 14:41
tu neteisus. pirmoje vietoje psichologija, antroje jau pinigai. bet zmones daznai patys nezino ko nori. o jauciasi blogai daznai ne del to kad valdzia kalta, o del savo netikusiu sprendimu priemimo. pvz kas pas mus buvo pries krize. iki nesamoniu prieita. jei negali statybininko rasti, kad tau laiptus plytelem isklotu. jei mokant didziulius pinigus jie daro bet koki s... ir tu nieko negali pasakyti, nes mes visus irankius ir iseis. net prieita buvo iki to, kad apdirbe dvi dienas pas kaska ir gave geresni pasiulyma neateina net algos atsiimti, palieka savo irankius, kad nereiktu savininko susitikti ir pabega. kur cia normali ekonomika ir normalus darbas? cia jau ejo prie visisku nesamoniu. kai is imones i imone del 2Lt istisom brigadom perbeginedavo. nezinau koks jusu surpatimas apie versla ir ekonomikas, bet kaip bebutu tokiu budu nieko nepasieksi. tai buvo tik burbulas, kuris buvo perpustas labiau nei kitur pasaulyje, del to ir sprego labiau ir del to viskas labiau traukese nei kitose valstybese.
net iki tokiu nesamoniu daeidavo, kad kokios nors imones skyriaus vadovas gaudavo mazesnius atlyginimus us plytu krovikus statybose. kur cia logika? kiek taip galejo Lietuva eiti? krizes ir kyla tam kad perkrauti visokias tokias nesamones ir grazinti viska i normalu tvaru augima, o ne burbulu putima. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to ekonomikos ekspertas 78.60.88.190
2012.04.25 14:50
Gerai kad irankius mesdavo ! Dublino uoste,furistai is Lietuvos furos su kroviniu numesdavo,ir eidavo pas airius dirbti ! Tai ne nesamones buvo,tai buvo adekvatus atsakas i neadekvacius Lietuvos vergvaldziu veiksmus ir alga ! Atsakymas į komentarą atsakyti
~Emigraves to z 31.200.160.20
2012.04.25 14:54
sutinku. algos juokingos kaikur. bet cia ekonomika turi uzaugti. mes turim uzaugti. verslas turi uzaugti, darbuotojai turi uzaugti iki to kad tureti kaip vakaruose. o toks irankiu ar kaip sakai furu metymas, cia jau nuo zmogaus mentaliteto priklauso. as pvz nesuprantu kaip galima taip viduri kasko mesti ir viskas. jei tai normalu, tai tada as jau nieko nesuvokiu apie darba ir gyvenima. jei tau gerai, kad pas tave ateis istatyti lango i buta naujo. sena isims, naujo neistatys ir pabegs del to kad kaimynas daugiau pasiule. jei tu po to irgi man pakartosi, kad tu tam pritari, tada nukelsiu pries tave kepure ir pripazinsiu klydes. Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to emigraves 78.60.88.190
2012.04.25 14:59
tas milijardas buvo skirtas ne kokiam stabilumui užtikrinti, o renovacijai atlikti ir padetas viename bankų užsienyje, o mokestis už laikymą yra didesnis už palūkanas. Berods prieš metus buvo iškelta į viešumą, o tuo metu buvo berods tik 1 renovacija padaryta iš to fondo, o likę pinigai ten. Vartėsi televizijos laidoj mūsų vyrai, bet normaliai to ir nepaaiškino. Tai va aš gal irgi visų detalių nežinau, bet , manau, tai puikus neūkiškumo pavyzdys :).

Įdomi tema apie taupymą. Pvz lyginant Lietuvą ir Latviją, lietuviai turi gerokai daugiau indėlių. Tikriausiai taupymą lemia psichologija. Gal visą tą laiką mes galėjome gyventi, nes turim iš ko ir galėjo mūsų BVP kristi gerokai mažiau nei Latvijos? Čia tik greitas pamąstymas Atsakymas į komentarą atsakyti
~A. 193.109.235.158
2012.04.25 15:07
be abejo kad buna ir neukiskumo. cia to tikrai neisvengsi. yra ir dar daug visokiu galimybiu, bet nesiplesiu. visko buna. o ka sako televizijos ir ziniasklaida, tai ten labai daznai as matau sou elementus ir sakoma vien delto, kad sukelti kuo didesni aziotaza ir soka smonems, kad pritraukti kuo didesne auditorija. neturetu buti ziniasklaida verslas. gal tada nebutu taip vaikomasi reiktingu ir pelno. nors cia turbut geriausias saugiklis tai butu zmoniu savimone ir ignoravimas tokiu laidu, kurios zaidzia zmoniu jausmais ir potyriais. na bet cia to zmones ismokti turi. turi pradeti skirti kas tikra o kas ne.
taupymas yra visada geris. net zymiausi ekonomistai kam as pritariu sako, kad reik visada atsideti dali pajamu taupymui. pvz Vokieciai yra vieni is daugiausiai santaupu turintis zmoniu. paziurekit kaip jie gyvena. jei mes turim daugiau santaupu nei kaskas, tai vadinasi ir esam protingesni uz kitus. o sutaupytus pinigus nebutina isleisti per prima pasitaikiuse kriziuke. cia jau asmeniniu pajamu valdymas. jei gali gyventi is sumazejusiu pajamu tai yra gerai. nevisko juk mums reikia ko mes norim. kaikas mums yra ibrukama per visokias marketingo akcijas ir t.t. prisiperki daigtu kuriu nereik.
nezinau kaip jus, bet pas mane seimos biudzetas labai buvo pakoreguotas ir optimizuotas. darbar as sau ledziu daugiau su maziau pinigu. teko keisti kai kuriuos iprcius, nereikalingu atsisakyti igyti nauju. bet viskas tik i gera. kai ekonomika atsigaus ir pajamos labai pakils as jau turesiu daug geru igudziu ir naudingiau naudosiu pinigus.
:) Atsakymas į komentarą atsakyti
~z to A 78.60.88.190
2012.04.25 15:19
Teisingai, pirma eina psichologija, paskui - pinigai. Elementarus pavyzdys iš gyvenimo. Tik faktai. Stovi senas namas, du liftai. Jokios bendrijos nėr, balaganas, purvas, betvarkė. Vienam liftui baigėsi eksploatacijos terminas, ir jį aptarnaujanti bendrovė išjungė. Buvo prieš tai eilė įspėjimų, apklausų dėl naujo lifto - niekam name NEĮDOMU. Vieną liftą išjungė visai, kitą - remontui. Šiaip, aišku, labai grubu. Name daug pensininkų, yra ligonių. Kaip užlipti tokiam į dešimtą, pvz., aukštą. Bet dabar ne apie tai. Palaipiojo žmonės pora savaičių - ir susitarė tarpusavyje, atsirado vietiniai lyderiai - organizatoriai. Vieną liftą paleido dirbti, kitą - pakeitė. Bet po to prasidėjo kiti teisingi dalykai - namas susitvarkė siūles, elektrą, aplinką. Patys pasiremontavo pirmo aukšto laiptinę. Dabar ruošiasi įsirengti domofoną ir kalba apie antro lifto keitimą. O tol, kol neatėjo bėda su liftais - nieko šito nebuvo. Taigi mūsų lietuvis (lenkas, rusas - koks skirtumas) jau toks - kol savom kojom nepajunta bėdos - niekas neįdomu. O kai reikia - atsiranda ir organizatoriai, ir iniciatyva, ir suvokimas, kad tas namas yra jų, o ne kieno tai kito. Aišku, pasyvi dauguma yra ,kurie vis bamba ir valdžią keikia, bet jie tiesiog neturi kur dėtis - viskas juda. Atsakymas į komentarą atsakyti
~Stop 88.119.29.182
2012.04.25 18:12
Komentuok
Primename, kad Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia...
1) raginti prievarta keisti Lietuvos Respublikos konstitucinę santvarką; 2) skatinti kėsintis į Lietuvos Respublikos suverenitetą, jos teritorijos vientisumą, politinę nepriklausomybę; 3) kurstyti karą ar neapykantą, tyčiotis, niekinti, kurstyti diskriminuoti, smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl amžiaus, lyties, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų, pažiūrų ar religijos pagrindu; 4) platinti, propaguoti ar reklamuoti pornografiją, taip pat propaguoti ir (ar) reklamuoti seksualines paslaugas, lytinius iškrypimus; 5) propaguoti ir (ar) reklamuoti žalingus įpročius ir narkotines ar psichotropines medžiagas. Draudžiama platinti dezinformaciją ir informaciją, šmeižiančią, įžeidžiančią žmogų, žeminančią jo garbę ir orumą. Draudžiama skleisti informaciją, pažeidžiančią nekaltumo prezumpciją ir kliudančią teisminės valdžios nešališkumui.
Pagrindinės naujienos
 
 
Sidnėjus
Maskva
 
Tokijas
Vilnius
Niujorkas
 
Londonas
Valiutų kursai
CNY 4.3651 +0.55%
USD 2.6812 +0.56%
RUB 6.9908 +0.48%
GBP 4.3672 +0.55%
JPY 2.4662 -0.82%
SEK 3.7444 +0.03%
PLN 8.2471 +0.13%
Prekyba Baltijos biržose
Brango Nesikeitė Pigo
OMX Vilnius
OMX Riga
OMX Tallin
Šaltinis: rinkos.vz.lt
Prekybos lyderiai
Aktyviausios
Pokytis Kiekis Apyvarta
Šaltinis: Nasdaq OMX Baltic
Daugiausia kilo
Pokytis Kaina
Šaltinis: Nasdaq OMX Baltic
Daugiausia krito
Pokytis Kaina
Šaltinis: Nasdaq OMX Baltic
Temos įžvalgos »
Nerijus Mačiulis"Swedbanko" vyriausiasis ekonomistasNerijus Mačiulis

Kas suvalgo Lietuvos BVP pyragą24

Ricardo HausmannasHarvardo universiteto ekonomikos profesorius.

Konvergencijos beieškant

„Verslo žinios“Redakcijos nuomonė

Atėjo mokesčių mokėjimo metas2

Užsisakykite RSS