BMW gamina trečiąjį „i“ serijos modelį
Rinka tikėjosi, jog bavarai, sukūrę sportinį kupė ir keturdurį keistuolį „i3“, imsis gaminti „i“ serijos sedaną. Visgi trečiasis „i“ modelis nebus sedanas. Bendrovė planuose – „i6“ pavadintas krosoveris, kurį išleisti norima iki 2020 m.
Naujas BMW elektromobilis, kurio galimi eskizai netruko išplisti interneto platybėse, savo forma primena „Citroen DS5“, tačiau yra kiek ilgesnis. Tradiciškai visas automobilio salonas sudarys vieną erdvę, turės vizualiai pailgintą stogo liniją ir nuožulnų priekį.
infogr.am::infogram_0_bmw_i6_krosoveris
Manoma, kad į naują „i6“ krosoverį BMW supakuos kalną savo naujausių inovacijų, tarp kurių ir šeštosios kartos „iDrive“ išmani važiavimo sistema, efektyvesnės baterijos, be to, automobiliui kuriama ir visiškai naujos architektūros platforma. Pastaroji bus skirta tik elektrinėms transporto priemonėms. Numatyta, kad automobilio grindys bus plokščios, o po jomis bus montuojamos baterijos. FSAR architektūros platforma bus modulinė, tad prireikus BMW galės ją lengvai keisti, ilginti, trumpinti ir t.t.
Kol kas daugiausiai klausimų kyla dėl to, kokia jėgainė varys į priekį naują elektromobilį, taip pat – ar jis bus tik elektrinis, ar hibridinis, o galbūt – varomas vandeniliu. Planuojama, kad tokių modelių BMW gamins 60.000 per metus.
BMW vadovai yra užsiminę, kad dirba su nauja ličio polimerų baterija, kurios talpa triskart didesnė ir siekia apie 500 kWh, o išlaidos, tenkančios jos gamybai, per pusę mažesnės. Naujoviška baterija gerokai lengvesnė, tad, pavyzdžiui, elektromobiliui, viena įkrova galinčiam nuvažiuoti 480 km, vietoje 600 kg baterijų reikia tik 200 kg. Krosoveris bus gaminamas ir dviem, ir keturiais varančiaisiais ratais.