NT plėtotojai perskirsto reklamos lėšas – daugiau „Google“ ir „Facebook“

Publikuota: 2017-04-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nekilnojamojo turto (NT) sektoriaus išlaidos reklamai pernai sudarė 16,75% visų Lietuvoje reklamai skirtų lėšų. Per trejus metus NT sektoriaus dalis reklamos rinkoje smuko perpus – 2014 m. jos sudarė beveik 33%.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo duomenys rodo, kad NT sektoriaus bendrovių reklamai išleistos lėšos sudaro vis mažesnę dalį bendrai reklamai išleidžiamų pinigų. Pavyzdžiui, 2014 m. NT įmonių išlaidų dalis sudarė beveik 33% reklamos ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau