Pardavimų ABC: patenkinto ir nepatenkinto kliento pamokos

Publikuota: 2017-01-08 Autorius: Rašyti komentarą

Dažnai pardavimų vadovų pareigybinėse instrukcijose įrašyta – pardavimų vykdymas. Tačiau iš tiesų pagrindinis pardavimų vadovų uždavinys – užtikrinti paaiškinamą klientų pasitenkinimą.

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ne vienas turbūt yra susidūręs su situacija, kai nepaisant didesnių nuolaidų, papildomų paslaugų ir visų prekės ženklo bei produkto strategijų, klientai vis tiek perbėga pas konkurentus. Kodėl taip atsitinka? Paklausę to klientų išgirsite: „Jūsų kain ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau