Kas praverstų smulkiesiems, besižvalgantiems po užsienį

Publikuota: 2017-04-17
Arūno Milašiaus nuotr.
Arūno Milašiaus nuotr.

Nedidelis verslas baiminasi eksportuoti, nes nežino nei, kaip nerti į naujas rinkas, nei kaip jose seksis.

Neapibrėžtumą ypač padidino „Brexit“, tačiau globalioje rinkoje iššūkių gali kilti kasdien, tad daug prekybininkų vis tiek ieško, kur pasiseks. „Entrepreneur.com“ pataria, kaip plėstis tarptautinėje rinkoje, tačiau apsisaugoti nuo galimų ekonominio ar politinio neapibrėžtumo pasekmių.

Nebūti vienoje vietoje

Patariama nelaikyti visų kiaušinių vienoje pintinėje – rinkų diversifikavimo strategija leidžia verslui išvengti drastiškų pasekmių, išlikti budriam ir lanksčiam. Staiga pasikeitus situacijai, pavyzdžiui, vienai rinkai užsivėrus, jis gali imtis atsarginių priemonių kitose ir nenukentėti.

Naudoti jau sukurtą parduotuvę

Mažiausiai rizikingas būdas išbandyti savo jėgas naujoje rinkoje – pasinaudoti tarptautinėmis prekybos platformomis, tačiau prekiauti patariama tose, kurios yra populiarios konkrečioje rinkoje. Tai kainuos pigiau ir užtruks trumpiau greičiau nei sukurti nuosavą e. parduotuvę, be to, nuosava e. parduotuve pardavėjas savo jėgomis vargiai pasiektų tokią plačią pirkėjų auditoriją.

Pristatyti per kelias dienas

Pasirūpinti patogiu prekių pristatymu, apmokėjimu ir grąžinimu, nes pirkėjai nori rinktis iš kelių alternatyvų. 2016 m. „Ups“ tyrimo duomenimis, 75% pirkėjų pristatymo kaina yra svarbiausias veiksnys, o „Deloitte“ apklausos – 9 iš 10 pirkėjų įsigyja prekes, kurių turi laukti ne ilgiau kaip 2 d.

Prisitaikyti prie vietinių aktualijų

Dar prieš pradedant prekiauti svetur, patariama užmegzti ryšius su su vietinėmis e. komercijos svetainėmis, socialinių tinklų įžymybėmis ir taip didinti prekės ženklo žinomumą, SEO rodiklius.

Konkrečios rinkos vartotojams reikia pritaikyti viską nuo suprantamos kalbos iki paprasto apmokėjimo. Informaciją apie valiutą, tartpautinius mokėjimus, apmokestinimą pirkėjams reikia pateikti labai aiškiai, kad jie nenustebtų, pamatę didesnę kainą su papildomais mokesčiais. Reikia prisitaikyti ir pačiam verslui – nemokant kalbos, neišmanant teisinės aplinkos ieškoti vietinių, kurie padėtų išspręsti problemas, kurių galbūt kils su vietinėmis institucijomis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau