Prabangos segmentas: „Aprangos“ ir „Dviejų Brolių“ rezultatai

Publikuota: 2017-01-12 Autorius: Rašyti komentarą

Sumažėjus turistų srautams iš Rytų, prabangos segmento prekių ženklams atstovaujančių įmonių pajamos liko stabilios, nes išlaidas prabangai padidino vietos gyventojai. 2017 m. prekybininkų lūkesčiai skiriasi: vieni planuoja augimą, kiti daug iš šio segmento nesitiki – esą pasiturintys gyventojai atranda kitus gyvenimo prioritetus.

VŽ montažas
VŽ montažas

Pagrindiniams prabangos prekių ženklams Lietuvoje atstovaujanti IĮ „Du broliai“ 2017 m. planuoja didesnes ar panašias pajamas kaip ir 2016 m. „Kai kurie ekspertai prognozuoja, kad metai bus sunkūs, tačiau ir 2015 m. buvo panašių kalbų apie 2016 m., t ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau