Ką prekybininkai mano apie kainų lyginimo platformas

Publikuota: 2017-02-09
Kaina – svarbiausias kriterijus renkantis pieno produktus, mėsą ir duoną, rodo „Iki“ atliktas vartotojų prioritetų tyrimas. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kaina – svarbiausias kriterijus renkantis pieno produktus, mėsą ir duoną, rodo „Iki“ atliktas vartotojų prioritetų tyrimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kainų lyginimo platformos mažmeninėje prekyboje maisto produktais yra gana nauja sritis, kurios ateitis daugiausia priklauso nuo techninių galimybių rodyti produktų kainas realiu laiku ir investicijų. Prekybininkai abejoja jų ateitimi, nes kainos parduotuvėse esą keičiasi labai dažnai, o ekspertai pabrėžia, kad kokybiškai dirbančios tokio pobūdžio platformos apkarpytų prekybininkų maržas.

Kristina Maikštėnienė, ISM universiteto Rinkodaros strategijos ir Tarptautinio verslo programų vadovė, vyriausioji lektorė, sako, kad kainų lyginimo platformos anksčiau buvo siejamos su tokiomis rečiau perkamomis, brangesnėmis prekėmis kaip elektroni ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau