Kaip neapaugti prekėmis, bet patenkinti skubų kliento užsakymą

Publikuota: 2017-03-13
Mindaugas Pakalniškis, UAB „Mitaras“ direktorius: „Su nuolatiniais klientais vienas kitą suprantame iš pusės žodžio.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Pakalniškis, UAB „Mitaras“ direktorius: „Su nuolatiniais klientais vienas kitą suprantame iš pusės žodžio.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kuo didesni prekybos įmonės pardavimai, tuo erdvesnių plotų reikia produkcijai laikyti. Vis dėlto apaugti atsargomis rizikinga, nes jos užšaldo apyvartines lėšas.

Šiais laikais daugelis prekybininkų verslą pradeda apskritai neturėdami sandėlių ir net pačių prekių – e. prekybos specifika leidžia tai daryti. Kai turi e. parduotuvę, neprivaloma visų prekių turėti po ranka. Ypač jei prekiaujama su Europos tiekėjai ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau