„Euronics“ apie produktus, kurie bus geriausiai parduodami

Publikuota: 2017-03-20
Joey Tangas, „Euronics International“ inovacijų vadovas.
Vladimiro Ivanvo (VŽ) nuotr.
Joey Tangas, „Euronics International“ inovacijų vadovas. Vladimiro Ivanvo (VŽ) nuotr.

Jeigu potencialūs pirkėjai užsuktų į parduotuvę ir išbandytų išmanius produktus, labai tikėtina, kad jie juos ir įsigytų. Todėl svarbu suteikti vartotojui gerų emocijų ir patirties parduotuvėje, leisti viską išbandyti, rodo „Euronics“ tyrimai.

Joey Tangas, „Euronics International“ pagrindinės būstinės, įsikūrusios Nyderlanduose, inovacijų vadovas, įsitikinęs, kad ateitis priklauso pardavėjams, kurie atsisakys pasenusių tradicinių pardavimo strategijų ir pereis prie emocijomis grįstų pardav ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau