Reklamos rinka 2017 m.: su nuosaikiu optimizmu

Publikuota: 2017-01-11 Autorius: Rašyti komentarą

Šiais metais rinkodaros ekspertai prognozuoja nuosaikų, 3–5 proc., šalies reklamos rinkos augimą. Daugiausia nerimo dėliojant kitų metų rinkodaros planus kelia dviprasmiški naujosios valdžios pareiškimai.

„2017 m. į viršų ūgtelėti dar turėtų internetas, savo stabilią dalį ir toliau išlaikys daugiausia reklamos pinigų sutraukianti televizija. Pastaruosius metus besitęsiantį renesansą toliau išgyvens lauko, radijo reklama. Neblogus metus, tikėtina, skaičiuos ir žurnalai“, – sako Rolandas Ragaliauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„2017 m. į viršų ūgtelėti dar turėtų internetas, savo stabilią dalį ir toliau išlaikys daugiausia reklamos pinigų sutraukianti televizija. Pastaruosius metus besitęsiantį renesansą toliau išgyvens lauko, radijo reklama. Neblogus metus, tikėtina, skaičiuos ir žurnalai“, – sako Rolandas Ragaliauskas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ramunė Malinauskienė, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ generalinė direktorė, pabrėžia, kad reklamos rinka Baltijos šalyse išgyvena transformacijos laikotarpio įkarštį, technologinės inovacijos ir pokyčiai negrįžtamai keičia var ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau