Viliotinio Europai receptas: „Cadillac“

Publikuota: 2017-02-15
„Verslo žinios“

Kai vadovui ateina metas rinktis naują automobilį, 9-iems iš 10-ies (o gal net ir visiems 10-iai) prieš akis tuoj išsirikiuoja Europos šalyse veikiančių gamintojų pavadinimų eilė. Dažnai ten pat įrašomi Japonijos automobilių gamintojų vardai. Ir beveik niekada tie, kurių kilmės šalis – JAV.

Štai kad ir pernai drauge su Rolandu Viršilu, bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ vadovu, rinkdami „CEO automobilį“ važinėjome didžiuoju „Cadillac Escalade“. Pagyrų šiam p. Viršilas negailėjo, tačiau atsakydamas į klausimą, ar tokį rinktųsi sau, dvejojo ...

svg

Registruokitės

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį nemokamai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau