Kaip rinkodaros specialistams bendrauti su Z karta

Publikuota: 2017-01-11 Autorius: Rašyti komentarą

Kuo toliau, tuo dažniau tiek prekių ženklams, tiek darbdaviams teks bendrauti su jaunąja Lietuvos karta, kuri kitaip mato pasaulį. Skirtingai nei dauguma Lietuvos gyventojų, tapatinančių save su globėjo archetipu, jauni žmonės save labiau priskiria linksmuoliams ir bičiuliams. Tiesa, neretai tai yra tik kaukė.

Daugiau nei trečdalį (35%) Lietuvos jaunimo nuo 13 iki 29 metų tyrėjai priskiria linksmuolio archetipui, o bičiulio archetipui – 25%. Mažiausiai jaunajai kartai artimas kovotojo tipas (4%), rodo vartotojų elgsenos, psichologijos ir emocijų „NeedScope ...

svg

Registruokitės

ir visą mėnesį skaitykite VŽ premium turinį nemokamai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau