Vartotojų elgesio tendencijos, kurios karaliaus 2017 m.

Publikuota: 2017-02-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaičiuojama, kad 2017 m. jau bemaž kas ketvirtas planetos gyventojas yra vyresnis nei 50-ies, ir į tai prekių ženklams nevalia numoti ranka. „Euromonitor International“ išskiria 10 aktualiausių vartotojų tendencijų, kurios bus svarbios šiemet.

2017 m. vartotoją tampa dar sunkiau apibūdinti, jis tampa dar reiklesnis prekėms, paslaugoms ir prekių ženklams. Jis nuolat pasitelkia skaitmenines priemones tiek kalbėdamas apie savo poreikius, tiek komunikuodamas, ar prekių ženklas išpildė jo porei ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau