Nuo technologijų – vėl link turinio rinkodaros

Publikuota: 2017-03-08
Eriks Stendzenieks, vienos seniausių Latvijos kūrybinės reklamos agentūros „!MOOZ“ įkūrėjas ir kūrybos strategas.
Eriks Stendzenieks, vienos seniausių Latvijos kūrybinės reklamos agentūros „!MOOZ“ įkūrėjas ir kūrybos strategas.

Rinkodara evoliucionuoja ir keičiasi, vis labiau pasitelkiamos technologijos, tačiau ne visada tai kelias, vedantis link vartotojo.

Pasak Eriko Stendzenieks, vienos seniausių Latvijos kūrybinės reklamos agentūros „!MOOZ“ įkūrėjo ir kūrybos stratego, šiandien visi yra tarsi apsėsti technologijų.

„Socialinė žiniasklaida, žaidimo elementų pasitelkimas įvairiausiose sferose, daiktų internetas ir t.t. Visa tai yra be galo svarbu ir įdomu, tačiau tai negali išspręsti pagrindinių žmogaus problemų. Tarsi pamirštame, kad mes vis dar turime žmonių kūnus“, – ironizuoja pašnekovas.

Pasak jo, negalite tą pat akimirką atsisiųsti ir gauti dešrelės internetu, arba pastoti per „Skype“.

„Mes vis dar esame tokie pat, kaip ir buvome prieš tūkstantį metų. Mūsų kūnai nepasikeitė, mūsų instinktai – taip pat. Mes vis dar norime mylėti ir būti mylimi. Tikrai ne viskas gali būti automatizuota ir atiduota į išmintingųjų robotų rankas. Ir geros istorijos vis dar reikalingos žmonėms“, – kalba p. Stendzenieks.

Jis pabrėžia, kad anksčiau buvo šalininkas tradicinių senųjų reklamos kampanijų. Vėliau, kaip ir daugelis kitų, pasinėrė į technologijų pasaulį.

„Dabar tarsi grįžtu vėl į pradžią, manau, vis didesnę vertę šiandieniniame pasaulyje vėl įgauna istorijų kūrimas ir jų plėtojimas reklamos ir komunikacijos strategijoje“, – pabrėžia p. Stendzenieks.

Tinkama žinutė ir laikas

„Daugelis agentūrų šiandien lengva ranka žada savo klientams sukurti puikų turinį. Tačiau tai iš tiesų nėra labai lengva ir paprasta. Ar galite įsivaizduoti filmų režisierių, kuris kurtų vien Oskaro apdovanojimus šluojančius filmus? – klausia p. Stendzenieks.

Nėra jokio kito magiško triuko nei senas ir laiko patikrintas istorijų pasakojimas. Tačiau tai kuriančių talentų, šios srities profesionalų, deja, nėra tiek daug.

„Kaip ir gerų istorijų. Kartais jų negana net vienam klientui. Tačiau iš kitos pusės, žmonės ir nenori didžiulės masės turinio iš kiekvieno prekės ženklo. Gyvename turinio pertekliaus eroje. Tad žinutė, laikas ir vieta – esminiai faktoriai sėkmingai komunikacijai ir rinkodarai“, – kalba pašnekovas.

Pasak jo, labai dažnai šiandien tarsi pakliūname į spąstus, apgaulingai vildamiesi, kad skaitmeninėje rinkodaroje galime viską išmatuoti ir pasitelkti tai.

„Taip, iš tiesų bemaž viską ir galime išmatuoti realiuoju laiku, tačiau gana dažnai nežinome, ar tikrai teisingai interpretuojame tuos duomenis“, – pabrėžia p. Stendzenieks, kalbėsiantis ir konferencijoje „Password 2017 m.“.

Daugelis prekių ženklų šiandien žengia ir priešingu keliu – persistengia bandydamos segmentuoti potencialią auditoriją į juokingai mažus segmentus.

Pavyzdžiui, jei jūsų tikslinė auditorija yra „kairiarankiai liuteronų dviratininkai, kurie mėgsta kates ir negazuotą vandenį“, galų gale greičiausiai bendrausite tik su vienu asmeniu.

„Tokia tiksli segmentacija tikrai atrodo viliojanti, bet neretai tai neįmanoma arba pernelyg brangu, – kalba p. Stendzenieks. – Kad ir ką sakytų įvairiausios teorijos, mes žmonės, esame neracionalūs, nelogiški ir nenuspėjami. Joks dirbtinis intelektas negali mūsų idealiai perprasti. Tad visada reikės gerų istorijų ir jų kūrėjų“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau