„Password 2017“: sėkmės laurai – ne didžiausiems, o besikeičiantiems

Publikuota: 2017-03-16
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Šiandien vyksta antroji rinkodaros profesionalų konferencijos „Password 2017“ diena, čia savo efektyviausias kampanijas pristato atrinktieji finalininkai, o pranešėjai dalijasi geriausia rinkodaros praktika.

„Besikeičiantis vartotojas ir technologijų įtaka bei kaip jas pasitelkti, bandant pasiekti pirkėją – tai temos kuriomis, kur galima kalbėti labai ilgai. Tačiau iš tiesų viskas keičiasi, ir būtent technologijos yra tas naujasis variklis, būdas, kaip skirtingai mes šiandien galime pasiekti vartotojus“, – teigia Kasperas Henriksenas, „Dentsu Aegis Network“ verslo plėtros direktorius Šiaurės, Vidurio ir Rytų Europos šalims.

Pasak jo, matome eksponentinį duomenų augimą, tad verslams svarbu juos pasitelkti tinkamai.

„Dar prieš kelerius metus negalėjome tiksliai numatyti, su kuo susidursime šiandien. Ir pasaulis šiandien priklauso ne didžiausiems ir stipriausiems verslams, bet gebantiems greičiausiai prisitaikyti prie pokyčių“, – pabrėžia p. Henriksenas.

Pasitelkdami duomenis ir technologijas, vis dažniau rinkodaros sprendimais galime pasiekti ne tiesiog vartotojus, tačiau – būtent individualius vartotojus, tikslines grupes, išpildant būtent jų poreikius.

Jis pakartoja jau klasika tapusią 70–20–10 rinkodaros biudžeto planavimo taisyklę, kai didžioji dalis biudžeto turėtų tekti patikrintiems sprendimams. 20% – sėkmingiems sprendimams, kurie buvo įgyvendinti kitose šalyse ar kitų prekės ženklų, ir likusius 10% skirti visiškoms inovacijoms.

„Tarp tų 10% neabejotinai šiandien turėtų būti virtualios ar papildytos realybės sprendimai“, – kalba p. Henriksenas.

Renkame efektyviausią

Kartu konferencijoje yra pristatomos efektyviausios rinkodaros kampanijos, iš kurių konkurso komisija rinks nugalėtojus.

Šiemečiame konkurse į efektyviausios kampanijos titulą pretendavo rekordinis skaičius dalyvių – buvo pateiktos net 76 paraiškos, kai pernai varžėsi 44 dalyviai.

Efektyviausios kampanijos ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nugalėtojai bus paskelbti šiandien popietę.

FOTOGALERIJA „Password 2017 m.“ (75 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau