Kvestionuoja ir „Telia Lietuva“, ir „Tele2“ konkursus

Publikuota: 2017-03-17
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Vakar vykusiame Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos posėdyje ne tik buvo išrinkta nauja vadovė, bet ir priimtas sprendimas kreiptis į telekomunikacijų bendroves „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ dėl vykdytų ryšių su visuomene agentūrų konkursų skaidrumo.

Kaip pabrėžiama asociacijos išplatintame pranešime, rinkos dalyviai yra sunerimę dėl rinkoje susiklosčiusios nuomonės, jog šie konkursai galbūt buvo vykdomi iš anksto priėmus sprendimą dėl nugalėtojo.

VŽ rašė, kad sujudimą rinkoje sukėlė metų pradžioje paskelbtas faktas, kad „Tele2“ ir integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ nutraukia daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą.

Rinkoje gana atvirai kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“ ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja. Kalbintų ryšių su visuomene agentūrų vadovai nedviprasmiškai baksnojo pirštais į kai kurias paskelbtojo konkurso sąlygų formuluotes, kurios neva surašytos šiandien dar neoficialiai, tačiau jau žinomai agentūrai – potencialiai nugalėtojai. Dėl šios priežasties šiame konkurse nedalyvauja didžioji dauguma VŽ apklaustų, taip pat RSVA agentūrų–narių.

Kartu Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) reiškia abejonių ir dėl „Tele2“ įvykusio konkurso.

RSVA savo pranešime cituoja ir „Telia Lietuva“, ir „Tele2“ viešas deklaracijas apie skaidrumą, tačiau pabrėžia, kad esama situacija verčia RSVA narius sunerimti, ar tikrai telekomunikacijų srities lyderės laikosi deklaruojamų vertybių, t.y. ar rengiami ryšių su visuomenę agentūrų konkursai nėra tik imituojami.

Pasak Romualdos Stonkutės, naujosios RSVA pirmininkės ir agentūros „PR Service/Edelman Affiliate“ direktorės, susirinkime dalyvavo dauguma narių ir dauguma jų balsavo už tokį kreipimąsi į telekomunikacijų bendroves.

„Balsavome, ar reaguoti, kaip reaguoti, tai ne emocijomis pagrįstas sprendimas. Reaguojame į abu konkursus, abu jie kelia klausimų. Tad parašėme užklausimus ir lauksime telekomunikacijų bendrovių atsakymų. Tai yra didelės svarbios bendrovės komunikacijos rinkai, tad ir žengiame šį žingsnį“, – kalba p. Stonkutė.

Šiame susirinkime dalyvavo ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Pastarosios atstovai balsuodami susilaikė. Taip pat pasielgė ir tik ką su „Tele2“ pradėjusi dirbti „vipcommunications“, taip pat „INK Agency“, kurios antrinė bendrovė „bigNow“ rūpinasi „Telia Lietuva“ komunikacija socialiniuose tinkluose.

RSVA jungia 13 ryšių su visuomene agentūrų.

VŽ rašė, kad „vipcommunications“ pradeda dirbti su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu. Tuo tarpu „Publicum“ grupės įmonė „Publicum FComm“ – buvusi ligšiolinė „Omnitel“, vėliau „Telia Lietuva“ partnerė.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, RSVA kreipimąsi vadina absurdišku, teigdamas, kad nebūtų skelbęs konkurso, turėdamas laimėtoją.

„Esame privatus verslas, ir taip esame kitose situacijose pasielgę ne kartą. Baigėsi ilgametis mūsų bendradarbiavimas su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, tad ir norėjosi pažiūrėti, kas darosi šioje rinkoje. Konkurso rezultatas? Sužinojau, kad Lietuvoje yra trys gerai dirbančios agentūros. Su viena bendradarbiavimas nutrūko, kitos dvi tapo mūsų partnerėmis“, – pabrėžia p. Baranauskas.

Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas, taip pat atsiriboja nuo bet kokių svarstymų rinkoje, vadindamas tai nepatenkintų konkurentų veiksmais.

„Esame stipriausia agentūra, esame bet kurio konkurso, kuriame esminis faktorius yra ne kaina, favoritai. Ir konkursuose, kur dalyvaujame dažniausiai laimime. Taip, dalyvaujame „Telia“ konkurse, taip tikimės laimėti, o ar laimėsime, nežinome“, – kalba p. Katkus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau