Kaip suvaldyti neigiamus komentarus

Publikuota: 2017-03-25
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

E. prekyba, priešingai nei fizinė, neturi darbo valandų, tad pirkėjai visada turi būti patenkinti. Kitaip jie bet kada rašys neigiamus atsiliepimus „Facebook“ ar kitame socialiniame tinkle. Komentarų lavina gali sulaukti didelio teigimo dėmesio arba tapti verslo nutraukimo priežastimi.

Portalas Entrepreneur.com pataria, kaip išnaudoti neigiamus komentarus ir ką į juos atsakyti.

Verslas, kuris skiria laiko skaityti klientų atsiliepimus, geriau supranta, kokia patirtis vartotojams patiko, o ką reikėtų pakeisti. Klientų pagyros gali užmigdyti ant laurų, o pretenzijos, priešingai, skatina keistis ir tobulėti.

Neigiami komentarai taip pat gali stiprinti organizacijos ir klientų ryšį. Vartotojas, kuris sulaukia atsakymo dėl jam kilusių problemų, pasijunta svarbus, tampa lojalus ir skleidžia reklamą „iš lūpų į lūpas“.

Reakcija į komentarus turėtų būti verslo strategijos, įvaizdžio dalis. Pasitaiko, kad gerai apgalvota reakcija į piktus pirkėjų komentarus tampa socialinio tinklo virusu, todėl bendravimas su klientais gali būti proga pristatyti savo verslą platesnei auditorijai.

Į neigiamus atsiliepimus rekomenduojama reaguoti nuoširdumu: į pašaipius ir laužtus iš piršto – humoru, o sulaukus pagrįstų pretenzijų, atsiprašyti kliento ir kartu su juo rasti geriausią problemos sprendimą.

Klientų pagyrimus, už kuriuos, beje, patariama padėkoti ar atsidėkoti nemokamu produkcijos pavyzdžiu lojaliausiems, galima panaudoti reklamai, dalintis jais su kitais vartotojais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau