„Grite“: apie „Lean“ rinkodarą, drąsą ir sėkmės nuodus

Publikuota: 2017-04-04

Svarbiausias „Verslo žinių“ rengiamo konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas šiemet atiteko „Grite“. Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, kurio sėkmę lemia investicijos ir atvirumas pokyčiams.

Paulius Pocius, jau metus stovintis prie AB „Grigeo Grigiškės“ rinkodaros vadovo vairo, paklaustas apie karjeros posūkius šypteli: „Lengva dirbti su populiariais, pirmaujančiais, dinamiškais prekių ženklais. O plėtoti rinkodarą šioje iš pirmo žvilgsn ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau