„Lietuvos energija“ gina savo „Gilę“

Publikuota: 2015-12-10 Autorius: Rašyti komentarą

Nuo 2016 m. „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pradeda veiklą, drauge su juo – vieno langelio principu veiksiantis aptarnavimo centras „Gilė“. Jis susilaukė kritikos iš ta pačia veikla užsiimančio privataus verslo, tačiau „Lietuvos energija“ perdėm daug dėmesio į tai nekreipia.

Dalius Misiūnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dalius Misiūnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Gilėje“ mūsų klientai galės išsispręsti visus klausimus, deklaruoti rodmenis ir susimokėti už elektrą ir dujas internetu, puslapyje „manogile.lt“. Taip pat pateikti prašymus įvesti elektrą ir dujas, pasirašyti sutartis ir gauti visas kitas susijusias paslaugas“, – pasakoja Dalius Misiūnas, energetikos bendroves valdančio holdingo UAB „Lietuvos energija“ vadovas.

Jis teigia, kad bendrovė nemato šios veiklos kaip atskiro verslo, o tik kaip paslaugą, didinančią pridėtinę vertę verslui ir suteikiančią patogumo klientui.

„Iš tiesų pastebėjome, kad yra viena įmonė, kuri jaučia tą pavojų (ESO konkurenciją – VŽ), tačiau čia sprendžia klientas. Jie jam yra patogiau, tai nėra blogas dalykas. Žiūrime į tai ne taip, kad tai yra naujas mūsų verslas. Manome, kad tai gerina paslaugą mūsų pagrindinio verslo klientams. Tai mūsų pagrindinė motyvacija“, – į ir VŽ puslapiuose išsakytą privataus verslo kritiką atsako p. Misiūnas.

Vieno langelio principas, bendrovės atstovų teigimu, atitinka vartotojo poreikius. Pagrindinis „Gilės“ tikslas – gerinti aptarnavimo kokybę ir mažinti klientų aptarnavimo sąnaudas.

Programėlė, tinklapis ir paslaugų centrai

„Vis daugiau klientų prisijungia per mobiliuosius ir išmaniuosius įrenginius – tokių klientų skaičius per praėjusius metus išaugo dvigubai. Savitarnos portalų naudotojų skaičius išaugo 65%. Vartotojams svarbu susitvarkyti kuo greičiau ir paprasčiau“, – teigia Dalia Andrulionienė, „Lietuvos energijos“ valdybos narė, ESO Paslaugų tarnybos direktorė.

Visgi, pagrindinį dėmesį ketinama sutelkti į klientų prijungimą prie dujų ir elektros tinklų. Siekiama sumažinti tam reikalingų dokumentų skaičių ir palengvinti bei pagreitinti procesą.

„Šioje srityje jau padaryta daug per šiuos metus, ką rodo ir „Doing Business“ ataskaita“, – sako p. Andrulionienė.

Kartu su nauju portalu atsiranda ir „Gilės“ programėlė išmaniesiems įrenginiams. Kol kas vartotojai galės nusifotografuoti rodmenį, kurį į programėlę įves ranka ir iš karto galės sąskaitą apmokėti. Tačiau tikimasi, kad pavasarį mobilusis telefonas jau galės ir nuskenuoti rodmenį, kad nereikėtų jo įvesti ranka.

Ji pažymi, kad verslo klientams nuo sausio 1 d. niekas nepasikeis. Jie, puslapyje paspaudę mygtuką „Verslui“ pateks į sau jau įprastą „Lietuvos dujų“ arba „Lesto“ savitarnos aplinką.

Toliau ieško kitų komunalininkų

Vadovas pakartojo, kad per „Gilės“ klientų aptarnavimo centrus (jų Lietuvoje – 9) ir internetinę sąsają paslaugas galės siūlyti komunalinių paslaugų ir kiti suinteresuoti paslaugų tiekėjai.

„Pokalbiai vyksta, klientus esame identifikavę, ypač kalbantis su Kauno miesto savivaldybės žmonėmis, matome, kad galima su jais susitarti, – sako p. Misiūnas. – Tai tik laiko klausimas, kada ir su kuria jų pavyks pasirašyti pirmiausia“.

Tai reiškia, kad „Gilė“ taps ne tik paslauga klientui, bet ir paslauga verslui, kuris norėtų savo paslaugas siūlyti per šią platformą.

„Srityse, kurios yra mūsų pagrindinė veikla, plėsime veiklą tol, kol tai neš pridėtinę vertę ir bus naudinga mūsų klientams“, – VŽ paklaustas, kurioje vietoje „Lietuvos energija“ pasijaus nebeturinti kompetencijų teikti naujas paslaugas, teigė Dalius Misiūnas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
1 UAB „Sominis technology“ 4.149,7% Vilniaus
2 UAB „Topo grupė“ 3.107,8% Kauno
8 UAB „Aneroidas“ 1.240,4% Vilniaus
9 UAB „Garden paradise“ 1.146,0% Vilniaus
12 UAB „Metruna“ 1.083,6% Klaipėdos

10 didžiausių prekybos bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Sanitex, UAB542.92015.2521.125
Rivona, UAB378.9005.994884
Norfos mažmena, UAB408.9228.5693.385
MAXIMA LT, UAB1.524.42383.82817.234
Rimi Lietuva, UAB288.3244353.500
EUROVAISTINĖ, UAB198.2861.0301.511
Nemuno vaistinė, UAB147.9254.1641.224
ACC Distribution, UAB189.8073.728133
Senukų prekybos centras, UAB319.99516.1413.626
EVD, UAB170.1187.046127
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau