„Lintel“ atsisako išorinių klientų
„Lintel“ nuotolinio aptarnavimo paslaugomis, tokiomis kaip informacijos teikimas ir klientų aptarnavimas trumpaisiais numeriais, naudojosi bankų, mažmeninės maisto produktų ir degalų prekybos, draudimo, logistikos ir „Teo“ bei „Omnitel“ konkurentai – kitos telekomunikacijų įmonės.
Taip pat planuojama pakeisti UAB „Lintel“ pavadinimą į UAB „Telia Customer Service LT“. Tai numatyta įgyvendinti kartu su siūlomu „Lintel“ valdančios bendrovės pavadinimo keitimu į „Telia Lietuva“. Dėl pastarojo bus balsuojama gruodžio 15 d.
iš „Omnitel“ ir „Teo“ sudaryta būsima „Telia Lietuva“, kaip ir planuota, telkia pajėgas į pagrindinę – telekomunikacijų – veiklą ir atsisako su ja tiesiogiai nesusijusių paslaugų. „Kontaktų centrų verslas keičiasi ir pereina nuo skambučių aptarnavimo į specializuotų konsultacijų teikimą įvairiais kanalais. Tai yra specifinis verslas, kuriam reikalingas atskiras dėmesys ir investicijos, kurių dabar mums labiausiai reikia „Teo“ ir „Omnitel“ pagrindinių veiklų plėtojimui“, – sako Renaldas Radvila, „Lintel“ vadovas.
Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Radviliškyje, Šiauliuose ir Panevėžyje esančiuose „Lintel“ kontaktų centruose dirba apie 600 žmonių, iš jų apie šeštadalis aptarnavo išorės klientus. „Telia“ atstovai pranešime tvirtina, kad dėl planuojamos reorganizacijos darbuotojų skaičius nesikeis.
Pernai „Lintel“ gavo 8,4 mln. Eur pajamų ir uždirbo 2 mln. Eur grynojo pelno. Užpernai rodikliai atitinkamai siekė 8,5 mln. Eur ir 626.000 Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys. „Teo“ atstovai priduria, kad „Lintel“ pajamos iš nuotolinio išorės verslo klientų aptarnavimo 2015 m. siekė 1,4 mln. eurų.
„Lintel“ svetainėje, tarp įmonės klientų minimas Lietuvos bankas, „Bitė“, „Tele2“, „Swedbank“, „Lukoil“, „Creditinfo“ ir daug kitų. Aleksas Rozentalis, pastarosios komunikacijos vadovas sako, kad įmonė ilgą laiką dirbo su „Lintel“, tačiau šias funkcijas jau kuris laikas yra perėmęs skambučių centras įmonės viduje. Todėl ši naujiena bendrovės planams ir veiklai jokios įtakos neturės. Tuo metu „Bitės“ atstovai sako ieškosiantys sprendimų, galbūt kitų partnerių. „Tik šiandien gavome „Lintel“ raštą apie paslaugų teikimo nutraukimą. Iki šiol „Lintel“ padėjo mums aptarnauti klientų skambučius naktinėmis valandomis. Svarstysime įvairius variantus, įskaitant naujo paslaugų teikėjo paieškas“, – sako Žana Jakevičienė, „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė.