Lietuvos turizmo šūkis – tarp blogiausių pasaulyje

Publikuota: 2016-12-23
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Autorius „Verslo žinios“

Šiemet pristatytas naujasis Lietuvos turizmo šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“, patiko ne visiems. Štai britų „The Telegraph“ Lietuvos šūkį įtraukė į labiausiai nevykusių pasaulyje turistinių šūkių dešimtuką.

Prasčiausiųjų turistinių šūkių dešimtuko viršūnėje – Vengrijos šūkis „Think Hungary more than expected“.

Antroje vietoje – Slovakija, skelbianti, kad keliauti Slovakijon yra gera mintis („Travel in Slovakia - good idea“.

Lietuvos šūkiui atiteko trečioji vieta.

Prasčiausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Vengrija - „Think Hungary more than expected“
  • Slovakija - „Travel in Slovakia - good idea“
  • Lietuva - „Real is beautiful“
  • Tunisas - „I feel like Tunisia“
  • Kipras - „Cyprus in your heart“
  • Hondūras - „Everything is here“
  • Ekvadoras - „All you need is Ecuador“
  • Urugvajus - „Uruguay natural“
  • Kataras - „Where dreams come to life“
  • Liuksemburgas - „Live your unexpected Luxembourg“
  • Latviai – tarp geriausių

    Geriausių turistinių šūkių trejetuke – Džibučio, Škotijos, Maroko turizmo šūkiai.

    Tarp geriausiųjš pasaulyje šūkių – ir mūsų kaimynės Latvijos šūkis „Best enjoyed slowly“.

    Geriausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Džibutis – „Djibeauty“
  • Škotija - „A spirit of its own“
  • Marokas - „Much mor“
  • Žaliojo kyšulio respublika - „No stress“
  • Graikija - „All time classic“
  • Latvija - „Best enjoyed slowly“
  • Argentina - „Beats to your rhythm“
  • Norvegija - „Powered by nature“
  • Austrija - „Arrive and revive“
  • Turkija - „Be our guest“
  • Ragina neskubėti nuvertinti

    Valstybinio turizmo departamento (VTD) atstovai britų žiniasklaidoje išsakytos nuomonės apie Lietuvos šūkį nedramatizuoja ir ragina neskubėti daryti išvadų.

    „Ką tik „The Telegraph“ redakcijos žurnalistui Gavin Haines užklijavome voką su kalėdiniu sveikinimu ir atviruku su naujuoju Lietuvos turizmo prekės ženklu. Išsiuntėme dėkodami už dėmesį Lietuvos turizmo šūkiui ir kviesdami atvykti paviešėti į šalį, kurios turizmo stiprybė ir išskirtinumas - gražu tai, kas tikra“, – sako Gerda Butkuvienė, VTD atstovė žiniasklaidai.

    Pasak jos, dar niekas niekada nevažiavo į jokią šalį tik dėl jos šūkio.

    „Vien šūkis „Lithuania. Real ir beautiful“ be logotipo, vizualo ir papildomos informacijos neperteikia žinutės ir neįtikina. Šią išvadą padarėme po atliktos užsienio turistų apklausos, įvykdytos dar kūrybinio proceso metu“, – sako VTD atstovė.

    Ji primena, kad naujas Lietuvos turizmo šūkis rinkoje yra dar tik porą mėnesių, dar vyksta jo sklaida ir integracija į mūsų rinkodaros priemones.

    „Kaip ir daugelis rinkimų, „The Telegraph“ dešimtukas – itin subjektyvus. Iš originalios „The Telegraph“ publikacijos net nėra aišku, kas sudarė dešimtuką - žurnalistas, redakcija, o gal skaitytojai? Atsakingiau atsižvelgtume į rinkodaros specialistų nuomonę, o kol kas tegalime pasidžiaugti, kad Lietuvos turizmo šūkis visgi nėra „joks“ - už jo užkliūna akis, jis papuola į akiratį ir, kas svarbiausia, atkreipia dėmesį į Lietuvą“, – sako p. Butkuvienė.

    Lietuvoje nuomonės išsiskyrė

    Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ pristatytas šiemet spalį.

    Jis pakeitė beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotą prekės ženklą „Lietuva – drąsi šalis“, kurį daugelis vadino nesėkmingu.

    Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo „Lithuania. Real is beautiful“ koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

    Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas buvo atrinktas iš keturių pretendentų.

    Šį ženklą ir koncepciją Valstybinis turizmo departamentas iki 2020 m. naudos visose Lietuvos turizmo rinkodaros priemonėse.

    VŽ rašė, kad naujasis ženklas ir šūkis Lietuvoje susilaukė skirtingų vertinimų. Ženklą palankiai įvertino viešbučių asociacijos, „Go Vilnius“ atstovai. Turizmo departamento užsienyje atlikta apklausa atskleidė, kad jis patiko ir užsieniečiams. Tačiau tarp verslo atstovų naujoji koncepcija sulaukė ir kritikos.

    FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (15 nuotr.)

    Rašyti komentarą

    Rašyti komentarą

    Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

    Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     
    Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
    1 UAB „Sominis technology“ 4.149,7% Vilniaus
    2 UAB „Topo grupė“ 3.107,8% Kauno
    8 UAB „Aneroidas“ 1.240,4% Vilniaus
    9 UAB „Garden paradise“ 1.146,0% Vilniaus
    12 UAB „Metruna“ 1.083,6% Klaipėdos

    10 didžiausių prekybos bendrovių

    BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
    Sanitex, UAB542.92015.2521.125
    Rivona, UAB378.9005.994884
    Norfos mažmena, UAB408.9228.5693.385
    MAXIMA LT, UAB1.524.42383.82817.234
    Rimi Lietuva, UAB288.3244353.500
    EUROVAISTINĖ, UAB198.2861.0301.511
    Nemuno vaistinė, UAB147.9254.1641.224
    ACC Distribution, UAB189.8073.728133
    Senukų prekybos centras, UAB319.99516.1413.626
    EVD, UAB170.1187.046127
    Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.

    Verslo žinių pasiūlymai

    Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

    Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

    Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

    Pažintinis žurnalas

    Pažintinis žurnalas

    Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

    Nepamirštamos kelionės laiku

    Nepamirštamos kelionės laiku

    Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

    NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

    NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

    Nepraleiskite savo srities naujienų

    Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
    Sutinku Plačiau