2016-07-01 09:00

„Bega“ atnaujina dėl rangovų ginčo pristabdytas investicijas

Aloyzas Kuzmarskis, UAB „Bega“ generalinis direktorius, sako, kad per artimiausius trejus metus įgyvendinus 25 mln. Eur vertės investicinę programą, „Begos“ krovos potencialas turėtų išaugti daugiau nei trečdaliu ir viršyti 10 mln. t krovinių per metus. 
Bendrovės nuotr.
Aloyzas Kuzmarskis, UAB „Bega“ generalinis direktorius, sako, kad per artimiausius trejus metus įgyvendinus 25 mln. Eur vertės investicinę programą, „Begos“ krovos potencialas turėtų išaugti daugiau nei trečdaliu ir viršyti 10 mln. t krovinių per metus. Bendrovės nuotr.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ per artimiausius trejus metus suplanavo 25 mln. Eur plėtros programą, kurią įgyvendinus bendrovės krovos potencialas turėtų išaugti daugiau nei trečdaliu ir viršyti 10 mln. t krovinių per metus.

Aloyzas Kuzmarskis, UAB „Bega“ generalinis direktorius, sako, kad didžioji dalis suplanuotų investicijų yra susijusios su bendrovės disponuojamų 67–68 krantinių rekonstrukcija ir akvatorijos prie jų gilinimo darbais. VŽ rašė, kad minėtų krantinių rekonstrukcijos darbams atlikti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) konkursą buvo paskelbusi dar praėjusiais metais, jį laimėjo „Latvijas tilti“. Tačiau antra likusi kita latvių statybos bendrovė BMGS ginčijo tokį sprendimą ir argumentavo, kad „Latvijas tilti“ pasiūlyta 13,2 mln. Eur kaina yra neįprastai maža. BMGS ieškinys po beveik metų bylinėjimosi buvo atmestas, tačiau „Latvijas tilti“ atsisakė pasirašyti sutartį ir motyvavo, kad per ilgą laikotarpį, kol vyko teismai, pabrango medžiagos ir pasikeitė tiekimo sąlygos.

Ponas Kuzmarskis apgailestauja, kad rangovų ginčas sujaukė tiek uosto direkcijos, tiek pačios kompanijos investicinius planus: „Tai sulėtino 67–68 krantinių užnugaryje suplanuotų objektų statybą. Turėjome įšaldyti numatytas investicijas, dėl to netekome nemažos dalies krovinių apyvartos, valstybė negavo pajamų, nepatenkinti ir partneriai.“

52795
130817
52791