Svarbu žinoti, ką mano klientas, bet ginčytis neverta

Publikuota: 2017-01-04
Ne visi klientų komentarai būna argumentuoti, pasitaiko emocingų, tačiau nepagrįstų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ne visi klientų komentarai būna argumentuoti, pasitaiko emocingų, tačiau nepagrįstų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Smulkieji verslininkai rinkodarą internete nurodo kaip vieną svarbiausių ir greičiausiai potencialius klientus pasiekti leidžiančių būdų. Praktika rodo, kad vertėtų atidžiai stebėti ir ką virtualiojoje aplinkoje apie įmonę kalba klientai, nes priešingu atveju galima sulaukti ne tokio efekto, kokio tikėtasi.

84% žmonių pasitiki virtualiojoje erdvėje parašytais komentarais ir jais remiasi kaip rekomendacijomis rinkdamiesi paslaugų teikėjus. 74% respondentų nurodė, kad teigiami komentarai internete skatina labiau pasitikėti vietos verslais, o 54% žmonių, p ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau