„Range Rover Evoque“ keičia bestogių taisykles

Publikuota: 2017-04-08

Jei kas nors mėgintų suskaičiuoti, kiek kabrioletų per metus parduodama Lietuvoje, matyt, užtektų vienos rankos pirštų. Saulėtų dienų trūkumas vairuotojams nekelia noro įsigyti automobilį nuleidžiamu stogu.

Visgi statistika gali keistis. Tai anaiptol nereiškia, kad saulė Lietuvoje ims šviesti dažniau. Britų „Land Rover“, ilgus metus klausę vairuotojų skundų dėl prastų orų ir retų akimirkų, kai galima pasivažinėti kabrioletais, sukūrė automobilį, kuriam įprastos bestogių modelių taisyklės negalioja.

Pranašesnis „Evoque“

Pristatę „Range Rover Evoque Convertible“ modelį britai pareiškė, kad tai – kabrioletas, tinkantis visiems metų laikams. Ginčytis sunku: važiuoklė su nemenka prošvaisa, keturi varantieji ratai ir brezentinis stogas, per keliolika sekundžių paverčiantis visureigį kabrioletu.

Visgi kai sėdu automobilio bandyti, kalendorius rodo balandžio 1 dieną, o termometro stulpelis užkopęs iki dvidešimties laipsnių šilumos. Į sniegą galiu pažiūrėti tik vartydama senus įrašus feisbuke.

Viduje atrodo, kad sėdi įprastame visureigyje. Tas pats prietaisų skydelis, tokios pat oda muštos sėdynės, apdailos detalės, jau įprastas tapęs ratukas, skirtas pavaroms keisti, ir tiek pat nedaug vietos aukštaūgiams ant galinės sėdynės. Ši dėl to, kad automobilis turi dvejas duris, dar nepatogesnė, nes į galą išsiropšti reikia atlenkus priekines sėdynes.

Tačiau jausmas nuleidus stogą – sunkiai palyginamas su važiavimu bet kuriuo kitu kabrioletu.

Neįprasčiausia, sakyčiau, sėdėti aukštai, lyg visureigyje, ir jausti, kaip viršugalvį šiurena vėjas.

Kadangi automobilis aukštas, o atidengtas stogas dar sumažina jo aptakumą, tai atspindi ir degalų sąnaudos. Užmiestyje, važiuojant maždaug 100–110 km/val. greičiu, degalų sąnaudos pakilo iki 10,5 l. Teko atleisti dešinę koją ir netrukus prietaisų skydelyje pamačiau 9 l 100 km. Akivaizdu, važiuojant neskubriu tempu, dvilitris turbodyzelinis 150 AG galios motoras neverstų sustoti kiekvienoje pakelės degalinėje. Beje, gamintojas prognozuoja, kad vidutinės degalų sąnaudos – 5,7 l 100 km.

Tarp pranašumų – galimybė nesukti galvos dėl kelio dangos. Automobilis turi bekelės režimų valdymo sistemą „Terrain Response“, todėl įveikia ir purvą, ir smėlį, ir akmeningas vietas. Ir net kaina – bandytojo 60.000 Eur – atrodo gana racionali, kai įvertinti, kad tai automobilis ne vasarai, o kasdienai.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau