Pardavimų ABC: pardavimo pasiūlymas

Publikuota: 2016-10-17 Autorius: Rašyti komentarą

Pardavimo pasiūlymas gali būti pateiktas raštu arba žodžiu, bet yra net penki prekės pristatymo metodai, nuo kurių pasirinkimo gali lemti būsimo sandorio sėkmė.

Pardavimų vadybininkas turi žinoti visus prekės pristatymo metodus ir mokėti jais naudotis konkrečiomis aplinkybėmis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pardavimų vadybininkas turi žinoti visus prekės pristatymo metodus ir mokėti jais naudotis konkrečiomis aplinkybėmis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Skiriami penki prekės pristatymo metodai: išmokta prezentacija; psichinės būsenos formavimo prezentacija; prezentacija „pagal formulę“; prezentacija – poreikio patenkinimas; prezentacija – problemos sprendimas. Pagrindinis šių metodų skirtumas – tai ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, jūs sutinkate su slapukų politika. Sutikimą visada galite pakeisti naršyklės nustatymuose.
Sutinku Plačiau