Pardavimų ABC: pardavimo pasiūlymas

Publikuota: 2016-10-17
Pardavimų vadybininkas turi žinoti visus prekės pristatymo metodus ir mokėti jais naudotis konkrečiomis aplinkybėmis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pardavimų vadybininkas turi žinoti visus prekės pristatymo metodus ir mokėti jais naudotis konkrečiomis aplinkybėmis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Autorius  

Pardavimo pasiūlymas gali būti pateiktas raštu arba žodžiu, bet yra net penki prekės pristatymo metodai, nuo kurių pasirinkimo gali lemti būsimo sandorio sėkmė.

Skiriami penki prekės pristatymo metodai: išmokta prezentacija; psichinės būsenos formavimo prezentacija; prezentacija „pagal formulę“; prezentacija – poreikio patenkinimas; prezentacija – problemos sprendimas. Pagrindinis šių metodų skirtumas – tai ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau