Geidžiamiausių darbdavių gretos sumažėjo perpus

Publikuota: 2016-06-01 Autorius: Rašyti komentarą

Šiuo metu vykstantys Geidžiamiausio darbdavio rinkimai įgauna pagreitį. Šiandien įvyko pirmosios atkrintamosios, po kurių paaiškėjo, kuriems darbdaviams geriau už kitus sekasi formuoti savo išorinį darbdavio įvaizdį.

Geidžiamiausio darbdavio rinkimų konkurse dalyvaujančios mažos ir vidutinės įmonės savo darbdavio įvaizdį formuoja labai skritingai, tuo tarpu didieji darbdaviai yra supanašėję.
Geidžiamiausio darbdavio rinkimų konkurse dalyvaujančios mažos ir vidutinės įmonės savo darbdavio įvaizdį formuoja labai skritingai, tuo tarpu didieji darbdaviai yra supanašėję.

Balsuoti Geidžiamiausio darbdavio rinkimuose galima paspaudus šią nuorodą arba adresu http://www.cv.lt/darbdavys2016 prisijungus prie vz.lt arba naudojantis savo „Facebook“ paskyra.

Šiemet 12-ajį kartą „Verslo žinios“ kartu su darbo skelbimų portalu cv.lt organizuoja „Geidžiamiausio darbdavio“ rinkimus. Gegužės 25 d. prasidėjęs finalinis balsavimas truks iki birželio 9 d., kuomet laimėtojai bus paskelbti ir apdovanoti tądien vyksiančioje „Verslo žinių“ organizuojamoje Personalo vadovų konferencijoje.

Po įnirtingos balsavimo kovos į II-ąjį etapą mažų įmonių kategorijoje toliau kovą dėl Geidžiamiausio darbdavio titulo tęsia bendrovės „Aviva Lietuva“ (nesunkiai įveikusi „Mineralius vandenis), „Baltnetos komunikacijos“ (išplėšusi pergalę iš „Tele 2” paskutinėmis valandomis), „Ruptela“ (be vargo nukautavusi „Ambert Vest“), „Blue Bridge“ (iš karto demonstravusi pranašumą prieš „Kopa“), „Vinted“ (lengvai įveikusi „Mediafon“), „Tele3” (susikovusi su „Legal Balance“), „Algoritmų sistemos“ (įnirtingai neleidusi išsiveržti „ACC Distribution“) ir „Callcredit Operations“ (vos vos išplėšusi pergalę iš „Nortal“).

Didžiųjų įmonių kategorijoje kovą dėl Geidžiamiausio darbdavio titulo tęsia banka SEB (be vargo sutriuškinęs IKEA) ir „Danske Bank“ (pelnęs pranašumą prieš „CSC Baltic“), bendrovės „Thermo Fisher“ (nesunkiai įveikusi „Bitė Lietuva“), „Švyturys – Utenos alus“ (nesunkiai įveikusi Šiaulių banką), „Grigeo Grigiškės“ (išplėšusi pergalę iš „Girteka Logistics“), „Atea“ (įnirtingoje kovoje įveikusi „Barclays), „Transcom“ (susikovusi su banku „Swedbank“) ir „Adform“ (dideliu skirtumu, bet nelengvai įveikusi „Teo“).

Antrame finalinio balsavimo etape naujos poros sudarytos iš pirmų dviejų porų nugalėtojų, sekančių dviejų porų nugalėtojų ir t.t. Antro etapo balsavimas truks iki birželio 5 d. vidurnakčio, o antrųjų atrinkamųjų dalyviai paaiškės birželio 6 d. 10 val.

Skiria mažiau dėmesio savo įvaizdžiui

Mažosios įmonės konkuruoja dėl to paties titulo, tačiau jų požiūris į darbdavio įvaizdžio formavimą labai skiriasi, sako Karolis Blaževičius, „Indigroup“ paslaugų grupei priklausančios darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Į Geidžiamiausio darbdavio rinkimų finalą patekusių darbdavių bendrame aąraše yra bendrovių, kurios Lietuvoje neformuoja darbdavio įvaizdžio išorinėje erdvėje. Tai yra „Mineraliniai vandenys“, „Mediacom“, „Ambervest“, „Kopa“ „Legal Balance“ ir „ACC distribution“, „Nortal“, todėl natūralu, kodėl šios bendrovės neįveikė pirmojo balsavimo etapo.

„Aktyviausios bendrovės: „Ruptela“ ir „Vinted“ išsiskiria aktyviausia darbdavio įvaizdžio komunikacija. „Ruptela“ darbdavio įvaizdį formuoja tiek savo karjeros skiltyje, tiek socialiniuose tinkluose, tiek žiniasklaidoje. „Vinted“ vienija tarptautinę komandą ir yra orientuoti į B2C klientus, todėl bendrovės darbdavio įvaizdžio komunikacija yra iš dalies integruota į jų komercinę veiklą. Tai yra brandaus požiūrio į darbdavio įvaizdį pavyzdys, kuris Lietuvoje yra gan retas. Įdomų sprendimą pasirinko „Callcredit Operations“, neturinti oficialaus tinklalapio Lietuvos biurui, tačiau visą komunikaciją skyrusi „Facebook“. Analizuojant mažųjų šešioliktuką vis dar pastebima, jog komunikuojant socialiniuose tinkluose klientams, dažnai pamirštami darbuotojai. Tai patvirtina „Tele2“ komunikacija, kuri yra aktyvi, tačiau neformuojanti darbdavio įvaizdžio socialiniuose tinkluose“, – komentuoja p. Blaževičius.

Investuoja į darbdavio įvaizdį

Didžiųjų bendrovių šešioliktukas gerokai aktyvesnis darbdavio įvaizdžio formavime. Neaktyvių darbdavio įvaizdžio išorinėje komunikacijoje čia tik keletas: „Švyturys – Utenos Alus“, „SEB Bankas“, „Thermo Fisher Scientific“. „Taip pat pasyvią darbdavio įvaizdžio politiką Lietuvoje pasirinko ir IKEA (Felit). Bendrovė komunikuoja pasyvias žinutes, kurios yra bendros ir suformuotos centrinės IKEA. Kur didžiausia konkurencija, ten ir didžiausias dėmesys darbdavio įvaizdžiui: „Danske Bank“, „Adform“, „Transcom“, „Bitė Lietuva“, „Atea“, „Barclays“, „Swedbank“, „CSC Baltic“. Aiškiai matoma, jog šios bendrovės jaučia konkurenciją dėl specialistų ir investuoja į jų pritraukimą“, – komentuoja p. Blaževičius.

Iš bankų ir IT bendrovių išsiskiria „Girteka Group“ darbdavio įvaizdžio komunikacija, pastebi ekspertas. „Logistikos sektoriuje darbdavio įvaizdžio komunikacijos prasme ši bendrovė stipriai lenkia konkurentus Lietuvoje“, – sako jis.

Anot p. Blaževičiaus, didelės įmonės – didelės problemos su darbdavio įvaizdžiu. „Bene pagrindinė problema yra supanašėjimas. Šiuo metu daug stambių bendrovių Lietuvoje, ypač tų, kurios vilioja IT specialistus, formuoja panašų darbdavio įvaizdį ir ilgainiui šių veiksmų efektyvumas krenta. Ilgalaikis sprendimas turi būti atspindintis bendrovės vidinę kultūrą ir pakankamai unikalus, kad bendrovė įgytų identitetą kaip darbdavys. Taigi, didiesiems svarbu iš anksto susirūpinti savo išskirtinumu ir vystyti unikalius komunikacinius veiksmus“, – pataria jis.

FOTOGALERIJA: Geidžiamiausio darbdavio apdovanojimai (18)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau