2016-04-06 09:00

„Kakės Makės“ fenomenas – su ambicijomis augti

„Kakės Makės“ valdytojai puoselėja ambicingus planus augti ne vien Lietuvoje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Kakės Makės“ valdytojai puoselėja ambicingus planus augti ne vien Lietuvoje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklų lentynose galima rasti vis didesnį produktų spektrą su prekės ženklu „Kakė Makė“. Šis iš vaikiškų knygų išaugęs prekės ženklas jau dabar leidyklai „Alma littera“ neša dalį pajamų iš pardavimų, susijusių su juo.

Sutartys pasirašytos ir jau pasirodė naujieji „Kakės Makės“ bendri gaminiai su „Margaritos“, „Ecodentos“ (UAB „Biok laboratorija“), „Vichy“ (UAB „Švyturys-Utenos alus“), AB „Vilniaus duonos“ prekės ženklais, taip pat produktus su šiuo prekės ženklu jau gamina ir Vilniaus paukštynas, Varėnos pieninė, „Švenčionių vaistažolių“ gamykla.

„Šios bendrovės įvairiais keliais atėjo, vienos pačios į mus kreipėsi, kitas patys kalbinome. Rinkomės, kad įmonės būtų stiprios, žinomos ir kad padėtų mums auginti šį prekės ženklą, kad jų gaminami produktai būtų mėgstami vaikų“, – VŽ teigia Danguolė Viliūnienė, „Almos litteros“ vadovė. Šiai leidyklai priklauso knygų autorės ir iliustratorės Linos Žutautės sukurtas „Kakės Makės“ prekės ženklas.

52795
130817
52791