Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-19 09:30
2025-09-18 16:53
2025-09-18 11:54
2025-09-18 08:07
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Visa esmė ir yra parašyta - papildomos posūkių rodyklės. Tik jau nebe lentelės, o degančios. Gali ir visą laiką degti, niekas netrukdo, nes svarbiausias dalykas yra jas įrengti :)
Iki žalių rodyklių paleidimo Vilniuj tikrai neviena sankyža su nuolat degančia papildoma sekcija buvo ;-)
Yra skirtumas. Deganti sekcijos rodyklė reiškia pirmumą. Tvarkyk netvarkęs šviesoforus, bet lentelių naikinimas padarė tik žalą. Nuo pirmadienio Vilnius bus vienas didelis kamštis, bus galima skaičiuoti kaip išaugo avarijų kiekis.
Mano supratimu zingsnis atgal buvo nuimti rodykles. Jos buvo labai patogios ir eis negadino, nes automobilis galejo vaziuoti tik įsitikinęs, kad netrukdo eismo automobiliams, pėstiesiems ir dviratininkams. Butu puiku jas grąžinti. O uždegtas dešinys šviesoforo signalas galėtų rodyti ir eismo pirmumą prieš kitas transporto priemones (nereikia sustabdyti).
Taigi svarbiausia "pirkti" naujus sviesoforus😀nes rodykles negeneruoja nieko gero
Tsi jei iseis ES ditektyva panaikint, tai kodel ne :)
O viskas buvo taip: "Žalios rodyklės" skyriuje (valstybės departamente), kur dirba 50 žmonių, buvo pastebėta, kad niekas nieko neveikia ir gal protinga būtų šį skyrių panaikinti. Ir tada skyriaus vadovas su poskyrių vadovais ir pavaduotojais nusprendė, kad reikia "atlikti tyrimus" ir po 2-jų metų tyrimų buvo nustatyta, kad žalia rodyklė yra blogis (10 tomų teksto, niekas neskaitė, bet reziume - pavojinga ten kažkam..) tada skyriaus teisininkai metus ruošė įstatymų pakeitimus, klerkai nešiojo dokumentus iš vieno kabineto į kitą, buhalterija skaičiavo pinigus, kompiuterastai tvarkė IT ūkį, darbininkai tvarkė ir valė patalpas ir t.t. Kitais žodžiais darbai judėjo. Kaip matome, naudos jokios, bet svarbiausiai gi pats procesas ir "įsisavinti" pinigai.
Isversiu Kondratoviciaus pasisakyma: nesvarbu, kad mes pries 5 metus priemem idiotiska nutarima ir nesugebejome jo atsaukti, kalti tie, kas nesugeba to nutarimo igyvendinti. Ir galite uzdusti savo auto, mes nutarimo vistiek neatsauksime, juk atrodytume kvailai.
Kam tie greicio apribojimai ir sviesoforai is viso reikalingi mieste? Tiek laiko sugaista automobilistai, tokios spustys del ju. Laudos automobiliu judejimas pasisako pries!
Bajoruose pestiesems po reformos zalia uzsidega kas 4 iteracijas. Niekas nelaukia zalios 12min ir varo per raudona. Kur cia pesciuju saugumas ir patogumas?