2019-12-31 15:51

„Spotify“ naujametinis pažadas – 2020-aisiais jokios politinės reklamos

Lucaso Jacksono („Scanpix“/„Reuters“) nuotr.
Lucaso Jacksono („Scanpix“/„Reuters“) nuotr.
Nuo 2016 m. JAV prezidento rinkimų kampanijos, kurios akcentu tapo melagiena (angl. fake news), politinė reklama įvairiose platformose išlieka vienu karščiausių ginčų ir kritikos objektų bei viena didžiausių problemų. Platformų kūrėjai šias bėdas sprendžia skirtingai, kai kurie politines reklamas apskritai stabdo.

Iš didžiųjų platformų „Twitter“ buvo pirmoji, kuri, vengdama kritikos, atsisakė politinės reklamos ir kartu su ja ateinančių nemažų pajamų.

Dabar paskui socialinį tinklą seka muzikos transliavimo platforma „Spotify“. Bendrovė nebetransliuos politinės reklamos bent jau 2020 m., kai vyks JAV prezidento rinkimai (jie numatyti 2020 m. lapkričio 3 d.).

„2020 m. pradžioje „Spotify“ pristabdys politinės reklamos pardavimą. Šiuo metu dar neesame pasiekę reikiamo procesų, sistemų ir įrankių patikimumo lygio, kad gebėtume atsakingai peržiūrėti ir patvirtinti šį turinį. Mes dar kartą įvertinsime šį sprendimą, kai patobulinsime savo galimybes“, – portalas „Tech Crunch“ cituoja bendrovės pranešimą.

Apžvalgininkai „Spotify“ poelgį vertina kaip labai drąsų žingsnį, nes didelę dalį kompanijos pajamų sudaro būtent politinė reklama, transliuojama nemokamoje platformos versijoje.

„Spotify“ nekomentuoja, nei kiek tiksliai toks žingsnis kainuos bendrovei, nei kokią dalį jos reklamos pajamų sudaro politinė reklama. Tačiau portalas „Ad Age“ pažymi, kad daugybė JAV politinių organizacijų, pradedant Bernie Sanderso kampanijos komanda ir baigiant Respublikonų partijos nacionaliniu komitetu (RNC), naudojasi šia platforma.

Priminsime, kad „Facebook“ su politinės reklamos ir melagienų problema bando susidoroti kitaip. Bendrovė pasamdė tūkstančius turinio vertintojų. Tačiau kol kas šis būdas nieko netenkina. Tiesa, tai leido socialiniam tinklui išlaikyti rankas politikų kišenėje.

52795
130817
52791