E. prekybos ekspertas: didžiausi „TikTok Shop“ laimėtojai – mamos, pradėjusios savo verslus virtuvėje ar prie grožio staliuko
J. Strattenas, netrukus savo įžvalgomis besidalinsiantis „Verslo žinių“ konferencijoje „Verslas 2026“, remiasi duomenimis apie klientų elgseną skirtingose kategorijose, įvertindamas svarbiausias naujas technologijas ir e. prekybos potencialą, taip pat stebi, ką naujo daro patys prekybininkai – tiek didieji tinklai, tiek ir mažos parduotuvės.
Tarp jo klientų yra didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton“ (LVMH), taip pat mados prekių ženklas „Hugo Boss“, JK prekybos tinklas „Tesco“, prabangos prekių ženklas „Chanel“, sporto prekių gamintoja „Nike“, kosmetikos prekių grupė „L'Oreal“, JAV mažmenininkė „Walmart“, telekomunikacijų bendrovė „Nokia“, žaislų gamintojas „Lego“, greito apyvartumo prekių grupė „Unilever“ ir kt.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai