2025-10-16 05:45

E. prekybos ekspertas: didžiausi „TikTok Shop“ laimėtojai – mamos, pradėjusios savo verslus virtuvėje ar prie grožio staliuko

Jack Stratten, „Insider Trends“ tendencijų skyriaus vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jack Stratten, „Insider Trends“ tendencijų skyriaus vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jackas Strattenas, konsultacijų bendrovės „Insider Trends“ Tendencijų skyriaus vadovas, patariantis įmonėms strateginės plėtros klausimais, neseniai savo įžvalgomis dalijęsis „Verslo žinių“ konferencijoje „E-commerce Talks 2025“, patarė atkreipti dėmesį į stulbinančiu greičiu Vakaruose augančią video platformą „TikTok“, kurioje pastaraisiais metais daugybė verslo patirties neturėjusių žmonių uždirbo milijonus.

J. Strattenas, netrukus savo įžvalgomis besidalinsiantis „Verslo žinių“ konferencijoje „Verslas 2026“, remiasi duomenimis apie klientų elgseną skirtingose kategorijose, įvertindamas svarbiausias naujas technologijas ir e. prekybos potencialą, taip pat stebi, ką naujo daro patys prekybininkai – tiek didieji tinklai, tiek ir mažos parduotuvės.

Tarp jo klientų yra didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton“ (LVMH), taip pat mados prekių ženklas „Hugo Boss“, JK prekybos tinklas „Tesco“, prabangos prekių ženklas „Chanel“, sporto prekių gamintoja „Nike“, kosmetikos prekių grupė „L'Oreal“, JAV mažmenininkė „Walmart“, telekomunikacijų bendrovė „Nokia“, žaislų gamintojas „Lego“, greito apyvartumo prekių grupė „Unilever“ ir kt.

52795
130817
52791