2019-12-11 06:45

Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis apie 2020-uosius. Nors augimas tęsiasi daugelyje sričių, o pagrindinių sektoriaus įmonių, didžiųjų prekių ženklų nuotaikos gana optimistinės, vis tik kitiems metams dėliojamas labiau nuosaikesnis ir atsargesnis scenarijus.

Šis straipsnis pasirodė e. leidinyje „RINKODAROS SEKTORIAUS APŽVALGA 2019“.

Ugnius Jankauskas, UAB „Verslo žinios“ generalinis direktorius

Didžiausias visos žiniasklaidos iššūkis šiais laikais – kaip gyventi pasikeitusiame pasaulyje. Pozityvu yra tai, kad vis didesnė dalis visuomenės nusiteikusi mokėti už kokybišką turinį, bet ne tiek, kad žiniasklaidos bendrovės galėtų išsilaikyti be reklamos pajamų.

52795
130817
52791