Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta

„Pastaruosius metus matome didžiulį nuomonės formuotojų bumą, vienaip ar kitaip tai madai pasiduoda daugelis prekių ženklų. Sekame ir matome įvairiausius influencerių TOP10. Tačiau karalius tampa vis nuogesnis – pasitikėjimas nuomonės formuotojais per metus sumažėjo 10 proc. punktų. Jei prieš metus atsakymą, kad pasitiki influencerių kuriamu turiniu rinkosi 57% respondentų, tai šiemet – jau tik 47%“, – lygina Jurgita Videikaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ Turinio skyriaus vadovė.
Pasak jos, kritimas matomas pagal daugelį parametrų ir tai turėtų tapti signalu prekių ženklams susimąstyti, ką ir kaip jie renkasi, kokią partnerystę bando kurti.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai