2020-01-03 17:00

Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai rodo, kad pasitikėjimas influenceriais menksta. Tad traukiant nuomonės formuotojų rinkodarą į savo komunikacijos biudžetą, prekių ženklams derėtų įvertinti daugiau faktorių, ne vien judėti į priekį su visuotinio populiarumo banga.

„Pastaruosius metus matome didžiulį nuomonės formuotojų bumą, vienaip ar kitaip tai madai pasiduoda daugelis prekių ženklų. Sekame ir matome įvairiausius influencerių TOP10. Tačiau karalius tampa vis nuogesnis – pasitikėjimas nuomonės formuotojais per metus sumažėjo 10 proc. punktų. Jei prieš metus atsakymą, kad pasitiki influencerių kuriamu turiniu rinkosi 57% respondentų, tai šiemet – jau tik 47%“, – lygina Jurgita Videikaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ Turinio skyriaus vadovė.

Pasak jos, kritimas matomas pagal daugelį parametrų ir tai turėtų tapti signalu prekių ženklams susimąstyti, ką ir kaip jie renkasi, kokią partnerystę bando kurti.

52795
130817
52791