2025-10-19 17:26

Nuo Lietuvos iki Filipinų: plečia klientų aptarnavimo geografiją

Dovydas Braukyla, UAB „Planas Chuliganas“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dovydas Braukyla, UAB „Planas Chuliganas“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Klientų konsultavimo paslaugas Baltijos šalyse teikianti UAB „Planas Chuliganas“ įsteigė kontaktų centrą Filipinuose ir taip tikisi išplaukti į tarptautinius vandenis.

„Mūsų žingsnis nėra tradicinis, tačiau, dirbdami Baltijos šalyse, jautėme, kad pamažu atsiremiame į augimo lubas, ėmė trūkti anglų kalbos išteklių Lietuvoje, o ir kaina pastaruoju metu darėsi jau nebekonkurencinga, tad žvilgsnis po nemenkų paieškų nukrypo į Filipinus, kur šį pavasarį pradėjome dirbti su pirmaisiais klientais“, – pasakoja Dovydas Braukyla, bendrovės „Planas Chuliganas“ vadovas.

Sprendimą paskatino ir vis tobulėjančios dirbtinio intelekto (DI) vertimų įrankių galimybės.

52795
130817
52791