Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-12-30 16:55

E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina

Simas Šarmavičius, „Geros dovanos“ e.komercijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Simas Šarmavičius, „Geros dovanos“ e.komercijos vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai analogiškų prekių net toje pačioje platformoje dar 100.000? E. prekyboje daug mitų, bet kai kurie jų, atrodytų, pramanyti, yra realybė.

Kas menama, o kas tikra bei su kuo susiduria tiek prekybininkai, tiek pirkėjai, supažindina Simas Šarmavičius, e. prekybos konsultantas, „Geros dovanos“ e. prekybos vadovas.

Pamatinė taisyklė – pirkėjai nori apsipirkti kuo greičiau ir paprasčiau, lemia e. prekybos vienodumą. S. Šarmavičiaus teigimu, lietuviškas e. parduotuves palyginus su e. prekybos milžinėmis, matyti akivaizdūs panašumai, pavyzdžiui, prekių kategorijos, pasirinkimų juosta kairėje, viršuje, taip pat kairiajame kampe matomas prekės ženklas, e. parduotuvės logotipas.

52795
130817
52791