Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-01-02 06:45

Klientui įdomus tik jis pats: 2020 m. jam patirtis jau svarbesnė už kainą

 Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2020 m. vartotojų patirtis sprendimams priimti jau bus svarbesnė už produktą ir jo kainą. Staigūs skaitmeniniai sprendimai lėmė ir nemenkus vartotojų lūkesčių pokyčius, kai pasiūlyti gerą produktą ar paslaugą nebeužtenka. Siekiant atsakyti į kliento lūkesčius, investuojama į jo pažinimą ir procesų paprastinimą.

Vartotojai reikalauja paprastų, jiems nematomų sprendimų ir sklandžios patirties iš įmonių, su kuriomis turi reikalų. „Entrepreneur“ teigimu, pasikeitusioje aplinkoje laimi tie verslai, kurie atidžiai peržiūri kiekvieną savo verslo elementą, dalį ir nuo savo norų ir poreikių pereina prie to, kas svarbu klientui.

Kad kliento norai ir poreikiai yra svarbiausia, o būtent vartotojas yra centrinė verslo figūra, kalba ir Indrė Radavičienė, verslo procesų ekspertė, Lietuvos verslo paramos agentūros patarėja.

52795
130817
52791