2020-01-03 06:45

„Hertz“ franšizę įsigijusi „Autolux“ per metus išaugo 80%

Chriso Hondroso (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Chriso Hondroso (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Praėjusių metų pavasarį pasaulinio automobilių nuomos prekės ženklo „Hertz“ franšizę įsigijusi bendrovė „Autolux“ skaičiuoja, kad šio sprendimo rezultatas jau pirmaisiais metais viršijo lūkesčius.

„Hertz“ franšizę visoms trims Baltijos šalims „Autolux“ uždarame konkurse įsigijo praėjusių metų kovą. Po šio sandorio „Hertz“ tapo vieninteliu pasauliniu automobilių nuomos prekės ženklu, kuris plėtrą į gretimas šalis vykdo iš Lietuvos.

Mantas Narkevičius, „Autolux“ generalinis direktorius, VŽ pasakoja, kad įsigijusi „Hertz“ franšizę bendrovė per 2019-uosius, palyginti su 2018 m., pajamas išaugino apie 80%. 2018-aisiais „Autolux“ pajamos sudarė 3,13 mln. Eur, grynasis pelnas – 148.324 Eur.

52795
130817
52791